Primu Passu per a Reunione di Prumuzione di l'Export in 81 Pruvince

primu passu per a riunione di prumuzione di l'esportazione in a pruvincia
primu passu per a riunione di prumuzione di l'esportazione in a pruvincia

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dettu: "Avemu lanciatu u nostru Primu Passu per Esporta Programma in 81 Cità, un prugramma chì operarà nantu à una basa di cumpagnia andendu direttamente à u campu, cumpiendu tutti i nostri travaglii è prughjetti". disse.

In u so discorsu à u Primu Passu à a Reunione di Prumuzione di l'Export, tenuta in l'Uffiziu di u travagliu di a Presidenza Dolmabahçe, Pekcan hà dettu chì stu prugramma hà iniziatu hè assai speciale, è hà dettu chì, cum'è un ministeru, sò falati à u lucale, a fundazione in ordine per sviluppà, cresce è sparghje l'espurtazioni di Turchia in tuttu u paese.

Cum'è u nome di u prugramma suggerisce, u Ministru Pekcan hà dichjaratu ch'elli seranu cun elli è travaglià cù cumpagnie chì ùn anu micca ancu esportatu in 81 pruvince, ma chì anu un putenziale d'esportazione per fà e so prime esportazioni è hà dettu: "Stu prugramma pò esse in a storia di u prugramma. ecunumia cù a so natura diffusa in pruvince 81. Serà u prugramma di mubilizazione di l'esportazione più significativu mai implementatu. Hè cusì chì l'evaluemu è aspettemu chì affetta tuttu u paese è e nostre esportazioni. A diffusione di e nostre esportazioni à a basa hè sempre stata una di e priorità di u nostru ministeru. Semu entusiasmati è fieri cum'è e nostre cumpagnie chì si preparanu à fà u primu passu versu l'esportazione ". disse.

"In uttrovi, u numeru di esportatori hà superatu 5,8 mila cù un aumentu di 43 per centu cumparatu cù l'annu passatu"

Nutendu chì solu 2019 per centu di 403 mila imprese chì operanu in u settore industriale esportatu in 8,7, Pekcan hà dichjaratu chì a bassa rata di cumpagnie esportatrici in un settore cum'è u settore industriale, chì hè u core di l'ecunumia, li hà spintu à travaglià in dettaglio. .

Spieghendu chì u 70 per centu di l'espurtazioni di u settore industriale sò fatti da cumpagnie di grande scala cù più di 250 impiegati è microimprese cù 10 o menu impiegati ricevenu una parte di 4 per centu da l'esportazione di prudutti industriali, u Ministru Pekcan hà cuntinuatu e so parolle cusì. :

"Di sicuru, in linea cù i nostri scopi di espansione l'esportazioni, un aumentu significativu hè statu registratu in u numeru di esportatori da 2018. Per a prima volta in 2018, u nùmeru di l'esportatori superava u nùmeru di l'impurtatori. In uttrovi, u numeru di l'esportatori hà aumentatu da 5,8 per centu paragunatu à l'annu precedente è hà superatu 43 mila. In cunsiderà a grande pupulazione è a grande capacità di produzzione di u nostru paese, avemu u scopu di sparghje l'espurtazioni u più largu pussibule è di fà tutte e nostre cumpagnie cù l'esportazioni putenziali. Cù stu grande prugramma chì promuovemu oghje, facemu una nova svolta in l'espansione di a nostra basa d'esportazione è facemu esportatori di e nostre imprese non esportatrici. Avemu u scopu di assicurà chì e nostre cumpagnie facenu e so prime esportazioni, mentre assicurendu a sustenibilità ".

Enfatizendu chì parechji di i prughjetti chì anu realizatu cum'è u Ministeru finu à avà sò cumpatibili cù u scopu di sparghje l'espurtazioni direttamente o indirettu, Pekcan hà dettu: "Avemu lanciatu a nostra Accademia Virtual Trade in marzu. In a nostra Accademia di Cummerciu, avemu ancu furnitu furmazione nantu à u cummerciu domesticu è l'imprenditorialità, in particulare in u cummerciu esteru. Più di 22 mila utilizatori anu beneficiatu di sti furmazioni finu à avà. disse.

"U cummerciu è l'esportazioni sò diventati assai più faciuli in Turchia"

U Ministru Pekcan hà nutatu chì anu lanciatu "kolaydestek.gov.tr", chì presenta u sustegnu di l'esportazione offrittu da u ministeru à l'imprese in una manera amichevule è concisa, cumpresu u sustegnu chì furnisce in u settore di i servizii, è chì anu ghjuntu sopra. 350 mila utilizatori.

