U Conducente di l'Autobus di Coronavirus piglia u Volante l'ultimu ghjornu di quarantena

l'ultimu ghjornu di quarantena hè daretu à a rota
l'ultimu ghjornu di quarantena hè daretu à a rota

U cunduttore di l'autobus cun coronavirus hè statu catturatu da e squadre d'ispezione mentre viaghjava in Beşiktaş, quandu duverebbe esse in quarantena.

Durante l'ispezione di e forze di sicurezza, u cunduttore IUAŞ hè statu mandatu in quarantena, u veiculu hè statu ritiratu da a spedizione è mandatu in u garage per a disinfezione.

Hè statu determinatu chì u cunduttore İUAŞ era daretu à a rota ancu s'ellu duverebbe esse in quarantena, durante u cuntrollu di u codice HEPP da i guardiani di sicurezza in Beşiktaş Dolmabahçe.

U cunduttore hè statu purtatu in casa soia da a polizia per passà a quarantena in veiculu. L'autobus hè statu mandatu in u garage per esse disinfettatu.

In a riunione cù u cunduttore in questione, hà dichjaratu ch'ellu hà capitu male a data di fine di a quarantena, è ancu s'ellu duverebbe stà in quarantena trà u 14 è u 26 di nuvembre, hà cuminciatu à travaglià oghje perchè pensava chì a fine di a quarantena era u 26. Nuvembre.

Hè statu determinatu chì u cunduttore, chì hè statu datu una decisione di quarantena cum'è una misura di precauzione dopu chì un casu pusitivu hè statu vistu in a so famiglia, hà ancu pruvatu negativu u 13 di nuvembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*