Global Ports Holding per uperà u Portu di Crociera di Valencia

Porti glubale chì tenenu per uperà u portu di cruciera di Valencia
Porti glubale chì tenenu per uperà u portu di cruciera di Valencia

Balearia Group, una filiale di Global Investment Holdings è un cumpagnu di Global Ports Holding (GPH), u più grande operatore portu di cruciera di u mondu, hè stata premiata un accordu di cuncessione di 35 anni per l'operazioni portu è di battelli di Valencia Cruise Port.

Sutta l'accordu, GPH operarà u Portu di Crociera di Valencia in tuttu l'accordu di cuncessione. Cù l'accordu, chì hè previstu per esse cumpletu in u primu trimestre di l'annu prossimu, u numeru di porti di cruciera in a cartera di GPH aumenterà à 20. Valencia Cruise Port, chì hè previstu di fà un investimentu infrastrutturali finu à 37 milioni di dollari cù l'accordu, hà accoltu 2019 mila passageri di crociera in 435.

Esprimendu chì u Portu di Crociera di Valencia serà un aghjuntu impurtante à a reta di crociera di GPH, Emre Sayın, CEO di GPH, hà dettu chì u portu rinfurzà a presenza di GPH in a Peninsula Iberica è in u Mediterraniu Occidentale.

Global Ports Holding (GPH), una filiale di Global Investment Holdings è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu, aghjunghjenu un novu portu à i porti chì opera. U cumpagnu di GPH, u Gruppu Balearia, hè statu attribuitu un accordu di cuncessione di 15 anni cù u dirittu à una estensione addiziale di 35 anni per l'operazioni portu è ferry di u Portu di Crociera di Valencia. Sicondu l'accordu, GPH operarà u Portu di Crociera di Valencia per a durata di a cuncessione. L'accordu hè previstu per esse cumpletu è entre in vigore in u primu trimestre di u 2021.

Balearia Group, partner di GPH, chì hè stata premiata l'accordu di cuncessione, hè u principale spedizioniere per u trasportu di passeggeri è di merci à a Spagna continentale via l'Isule Baleare. A cumpagnia opera ancu una quantità di altri servizii di ferry di passageri in u Mediterraniu è in i Caraibi. Purtendu 2019 milioni di passageri è gestione 4,5 milioni di carichi in 6.1, Balearia hà fattu un fatturatu di 452 milioni d'euros.

Per risponde à i so bisogni elettricità cù energia rinnuvevuli

U Port di Crociera di Valencia, chì hà accoltu circa 203 mila passageri cù 435 viaghji in crociera l'annu passatu, hà da scopu di accoglie più di 19 mila passageri per u 2020 prima di a pandemia di Covid-500. Sutta i termini di l'accordu, Balearia pensa à investisce finu à US $ 37 milioni in infrastrutture portuali, cumprese dui novi terminali intelligenti di punta, è ancu i moli di traghetti, parcheggi è spazii cummerciale. A fase d'investimentu pianificata di dui anni hè prevista per inizià in u primu trimestre di u 2021, cù l'obiettivu di cumincià à esercità i diritti di cuncessione.

I novi terminali generaranu u 100 per centu di i so bisogni di l'electricità da e so fonti d'energia rinnuvevuli cum'è u solare, u ventu, l'idrogenu rinnuvevule è i biocarburanti, stabilendu un novu benchmark per a sustenibilità in u trasportu di passageri, è tutti i rifiuti seranu riciclati.

"U prughjettu creà un novu benchmark in a sustenibilità"

Esprimendu chì u Portu di Crociera di Valencia serà un aghjuntu impurtante à a reta di crociera di GPH, Emre Sayın, CEO di GPH, hà dettu chì u portu rinfurzà a presenza di GPH in a Peninsula Iberica è in u Mediterraniu Occidentale. Spieghendu chì anu u scopu di cresce u voluminu di passageri in modu sustenibile in u Portu di Crociera di Valencia, Sayın hà dettu: "Semu grati à l'Autorità Portuaria di Valencia per a so fiducia in GPH cum'è operatore di u Portu di Crociera di Valencia. Presentatu da u nostru cumpagnu Balearia Group in cullaburazione cù GPH, u prugettu stabiliscerà un novu benchmark per l'eccellenza è a sustenibilità in u trasportu di passageri.

Dichjarà chì u numeru di porti di crociera in a cartera di GPH aumenterà à 20 cù l'accordu, chì hè previstu per esse cumpletu in u primu trimestre di l'annu prossimu, u sgiò Sayın hà dettu: "U nostru focusu nantu à e linee di crociera hè aumentatu ancu di più in cunfurmità cù a nostra strategia. Ancu se l'operazioni di crociera cuntinueghjanu à esse significativamente affettate da a pandemia di Covid-19, u turismu di crociera resta impurtante à longu andà. In questu periodu, cuntinuemu à valutà l'opportunità per i porti di cruciera impurtanti in u mondu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*