Dichjarà chì u sustegnu di u Ministeriu hè statu digitalizatu in u prugramma di u sistema di gestione di supportu, è chì u ministeru hè avà in una pusizioni di dumandà in linea à ogni persona chì vole prufittà di i supporti di u guvernu d'esportazione, da a so casa, l'uffiziu, senza visità u ministeru, Pekcan hà dettu:

"In Aostu, avemu lanciatu a piattaforma Easy Export per i nostri esportatori. In questu prughjettu, avemu attivatu u Robot Smart Export. Utilizendu ampie opportunità tecnologiche cum'è l'intelligenza artificiale è l'apprendimentu automaticu, offremu suggerimenti di u mercatu nantu à basa di produttu è settore à tutti i nostri esportatori cù a so infrastruttura. Cumpiteremu a seconda fase u più prestu pussibule è spartemu cun voi l'impurtatori in quelli mercati. Avemu ancu sparte cun voi ogni tipu d'infurmazioni tecniche, infurmazione legislativa è infurmazione immediata di u campu chì ricevemu da i nostri cunsultanti, da a fase iniziale di l'esportazione à a fine di u prucessu d'esportazione, nantu à a piattaforma Easy Export. A piattaforma hà guidatu quasi 2 70 persone è cumpagnie in solu XNUMX mesi.

In listessu modu, 42 mila persone anu benefiziu di a furmazione nantu à a Piattaforma d'Informazione di E-Commerce, chì si pò accede da l'indirizzu eticaret.gov.tr. In u scopu di i nostri prugrammi di l'Academia d'Esportazione è di a Rete di l'Intraprenditori Femminili, a furmazione, u mentoring è u supportu di rete hè statu furnitu à più di 4 imprenditori è candidati à l'imprenditori finu à a data. Tutti questi sò stati attività destinate à sensibilizà tecnicu è sensibilizà nantu à u nostru cummerciu esteru. In u nostru paese, avemu fattu assai prughjetti in l'attivazione di a digitalizazione è u cummerciu. Grazie à questi prughjetti, u cummerciu è l'esportazioni sò diventati assai più faciuli in Turchia ".

"Lancemu u nostru Primu Passu per Esporta Programma in 81 Cità"

U Ministru Pekcan hà dettu chì anu fattu un avanzatu seriu in a presentazione di l'infurmazioni cù più di 40 servizii digitali chì furniscenu à l'imprese.

Dichjarà chì anu acceleratu a qualità è l'ambitu di u serviziu chì offrenu à l'esportatori è l'imprenditori cù scopi d'esportazione cù questi prughjetti chì anu incaricatu, Pekcan hà dettu: Cuminciamu u nostru prugramma Step. Grazie à u nostru Primu Passu per Esporta Programma in 81 Cities, purtemu a svolta in u campu cù tutta a nostra energia. Andemu oltre à furnisce infurmazioni à e nostre cumpagnie, è li prepararemu per l'esportazione fiancu à fiancu à i nostri fabricatori. Stu prughjettu serà preparatu apposta per a cumpagnia. Avemu da furnisce servizii di cunsulenza specifichi di l'impresa.

Avemu da assicurà chì ogni cumpagnia diventa un esportatore in una interazzione cuntinuu, revelendu i so bisogni unu per unu. Avemu creatu piani di travagliu speciale per e nostre cumpagnie in una forte cooperazione cù i nostri stakeholder in ognuna di e nostre pruvince. Ci scuntremu cù e nostre cumpagnie una per una per determinà i so bisogni è identificà e persone giuste chì l'aiuteranu à superà l'ostaculi davanti à l'esportazione è u mentore. E guide determinate seranu in interazzione constante cù e nostre cumpagnie per 6 mesi è apriranu e porte di l'esportazioni inseme cù e nostre cumpagnie ".

"À a fine di 6 mesi, daremu u megliu mentore è u premiu di a cumpagnia"

U Ministru Pekcan hà dichjaratu chì in u scopu di a preparazione di u prugramma, anu ancu esaminatu l'esempi di i paesi, in particulare l'USA, l'Inghilterra è l'Irlanda, chì anu mudelli publichi chì implementanu cù successu stu travagliu.

Spieghendu chì in generale, una piscina di mentore hè creata in questi prugrammi è e cumpagnie sceglienu mentori appliendu à questi prugrammi, Pekcan hà dettu: "Avemu mischjatu e boni pratiche di tutti questi esempi di paese in u nostru propiu prughjettu. Ùn aspittemu micca chì e cumpagnie applicàranu cum'è esportatori, identificemu e nostre cumpagnie da i rapporti di capacità, l'assicuranza suciale è e tecnulugia di produzzione. A maiò parte di e nostre cumpagnie ùn anu mancu sapendu ch'elli sò stati rilevati. Ci scuntremu cù queste cumpagnie una per una è li includemu in u prugramma ". disse.

