Naufragio di una barca capovolta in Alanya Pulita

Naufragio di una barca capovolta in Alanya Pulita
Naufragio di una barca capovolta in Alanya Pulita

Dopu à l'accidentu di barca chì hè accadutu in Alanya u marti matina, e squadre di a municipalità di Alanya anu prima sustinutu i sforzi di salvezza in mare, è dopu realizatu u travagliu di pulizia per u naufragio.

Un battellu turisticu s'hè vultatu annantu à u Capu Cilvarda, chì appartene à a penisula storica di Alanya, attornu à 10.45:5 am eri per via di a forte pioggia è a tempesta. E squadre affiliate à a municipalità di Alanya anu realizatu a prima risposta à l'accidentu. L'equipa marina di a municipalità di Alanya hà supportatu principalmente e squadre di a Guardia Costiera è di l'Autorità Portuaria in a rimozione di l'equipaggiu 33 è di i passageri XNUMX chì nutavanu in mare è ghjunghjenu a terra in modu sanu.

A BARCA ERA ATTENTAMENTE PULITA

Dopu à a fine di u travagliu di a squadra di immersione è salvata in a regione, a squadra marina affiliata à a Direzzione di Prutezzione è Control Ambientale hà iniziatu u travagliu di pulizia. U Team Cleaning Sea hà travagliatu in pienu per i studii di contaminazione causati da a barca nantu à a superficia di u mare in a zona cunnisciuta cum'è a Grotta di Fosforu. In u risultatu di i studii, i pezzi rotti di a barca nantu à a superficia di u mare, i pertinenza è l'equipaggiu di a barca sò stati puliti da a superficia di u mare. Oghje, u travagliu di pulizia hè stata fatta per e parte chì si lavavanu nantu à a riva, è u mare hè stata pulita cumplettamente.

U PRESIDENTE YÜCEL: "CI HA SCOCCATU TUTTI PROFUNDAMENTE"

U sindaco di Alanya, Adem Murat Yücel, hà dichjaratu chì l'avvenimentu disgraziatu hà scuzzulatu tutti profondamente è hà dichjaratu ch'elli eranu dispiaciuti per questu accidente chì hè accadutu à a barca di cruciera è à i passageri. U sindaco Yücel hà dettu chì a municipalità di Alanya hà righjuntu immediatamente u puntu di l'accidentu da e squadre pertinenti è hà furnitu u sustegnu necessariu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*