Ordu Avanzata In u Mari Neru cù u turismu in mongolfiera

Ordu hà fattu una strada in u Mari Neru cù u turismu in mongolfiera
Ordu hà fattu una strada in u Mari Neru cù u turismu in mongolfiera

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà fattu un novu terrenu in u Mari Neru cù u so turismu in globu d'aria calda.

A Municipalità Metropolitana d'Ordu, chì hà realizatu per a prima volta prove di volu in pallone in l'altopiano di Aybastı Persembe, chì hè famosa per i so meandre, hà ancu realizatu un volu di prova in u celu di Altinordu.

U presidente Güler, chì hà purtatu u globu d'aria calda, chì hà ricevutu una larga copertura in i media naziunali è lucali in pocu tempu, à Ordu, hè statu apprezzatu.

"VULEMU PROMUVERU A BELLEZZA DI A NOSTRA CITTA À U MONDU"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu ch'elli vulianu presentà tutta a bellezza di Ordu à u mondu cù u travagliu fattu. U presidente Güler hà continuatu u so discorsu cusì:

"Vulemu prumove a bellezza di u nostru esercitu è ​​​​u nostru Mari Neru à u mondu sanu. Per quessa, circhemu di intruduce u nostru Ordu cù novi sistemi turistici alternativi è di creà novi opportunità di cummerciale è novi campi chì sviluppà u turismu. Hè per quessa chì vulemu usà sta magnifica bellezza nantu à a costa di Altınordu dopu l'altiplà di Aybastı per a prumuzione di a nostra cità. Questa hè una grande opportunità. Dopu à Cappadocia, facemu questu in Ordu. Spergu chì avarà boni risultati. U nostru Plateau Aybastı era famosu per i so meandre, lontre, cozze d'acqua dolce è canoa. Avà fighjemu sta bellezza cù un globu. Vidiamu e nostre sponde da a terra, dopu avemu cuminciatu à fighjà da u mare cù navi. Avà avemu da prisentà queste bellezze à l'attenzione di u mondu cù palloni. Cusì, pruveremu d'attirà più turisti promuovendu più ".

Hè u scopu chì i voli previsti da a cumpagnia di turismu di a Municipalità Metropolitana ORTUR A.Ş. facenu cuntributi significativi à u turismu di a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*