Dichjarà chì includenu l'aspettu più favuritu di questi prugrammi mentre esaminendu boni esempi in u mondu, Pekcan hà dettu: "Per esempiu, daremu un numeru limitatu di cumpagnie à un mentore cum'è in l'USA, è faremu u mentore à travaglià più duru. cù quella cumpagnia. Cum'è in l'esempiu irlandese, ci hè una durata minima di e sessioni di mentoring, cusì avemu determinatu a durata di e sessioni settimanali. Cunsiderendu u megliu mentore è cumpagnie match in l'esempiu di u Regnu Unitu, daremu u megliu mentore è u premiu di a cumpagnia à a fine di 6 mesi ". disse.

Dichjarà chì aumenteranu l'esportazioni à altu valore aghjuntu di Turchia cù u prugramma First Step to Export in 81 pruvince, chì anu cuminciatu à pilotà in Pekcan, Adana, Kahramanmaraş, Konya, Manisa è Samsun, hà dettu: "Ùn ci hè micca una fonte più sicura. in l'esportazione chè l'esperienza. Travagliendu unu-à-unu cù e nostre cumpagnie lucali, risolvendu i so bisogni unu à unu, è furnisce un supportu di cumpetenza, purteremu membri novi à a nostra famiglia d'esportazione in diversi settori in tutta a Turchia. Avemu da espansione a nostra famiglia di esportazione. Turchia continuarà à cresce cù l'esportazioni ". disse.

Pekcan hà datu infurmazioni nantu à u prugramma ch'elli cuminciaru à pilotà cum'è u Ministeru di u Cummerciu à u Primu Passu à Esporta in 81 Pruvince riunione introduttiva tenuta à l'Uffiziu di u travagliu di a Presidenza Dolmabahçe.

Dichjarà chì anu annunziatu stu prugramma impurtante à u publicu per a prima volta, Pekcan hà dettu chì anu maturatu u prugettu per un bellu pezzu è chì sò stati in attesa per 6 mesi per via di a pandemia.

Pekcan hà dettu: "Cù i travaglii chì avemu realizatu in 40 pruvince à u mumentu è compieremu in 81 pruvince in u periodu à vene, avemu identificatu e cumpagnie chì anu u putenziale di esportà, ma ùn pudianu micca rializà una per una. Avemu identificatu 40 mila 7 cumpagnie chì seranu putenziali esportatori in 277 pruvince. Quessi sò e nostre cumpagnie chì facenu a produzzione adatta per l'esportazione è ùn ponu micca esportà ancu s'elli anu capacità di produzzione ... "

"Avemu determinatu chì 5 mila 2 cumpagnie in e nostre 773 pruvince anu un putenziale di esportazione"

Dichjarà chì anu esaminatu e caratteristiche di l'imprese cù un approcciu olisticu, Pekcan hà spiegatu chì dopu anu parlatu cù e cumpagnie è analizà i bisogni.

Dichjarà chì anu determinatu 5 pruvince pilota per implementà un prugramma cusì cumpletu, Pekcan hà dettu: "Partemu da Adana, Kahramanmaraş, Konya, Manisa è Samsun, ma u nostru scopu hè di purtà stu prugramma cù 81 pruvince. Ci sò 5 cumpagnie cù rapporti di capacità in queste 6 pruvince. Frà elli, avemu determinatu chì 882 mila 2 cumpagnie anu un putenziale d'esportazione. Prima di sparghje u prugramma à un publicu più largu, cuntinueremu e nostre pratiche in 773 pruvince per furnisce a megliu struttura pussibule, è cù e nostre valutazioni à a fine di u 5u mese, continueremu à travaglià in queste 5 pruvince. Allora averemu presentatu u disignu di u prugramma più successu in 40 è dopu 70 pruvince ". disse.

Dichjarà chì copreranu tutta a Turchia inseme cù i stakeholder dopu avè pusatu i fundamenti di u prugramma cù successu, Pekcan hà dettu: "Avemu 40 mila 16 cumpagnie cù rapporti di capacità in 570 pruvince, è avemu determinatu chì 7 mila 277 cumpagnie trà elli. ùn anu micca esportatu ancu s'ellu anu u putenziale di esportà. Da avà, in a seconda fase di u studiu, avemu identificatu 70 mila 11 cumpagnie chì sò in a pusizione di putenziali esportatori per 444 pruvince. Avemu ancu cumpletu a so analisi. Cumpiteremu rapidamente e nostre analisi per 81 pruvince ancu ". disse.

