Turchia si trova in u Top 5 in Auropa in a Produzione di l'Equipamentu di Turbine Eoliche

Cungressu di l'energia eolica di Turchia
Cungressu di l'energia eolica di Turchia

U Ministru di l'Industria è di a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì a Turchia hè trà i primi 5 paesi d'Europa cù e so grandi strutture chì producanu l'equipaggiu di turbine eoliche, è hà dettu: "U scopu di portà a nostra industria domestica à un puntu cumpetitivu in a produzzione sia in terra sia in terra aperta. equipaghji di turbine eoliche offshore ". disse.

U Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Dönmez hà ricurdatu à i rigulamenti fatti in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, "U Meccanismu di Supportu di Risorse Energetiche Rinnovabili (YEKDEM) serà evaluatu secondu e cundizioni d'oghje è offre opportunità per investimenti domestici. Intendemu di fà u ventu u sicondu settore di l'automobile di Turchia ". disse.

U Ministru Varank, u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez, u presidente di a Cummissione di l'Infurmazione è a Tecnulugia, Mustafa Elitaş, u presidente Mustafa Yılmaz, u presidente di l'Associazione Turca di Energia Eolica, Hakan Yıldırım. hà parlatu in a sessione di apertura di u Cungressu Turcu di l'Energia Eolica, chì hè stata in linea cù a participazione di i participanti.

"OBJECT ECONOMIQUE COMMUNE"

Apuntendu chì a crescita hè u scopu ecunomicu cumunu di tutti i paesi in u mondu, u Ministru Varank hà dettu chì a strada per una crescita forte è sustinibule hè direttamente ligata à riunite l'inputs utilizati in modu efficaci è cumpetitivu. Esprimendu chì l'energia hè emersa cum'è un cumpunente criticu à questu puntu, u Ministru Varank hà dettu: "Avemu bisognu di produzzione per a crescita è di energia per a produzzione. Quandu l'industria si sviluppa è a diversità settoriale aumenta, a necessità di energia aumenta ancu. Se dipende da fonti straniere per l'energia, questu vene cum'è un risicu di deficit di u contu currente è di fragilità esterna ". disse.

QUASI CERTIFICATI DI INVESTIMENTO 7

U Ministru Varank hà dichjaratu chì anu emessu quasi 8 mila certificati d'incentive d'investimentu per investimenti in energia rinnuvevule in l'ultimi 7 anni, è hà dettu: "Mentre 124 miliardi di lire sò stati investiti grazia à questi documenti, novi opportunità di travagliu sò state aperte per più di 19 mila. ghjente. Avemu apertu a Fabbrica di Produzione di Pannelli Solari Integrati in Ankara in Aostu. Sta fabbrica, chì hè stata purtata à a vita rapidamente grazia à i nostri incentivi basati nantu à u prughjettu, realiza tutte e tappe da a materia prima à a crescita di cristalli, a taglio di fette, a produzzione di cellule è a produzzione di moduli sottu un tettu. Ùn ci hè nisuna altra facilità integrata in u mondu chì pò fà tutte queste sottu un tettu. usatu a frasa.

R&D E INNOVAZIONE

Dichjarà chì attribuisce un'impurtanza particulare à l'esekzione di l'attività di R&D è innuvazione per a produzzione di tecnulugii energetichi, u Ministru Varank hà dichjaratu ch'elli realizanu prughjetti di R&D focalizati in l'energia eolica è idraulica in u Centru di Ricerca TUBITAK Marmara. In riferimentu à u "Progettu Naziunale di Sviluppu di Sistemi di Energia Eolica è Pruduzzione di Turbine Prototipu (MILRES)", u Ministru Varank hà nutatu chì u generatore asincronu à doppia alimentazione di 500 kilowatt hè statu cuncepitu da TUBITAK è pruduttu cum'è prototipu.

"VOLEMU PROGRESSI RAPIDAMENTE"

U Ministru Varank hà dettu ancu chì TÜBİTAK Rail Transport Technologies Institute hà una cumpetenza critica in u sviluppu di sistemi elettrici custituiti da generatori è inverter per turbine eoliche di diversi tipi è putenza, è hà dettu: "Vulemu avanzà rapidamente in i campi di a produzzione di massa è a cummercializazione. cù u settore privatu in u periodu à vene ". usatu a frasa.

