U Ministru Karaismailoğlu hà datu una bona nova per u futuru di e Ferrovie Turche

U ministru Karaismailoglu hà datu una bona nutizia per u futuru di e ferrovie turche
U ministru Karaismailoglu hà datu una bona nutizia per u futuru di e ferrovie turche

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu valutazioni nantu à e Ferrovie Turche è hà datu una bona nutizia per u futuru di e Ferrovie Turche. Karaismailoğlu, dopu à i novi sviluppi in Azerbaijan, avemu a pianificà una ferrovia versu u latu Nakhchivan. I so studii di u pianu di studiu cuntinueghjanu. Spergu chì ci saranu boni sviluppi ancu quì.

U Ministru Karaismailoğlu hà ricurdatu chì a storia ferroviaria di Turchia hè assai antica, chì dopu à a rivoluzione industriale in l'anni 1830, a rivoluzione ferroviaria hà iniziatu in Turchia è in u mondu, è chì a prima scuperta ferroviaria hè stata fatta trà İzmir è Aydın in u 1856.

"Una svolta maiò hà iniziatu in i Ferrovii dopu à u 2002".

Karaismailoğlu, nutendu chì a ferrovia di Rumeli chì cunnetta Istanbul è l'Europa hè stata custruita in e date citate, hà dettu: "Avemu pigliatu l'età. Da l'anni 1930, avemu circa 8-9 mila chilometri di linee di ferrovia. Sfurtunatamente, dopu à l'anni 1940, a ferrovia ùn hè micca datu impurtanza in u nostru paese, finu à u 2002. Dopu à u 2002, sottu à a guida di u nostru presidente, una grande sfondata hà iniziatu in i ferrovii è in tutti i settori. disse.

"A linea Samsun-Sivas rinnuvata hè una linea chì cunnetta u Mari Neru à l'Anatolia Centrale, è dopu à u sudu è u Mediterraniu".

Spieghendu chì a ferrovia Samsun-Sivas rinnuvata hè stata custruita in u 1932, Karaismailoğlu hà dettu: "Questa hè in realtà una linea chì unisce u Mari Neru à l'Anatolia Centrale, è da quì à u sudu è u Mediterraniu. Semu à mezu à u corridore da Pechino à Londra. Marmaray hè statu ancu a nostra pietra di toccu in questa strada. Avemu cuminciatu à rinnuvà a linea Samsun-Sivas 5 anni fà. Avemu smantellatu è ricustruitu l'infrastruttura finu à i rails. Era una linea assai impurtante per a produzzione quì per sparghje in Anatolia è in u mondu. hà fattu a so valutazione.

"Ugemu di riduce i costi di 50 per centu in logistica à menu di 10 per centu".

Indittendu chì i corridori logistichi sò interconnessi, Karasmailoğlu hà dettu: "E linee in u nostru paese sò state rivisionate. Avemu pianificatu novi linee. Vogliu dà una bona nutizia à i nostri industriali. Cunnettemu e zone industriali è e zone OIZ à e rete ferroviaria. Cunnetteremu ancu i porti à e rete ferroviaria. A pruduzzione in l'industria serà cunnessa à i porti in pocu tempu. Avemu u scopu di riduce i costi di 50 per centu in logistica à menu di 10 per centu ".

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, in più di u travagliu nantu à a merci nantu à a ferrovia, i travaglii di treni à alta velocità cuntinueghjanu, "A nostra linea Ankara-İzmir cuntinueghja da un latu. A nostra linea Mersin-Adana-Gaziantep hè assai impurtante per l'investimenti in Gaziantep per ghjunghje à u mare in u sudu. In novu, culligamu Bursa à a linea Ankara-Istanbul. Avemu pianificatu e nostre rete ferroviaria secondu a fattibilità, è quandu stabilimu l'infrastruttura cù i nostri investimenti, diventeremu una superpotenza logistica in u mondu. disse.

Karaismailoğlu hà sottolineatu chì anu e cifre di produzzione attuale è chì facenu piani per portà l'infrastruttura ferroviaria in e zone di produzzione.

Esprimendu chì anu u scopu di aumentà i 30 milioni di tunnellate annuali di merci trasportate per ferrovia à 2023 milioni di tunnellate in 45 è 2028 milioni di tunnellate in 150, Karaismailoğlu hà dettu: "Hè chjaru induve sò a produzzione è a carica. Per quessa, avemu fattu i nostri piani à cortu, mediu è longu. Facemu e nostre offerte rapidamente ". disse.

"L'anni à vene seranu l'anni di a ferrovia".

Spieghendu chì pianificanu tutti questi servizii in u quadru di u Pianu Maestru di Logistica, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Siccomu a ferrovia hè unu di i nostri prublemi più impurtanti, avemu scopi quì. Vulemu esse a marca di trasportu di passeggeri è di merci più affidabile in Turchia, per esse a marca di trasportu di merci di e ferrovie in Europa, è ancu per creà linee alternative à l'Eastern Express. Avemu piani per e linee turistiche cum'è Toros Express è Van Lake Express. Vulemu creà una marca ferroviaria chì maximizeghja a satisfaczione di i passageri. Avemu preparatu per questu sia cum'è istituzione sia cum'è infrastruttura. L'anni chì venenu saranu anni di ferrovia ".

Karaismailoğlu, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à a cunnessione di i porti à e ferrovie, hà dettu: "Avemu piani per u Portu Iskenderun in Hatay, Portu Mersin in Mersin, Portu Filyos in u nordu, Portu Alsancak è Portu Çandarlı in Izmir. Quessi sò fatti in u prugramma. Senterete prestu nantu à e nostre offerte ". usatu a frasa.

