Campione Suzuki in MotoGP dopu à 20 anni

suzuki motogp campionu dopu un annu di pausa
suzuki motogp campionu dopu un annu di pausa

Joan Mir, u pilotu spagnolu di a squadra Suzuki Ecstar, hà dichjaratu u titulu di campiunatu prima di a corsa finale di u Campionatu Mondiale di MotoGP 2020. In a corsa, chì hè stata tenuta nantu à 4 giri nantu à a pista Ricardo Tormo di 27 chilometri in Valencia, Spagna, u ghjovanu pilotu Mir, chì era 29 punti davanti à i so rivali più vicini, hà datu à a squadra a gioia di u campionatu prestu cù a so prestazione eccezziunale. .

Tutti i risultati ottenuti da i dui piloti spagnoli di u Team Suzuki Ecstar, Joan Mir è Alex Rins, vanu à Suzuki; Hà vintu trè vittorie diverse: Campionatu di Piloti, Campionatu di Custruttori è Campionatu di Fabbrica. Sti rializazioni sò ancu di particulari impurtanza per Suzuki, postu chì quist'annu Suzuki Motor Company celebra u so 100 anniversariu. Righjunghjendu à u Campionatu Mundiale di MotoGP di novu 20 anni dopu à u so ultimu campiunatu mundiale in a prima classe, Suzuki celebra ancu stu successu quist'annu, lascendu 60 anni in l'autosport.

In u Campionatu Mondiale di MotoGP 2020, l'urganizazione più impurtante di corsa di motocicletta, a 13ª lotta di a stagione hè stata vinta da u pilotu spagnolu Joan Mir di a squadra Suzuki Ecstar. Mir, chì hè solu in a so seconda stagione in a classe alta di MotoGP, hà datu à a squadra l'alegria di u campiunatu à l'iniziu di a corsa, chì hè stata tenuta in 4 giri nantu à a pista Ricardo Tormo di 27 chilometri in Valencia, Spagna. Infine, Mir, chì hà finitu a longa attesa dopu chì Kenny Roberts Jr hà datu à Suzuki u campiunatu in u 2000, hà purtatu cusì u titulu di u Campionatu Mundiale di MotoGP à Suzuki dopu à 20 anni. À a fine di a corsa, Mir hà puntuatu 29 punti da i so rivali più vicini, pigliendu cusì u titulu di campiunatu prima di a corsa di chjude. Tutti i risultati ottenuti da i dui piloti spagnoli di u Team Suzuki Ecstar, Joan Mir è Alex Rins, vanu à Suzuki; Hà vintu trè vittorie diverse: Campionatu di Piloti, Campionatu di Custruttori è Campionatu di Fabbrica.

U campionatu hè ghjuntu à u mumentu più speciale !

U Campionatu Mondiale di Piloti 2020 era u 2017u titulu per Joan Mir, chì hà vintu a classe Moto3 in 2, mentre chì era u 16u di Suzuki. Mir si distingue cum'è u decimu campionu di tutte e categurie in a storia cù Suzuki, è u settimu à vince a classe 500cc / MotoGP. U campiunatu vintu da u Team Suzuki Ecstar hè ancu d'impurtanza particulari per Suzuki chì celebra u 100 anniversariu di Suzuki Motor Company quist'annu. Righjunghjendu à u Campionatu Mundiale di MotoGP di novu 20 anni dopu à u so ultimu campiunatu mundiale in a prima classe, Suzuki celebra ancu stu successu quist'annu, lascendu 60 anni in l'autosport. A squadra Suzuki Ecstar passa in a storia cum'è a prima squadra in a storia di Suzuki à vince u Campionatu Mundiale di Costruttori.

Vittoria in un annu difficiule

Evaluendu u campiunatu, Toshihiro Suzuki, presidente di Suzuki Motor Corporation, hà dichjaratu ch'elli vincìu a più grande serie di motociclette di u mondu, MotoGP, in un annu difficiule; "In u 2020, felicitemu è esprimiu a mo gratitudine à u Team Suzuki Ecstar è Joan Mir per a vittoria di u Campionatu Mondiale MotoGP in una stagione senza precedente è sfida à l'ombra di COVID-19. Vogliu ancu felicità è ringrazià à Alex Rins, chì hà fattu cuntribuzioni incredibili à u campiunatu è hè sempre in lotta per u sicondu postu. U 100 anniversariu di Suzuki è in un annu cusì indimenticabile, avemu diventatu campioni in MotoGP, a più alta serie di motociclette in u mondu. Per noi, a motocicletta hè unu di i settori impurtanti chì i nostri anziani anu cuminciatu è dura per parechji anni. Grazie à i nostri clienti, fans è rivenditori chì anu sempre supportatu Suzuki, è à tutti i fornitori è sponsor chì ci sustenenu. Un grande ringraziu à u nostru staffu di a squadra, i piloti è in più à tuttu u staffu chì sustene stu avvenimentu da Miyakoda è Ryuyo da u Giappone. "Dapoi u ghjornu chì avemu vultatu in MotoGP, sò fieru di a squadra chì hà superatu diverse sfide, hà fattu un prugressu constantu ogni annu è hà finalmente vintu u campionatu".

Classifica Mondiale MotoGP 2020:

1-Joan MIR Suzuki SPAGNA 171
2-Franco MORBIDELLI Yamaha ITALIE 142
3-Alex RINS Suzuki SPAGNA 138
4-Maverick VIÑALES Yamaha SPAGNA 127
5-Fabio QUARTARARO Yamaha FRANCE 125
6-Andrea DOVIZIOSO Ducati ITALIE 125
7-Pol ESPARGARO KTM SPAGNA 122
8-Jack MILLER Ducati AUSTRIA 112
9-Takaaki NAKAGAMI Honda JAPAN 105
10-Miguel OLIVEIRA KTM PORTUGAL 100
11-Brad BINDER KTM RUSSIA 87
12-Danilo PETRUCCI Ducati ITALIE 78
13-Johann ZARCO Ducati FRANCE 71
14-Alex MARQUEZ Honda SPAGNA 67
15-Valentino ROSSI Yamaha ITALIA 62
16-Francesco BAGNAIA Ducati ITALIA 47
17-Aleix ESPARGARO Aprilia SPAGNA 34
18-Cal CRUTCHLOW Honda UK 29
19-Iker LECUONA KTM SPAGNA 27
20-Stefan BRADL Honda GERMANIA 18
21-Bradley SMITH Aprilia UK 12
22-Tito RABAT Ducati SPAIN 10
23-Michele PIRRO Ducati ITALIE 4
24-Lorenzo SAVADORI Aprilia ITALIA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*