"EXPORTAmu cù successu"

Spieghendu chì sustenenu l'industriali chì producenu l'equipaggiu di basa è i sub-cumpunenti in l'energia rinnuvevule cù una larga varietà di miccanismi, u Ministru Varank hà dettu: "Ùn esageremu micca se dicemu chì e nostre capacità di produzzione domestica anu avanzatu assai grazie à i supporti. è u dinamisimu di u settore privatu. Turchia hè trà i primi 5 in Europa cù i so impianti di fabricazione di l'equipaggiu di turbine eoliche à grande scala. In u campu di l'energia eolica, avemu fabbriche competenti chì producenu generatori, turri, pale di rotore è fasteners di torre. In più di pruducia sti prudutti di altu valore aghjuntu à i standard internaziunali, li esportemu cù successu ". disse.

"FAI I PASSI NECESSARI"

U Ministru Varank hà dichjaratu chì i tassi di località chì righjunghjenu u 80-90 per centu nantu à a basa di u produttu sò stati ottenuti, ma u tassu di a località di a turbina eolica hè di 60 per centu, "Avemu da piglià i passi necessarii per pruduce altre equipaghji in a catena di valore di u settore, chì ùn sò micca. ma pruduciutu in u nostru paese. Avemu u scopu di portà a nostra industria domestica à un puntu competitivu in a produzzione di l'equipaggiu di turbine eoliche in terra è offshore. utilizatu l'espressioni.

OPPORTUNITÀ DOMESTICHE È NAZIUNALI

In riferimentu à i studii in u scopu di u Prughjettu di Cooperazione Industriale (SIP), Varank hà dichjaratu chì anu fattu u primu passu in questu sensu per a Centrale Eolica Alaçatı appartenente à Elektrik Üretim AŞ (EÜAŞ). Espristendu chì anu da aumentà a capacità di a centrale elettrica, chì hè custituita da 20 turbine, chì hè stata in usu di circa 12 anni, cù facilità domestiche è naziunali, Varank hà dettu: "Per questu scopu, hè previstu di sviluppà 2 domestici. è prototipi di turbine eoliche naziunali. Intensificàmu ancu i passi chì prutegeranu a cumpetitività di u settore ". disse.

"740 MEGAWAT CAPACITÀ SUPPLEMENTARI S'IMPEGNA"

U Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Dönmez, nutendu chì a putenza eolica instalata tutale hè aumentata à 8 megawatts, hà dettu: "A fine di uttrovi, u 330 per centu di a nostra putenza installata tutale è u 9 per centu di a nostra putenza installata di energia rinnuvevule hè custituita da u ventu. energia. Cù sti centrali, avemu l'uppurtunità di scuntrà u cunsumu d'electricità di 17,5 milioni di famiglie. utilizatu l'espressioni.

"A SECONDA INDUSTRIA AUTOMOTIVE DI TURCHIA"

U Ministru Dönmez hà dettu chì i più grandi produttori di turbine di u mondu operanu ancu in Turchia è hà dettu: "U requisitu di prufittà di u Meccanisimu di Supportu di Risorse Energetiche Rinnovabili (YEKDEM) finu à u 31 di dicembre di u 2020 hè statu rinviatu à u 30 di ghjugnu 2021. Cù l'ultimu regulamentu legale passatu da a Gran Assemblea Naziunale Turca, YEKDEM serà evaluatu secondu e cundizioni d'oghje è offre una opportunità per investimenti domestici. A nostra speranza hè di superà u limitu di 10 mila megawatt in un futuru vicinu. Quandu ghjunghjemu à questu scopu, riunitemu cù l'industria è pianificemu inseme i modi per ghjunghje à 20 mila megawatt più veloce. Intendemu di fà u ventu u sicondu settore di l'automobile di Turchia ". disse.

Mustafa Elitaş, presidente di a Cummissione di l'Industria Parlamentaria, u Cummerciu, l'Energia, i Risorse Naturali, l'Infurmazione è a Tecnulugia, hà dichjaratu chì hè necessariu di principià à travaglià nantu à u almacenamentu di l'energia, chì hè unu di i metudi più impurtanti, per utilizà u solar, u ventu è u ventu. altre risorse energetiche più efficientemente.

Yılmaz, Capu di l'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia, hà dichjaratu chì a Turchia era unu di i paesi chì anu aumentatu u più a capacità di l'energia eolica in Europa l'annu passatu è hà dettu: "Avemu una centrale eolica chì opera à u livellu di 663 megawatt, cù un capacità di 8 megawatts messe in funziunamentu da a fine d'ottobre di questu annu ". disse.

U presidente di u Cungressu Turcu di l'Energia Eolica (TÜREK), Yıldırım hà dettu chì cù più di 100 investitori domestici è stranieri è 250 turbine eoliche in circa 3 centrali, l'energia eolica pò risponde à circa 700 per centu di u bisognu di l'electricità in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*