Esprimendu chì ci sò studii d'investimentu nantu à a linea, chì hè unu di i principali navi di a linea Baku-Tbilisi-Kars da u latu Divriği-Kars, Karaismailoğlu hà dettu: "U scopu di aumentà a capacità quì da 5 milioni di tunnellate à 20 milioni. tunnellate. A cunnessione Georgia hè ancu impurtante quì. Dopu à i novi sviluppi in Azerbaijan, pianificemu una ferrovia per Nakhchivan. I so studii di u pianu di studiu cuntinueghjanu. Spergu chì ci saranu boni sviluppi ancu quì ". hà fattu a so valutazione.

Ricordendu chì anu parlatu di u futuru di sta zona à a cima ferroviaria tenuta u mese passatu, Karaismailoğlu hà dettu chì anu realizatu un studiu cumunu cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu in quantu à a Stazione Sirkeci in Istanbul è chì anu pianificatu un "museu ferroviariu" per Stazione Sirkeci.

"Pianificamu una ferrovia versu u latu di Nakhchivan"

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà annunziatu chì una ferrovia hè prevista à u latu Nakhchivan dopu à i novi sviluppi in Azerbaijan è chì i studii di u pianu di studiu sò per finisce.

"Opportunità di viaghju gratuiti à i prufessiunali di a salute"

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu cuntribuitu à rinfurzà l'investimenti è facilitendu l'accessu à l'industriali, i pruduttori è u settore turisticu, è hà sottolineatu chì anu da cuntinuà à fà.

Ricordendu chì anu datu à i prufessiunali di a salute l'uppurtunità di viaghjà gratuitamente dapoi marzu, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì: "Furnemu stu supportu in Marmaray in Istanbul, Başkentray in Ankara, è İzban in İzmir. Ci sò ancu pacchetti gratuiti per Internet. I travagliadori di a salute anu fattu un travagliu successu in questu prucessu, da una banda, abbandunonu a so casa, da una banda, si sò datu cumpletamente à u travagliu è si sacrificanu per a salute di i nostri citadini ".

"U Trenu Supererà l'Aviò in l'Anni Prossimi"

Enfatizendu chì u cunfortu di u trenu d'alta velocità hè una cultura è cunsulazione, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul hè à un livellu chì pò esse usatu cum'è uffiziu, in particulare cù u so internet è a televisione.

Rimarchendu chì u 70 per centu di i viaghji trà Ankara è Konya sò fatti cù treni d'alta velocità, Karaismailoğlu hà dettu chì i citadini preferanu stu piacè è cunfortu.

Apuntendu chì i costi sò assai bassi quì, Karaismailoğlu hà utilizatu l'espressioni seguenti: "A caratteristica più impurtante di i treni hè chì si passa da u centru à u centru. Aghjunghje ancu un grande vantaghju è valore aghjuntu. Ci sò viaghji trà Ankara è Istanbul chì piglianu sin'à 4 ore, ma avemu tunnelli in custruzzione avà. Quandu sò finiti, spergu chì u viaghju serà ridutta à 3,5 ore ".

"Usemu e tecnulugia più avanzate di u mondu".

U Ministru Karaismailoğlu hà ancu toccu i dettagli di u Prughjettu di Train Express Istanbul-Ankara, enfatizendu chì sò pronti per stu prughjettu, ma chì u prucessu epidemicu hà cambiatu i so piani.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu fattu u pianu di stu prughjettu è u metteranu in usu, è hà dettu: "Faremu ancu megliu. Parlemu di treni chì vitezza 350 chilometri à l'ora. Forse l'aviò di treni passanu in l'anni à vene. U nostru paese è i nostri citadini meritanu tutti questi. Quandu parlemu di elli cù u nostru presidente, dice: "Fà è vai". Ùn ci hè micca limite à l'investimenti. Avemu aduprà e tecnulugia più avanzata in u mondu. Avemu cupertu distanzi assai impurtanti in u mondu in queste tecnulugia di treni. Dopu avè acquistatu i primi treni 40 impurtati per u metro Gayrettepe-Airport, 130 treni seranu fabbricati in Ankara cù u 60 per centu di a località. Da una banda, cuminciaru a produzzione. In novu, una cumpagnia cumplettamente lucale hà vintu l'offerta in u nostru metro Gebze-Darica. Quelli treni seranu pruduciuti cumpletamente in u paese in Ankara ".

Ricordendu chì anu stabilitu a marca Turkish Rail System Vehicles Industry Inc. (TÜRASAŞ) cumminendu Turkey Railway Machines Industry AŞ (TÜDEMSAŞ), Turkey Locomotive and Motor Industry AŞ (TÜLOMSAŞ) è Turkey Wagon Industry AŞ (TÜVASAŞ) in tecnulugia di treni, Karaismailoğlu hà dettu. chì fabricaranu treni à alta velocità quì.

Esprimendu chì ci sò sviluppi impurtanti in i tecnulugii di treni d'alta velocità, Karaismailoğlu hà dettu chì includeranu investitori privati ​​stranieri in questa attività è facenu a produzzione cun elli.

Enfatizendu chì a Turchia hè avà capace di fà a so propria segnalazione in u locu, Karaismailoğlu hà dettu: "Ora facemu questu affari di signale noi stessi, da quale avemu dipende dapoi anni. Avemu pruduciutu a nostra propria tecnulugia di signale. Mentre investe in ferrovie, a nostra tecnulugia di u sistema ferroviariu si sviluppa ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*