 "Avemu determinatu i fogli di strada adattati per i so bisogni"

Ruhsar Pekcan hà dichjaratu chì anu osservatu a capacità di produzzione è di l'esportazione di e cumpagnie, è chì e cumpagnie chì producenu in 40 pruvince raggruppanu a so pruduzzione in 4 tecnologicamente.

Dichjarà chì assicuraranu chì e cumpagnie chì producenu prudutti d'alta tecnulugia participanu à l'applicazione pilotu, Pekcan hà mintuatu e tappe di u prugramma di u Primu Passu per Esporta in 81 Pruvince, è hà dettu:

"Avemu principiatu cù a selezzione di cumpagnie chì si adattanu à i criteri di dati di u nostru prugramma. Dopu, faremu analisi di bisogni unu à unu cù ogni cumpagnia. In cunfurmità cù questi bisogni, identificheremu mentori chì sò adattati per i bisogni di a cumpagnia. À a fine di 6 mesi, valuteremu u prugramma è determineremu e carte stradali per e nostre cumpagnie in 81 pruvince chì sò adattati per i so bisogni.

Vogliu sparte i criteri per quale avemu fattu sta determinazione mentre determinanu e nostre cumpagnie chì saranu incluse in l'applicazione pilota. Avemu fattu un studiu seriu per avè una distribuzione chì rapprisenta tutte e nostre imprese. Avemu stabilitu criterii cum'è u numeru di l'impiegati di e nostre imprese, a classificazione tecnologica di i prudutti chì pruducenu, i so settori è a pruvincia in cui si trovanu, è in questu modu, avanzaremu stu prughjettu in una certa manera sistematica quandu si sparghje à 81 pruvince ".

 "Iniziemu u prugramma cumminendu e nostre cumpagnie cù i so mentori"

U Ministru di u Cummerciu Pekcan hà spiegatu chì dopu a selezzione di l'imprese per esse incluse in u prugramma hè stata cumpletata, l'ostaculi à l'esportazione di l'imprese seranu determinati, i spazii aperti à u sviluppu seranu determinati è l'aspettattivi di a cumpagnia da u prugramma. seranu determinati, in questu modu, compie u stadiu di l'analisi di i bisogni.

Dichjarà chì anu da avè tutti i risultati necessarii per assicurà a partita più precisa di mentore-impresa in u quadru di l'analisi di i bisogni, Pekcan hà dettu chì a funzione più impurtante chì distingue stu prugramma da i studii chì anu fattu finu à avà hè di analizà i bisogni speciali. di ogni cumpagnia toccu li unu à unu.

Rimarchendu chì fora di a furmazione generale è cumpleta ch'elli anu datu finu à avà in u prugramma, avà travaglià unu à unu cù ogni cumpagnia, è hà dettu:

"Creemu una piscina di mentori privati ​​​​adatta à l'imprese per mezu di riunioni unu à unu cù e nostre cumpagnie, è cuminciamu u prugramma cumminendu e nostre cumpagnie cù i so mentori. Avemu da assicurà chì i nostri mentori anu a cunniscenza, l'esperienza è l'esperienza necessarie, è à a fine di u ghjornu, forse u criteriu più impurtante chì afecta u successu di u prugramma serà di travaglià cù e persone giuste chì sò esperti in i so campi è per riunite a nostra cumpagnia, chì sente u bisognu in u so campu di sapè fà. In u scopu di u prugramma, i nostri mentori travaglià cù a nostra cumpagnia per almenu 6 ore à settimana per 4 mesi. Seranu in interazzione constante è supereranu ostaculi unu per unu. Pianificamu u 50 per centu di queste riunioni in faccia è u 50 per centu in linea. Di sicuru, cum'è e cundizioni pandemiche permettenu ... Ma ùn vulemu più ritardà u nostru prughjettu ".

"Esenteremu da e spese di analisi di i cumpratori d'assicuranza"

Ruhsar Pekcan hà dettu chì a listessa impresa pò esse benefiziu di più di un mentore è chì i mentori è l'imprese informaranu di l'evoluzioni nantu à una basa mensuale per assicurà a tracciabilità di u prugramma.

Dichjarà chì l'imprese chì participanu à u prugramma ponu prufittà di tutte l'opportunità offerte da u Ministeru di u Cummerciu, Pekcan hà nutatu chì anu ancu avè l'uppurtunità di ghjunghje à i cunsiglieri cummerciale in u mondu.

