U primu scavi hè sparatu in a linea di metro di l'Hospital di Bursa City

U primu scavà hè sparatu nantu à a linea di metro di l'ospedale di a cità di Bursa
U primu scavà hè sparatu nantu à a linea di metro di l'ospedale di a cità di Bursa

U primu scavamentu serà fattu prestu per a custruzzione di u sistema ferroviariu di l'Hospital City di 1.6 miliardi in Bursa, chì serà realizatu da u Ministeru di i Trasporti. Fornendu infurmazioni nantu à l'investimentu gigante, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì cù l'investimentu, chì serà fattu da u metudu cut-and-cover è previstu per esse cumpletu à a fine di u 2023, a ghjente di Bursa andarà à porta di l'Hospital di a cità cù u sistema ferroviariu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu di u sistema ferroviariu chì ghjunghjerà à l'Hospital di a cità da ogni puntu di a cità cù un costu d'investimentu di 1.6 miliardi, chì serà realizatu interamente da u Ministeru di i Trasporti. Dichjarà chì l'investimentu, chì serà fattu interamente da u Ministeru di i Trasporti in Bursa, chì hà un sistema ferroviariu di 54 chilometri, furnisce comodità sia per a cità sia per a municipalità, Aktaş hà dettu: "Hè una linea di 6.1 chilometri cù 3 stazioni. . "Da ogni puntu di a cità, i nostri citadini anu avà l'uppurtunità di andà à a porta di l'Hospital di a Cità per u sistema ferroviariu, sia da a linea Arabayatağı, sia da a linea Acemler sia cunnessa à a linea T2", disse.

Dichjarà chì a basa di salute gigante, chì hà 6 ospedali separati è una capacità di lettu di 355, assume funzioni assai impurtanti soprattuttu durante u prucessu pandemicu, u sindaco Aktaş hà dichjaratu ch'elli anu realizatu l'accordi necessarii in tutte e strade chì portanu à l'uspidale. Aktaş hà dettu: "Da una banda, pigliemu una scorciata. A prima tappa hè finita. I travaglii di espropriazione di a seconda fase sò realizati. Ùn ci era micca obiezione à l'offerta è 4 cumpagnie sò entrate. Cuminciarà prestu. Di sicuru, vulemu riduce u nùmeru di ghjorni definiti quì è spergu chì l'avemu finitu à a fine di u 2023. Ùn ci hè micca raghjone perchè ùn deve micca finisce. U metudu apertu è copre serà utilizatu. Cumpiteremu stu travagliu in tappe, senza disturbà u trafficu. Ci hè ancu qualchì espropriazione implicata. Vulemu compie tuttu u travagliu in 3 anni è furnisce u trasportu à l'Hospital di a cità da ogni puntu di a cità. U primu piccone serà probabilmente colpitu da Emek. "Siccomu serà fattu à pezzi, hè impurtante chì u travagliu sia finitu in quellu periodu piuttostu cà induve principiarà", disse.

"U numeru di trasportu publicu hè cascatu di 50 per centu durante a pandemia"

Dichjarà chì ci sarà un aumentu di a capacità di trasportu di passageri cù l'intruduzione di a linea di l'Hospital City, Alinur Aktaş hà dettu: "Ùn simu micca attraversu un prucessu normale avà. Hè cascatu à u 50 per centu durante a pandemia. Attualmente, purtemu circa 1 milione di persone cù una capacità di trasportu di passageri di i nostri propri autobus publichi, cumpresi i nostri autobus pubblici privati, è u sistema ferroviariu. Ma sta cifra hè di circa 550 mila per via di a pandemia. "Quandu l'avemu vistu in un ghjornu normale, pensemu chì cù l'Hospital di a cità, un altru 200 - 250 mila seranu aghjuntu à quella figura", disse.

Acemler Junction

Dichjarà chì Acemler Junction hà un stile chì cunnetta i dui lati di a cità, cum'è u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu: "Acemler hè u core di a cità, un assi impurtante chì cunnetta i lati est è punente. Dunque, à questu puntu, avemu prima implementatu una applicazione di signalazione di loop è espansione un ciclu. Avà ci hè u prublema di allargamentu di Hayran Street è unisce à ellu, è u prublema di cumminà u viaductu chì vene da Mudanya. A prima tappa hè finita. A seconda tappa serà cumpletata. U travagliu di u ponte hè realizatu per cunnette cù Hayran Street. A produzzione cuntinueghja attualmente. L'espropriazione hè stata fatta ghjustu vicinu. Cumpiteremu stu travagliu allargendu a Strada Hayran è compie nantu à l'altru assi. Di sicuru, intantu, ci sò sforzi per allargà e strade. Ci sò travaglii di espansione nantu à e strade in a direzzione Ankara-Izmir è Izmir-Ankara. Pensu chì finiremu tutti questi travaglii à a fine di u 2021. "In quantu avemu travagliatu per espansione a Direzzione di Cimiteri in Acemler, avemu da travaglià ancu per espansione l'area induve ci sò proprietà private oltre quì", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*