Pekcan hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "E cumpagnie chì participanu à u prugramma puderanu riceve infurmazioni nantu à i paesi di destinazione cù e 'carte di guida d'identità' chì saranu appositamente preparate per elli, cù un supportu unu à unu da l'esperti di u nostru Ministeru. . In queste 'carte di guida d'identità', e parte di u mercatu più precise seranu fatte per e nostre cumpagnie per i so prudutti. Forsi puderemu compie a seconda fase di a piattaforma Easy Export in questu annu è ancu sparte una lista di clienti cun elli.

Inoltre, guideremu u nostru Ministeriu per aduprà e so piattaforme digitale in u modu più efficace. In più di questi, averemu un supportu speciale da Eximbank à e nostre cumpagnie chì participanu à l'applicazione pilota. Prima di tuttu, un uffiziu speciale di rappresentanza di i clienti serà creatu in Eximbank specificamente per stu prughjettu. Daremu priorità à e nostre cumpagnie in u scopu di stu prughjettu in e so applicazioni per i prudutti di prestitu è ​​d'assicuranza. Esenteremu da e spese di analisi di u cumpratore d'assicuranza. Daremu priurità à i crediti d'assicuranza, è daremu priorità à i prudutti Eximbank per a gestione di u risicu di valuta. Cridemu chì queste facilità guidanu queste cumpagnie in l'esportazione in u primu passu ".

"U prugramma rinvivirà a relazione maestru-apprendista in l'esportazioni"

U Ministru di u Cummerciu Pekcan hà dichjaratu chì in u 5th mese di u prugramma, riuniteranu tutti i mentori è l'imprese per sparte tutte e so sperienze, in modu chì identificanu i punti di forza è debule di u prugramma.

Pekcan hà dichjaratu chì à a fine di u prugramma, l'imprese daranu un premiu à a cumpagnia di più successu è a partita di mentore esaminendu se e cumpagnie anu cuminciatu à esportà, u paese in quale esportanu, u numeru di cumpagnie è prudutti chì esportanu.

"U primu passu per l'esportazione in u prugramma 81 Cities rinvivirà a relazione maestru-apprendista in l'esportazioni. L'esperienza d'esportazione si sparghjerà trà e nostre cumpagnie. I nostri mentori metteranu in luce nantu à i viaghji di l'esportazione di e nostre cumpagnie, è credemu chì l'attacchi d'esportazione di e nostre cumpagnie cù stu putenziale in 81 pruvince di l'Anatolia motivaranu ancu altre cumpagnie. Puderanu ancu entre in questa cartera. Cridemu chì anu da sviluppà e so capacità in questa direzzione. Avemu u scopu di cumplettà cù successu l'applicazione pilota chì copre 5 pruvince u più prestu pussibule è cuntinuà a nostra strada in 81 pruvince.

Ùn ci hè micca una fonte più sicura in l'esportazione chè l'esperienza. Travagliendu unu-à-unu cù e nostre cumpagnie lucali, risolvendu i so bisogni unu à unu, è furnisce un supportu di cumpetenza, purteremu membri novi à a nostra famiglia d'esportazione in diversi settori in tutta a Turchia. Avemu da espansione a nostra famiglia di esportazione. Turchia continuarà à cresce cù l'esportazioni. Avemu travagliatu per aumentà a pruduzzione di i prudutti domestici è di valore aghjuntu in i nostri esportazioni ghjornu per ghjornu. À u listessu tempu, avemu travagliatu ogni ghjornu per aumentà a parte di tecnulugia media è alta in i nostri esportazioni. A nostra manu serà rinfurzata in cunfurmità cù questi scopi per purtà novi membri à a nostra famiglia di esportazione ".

Parte per apre l'orizzonti di l'imprese

Ruhsar Pekcan hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru di u Cummerciu, si sò disposti à scopre l'imprese chì ùn anu micca ancu esportatu da 81 pruvince, per apre u so orizzonti è per furnisce u curaghju è a guida chì anu bisognu à esporà à elli, aghjunghjendu: U presidente hà mintuatu in a "Mubilizazione di l'Ecunumia", "Mubilizazione di l'Esportazione". Cuminciamu, bona furtuna. A diffusione di stu prughjettu cù 81, sparteremu e novi storii di produzzione è di esportazione chì fiuriscenu in e nostre pruvince è distretti. Vogliu chì a mobilizazione di l'esportazioni sia benefica per u nostru paese, a nostra nazione è u nostru mondu cummerciale ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*