Primu stabilimentu di l'industria di difesa di l'ottomanu restauratu

U primu stabilimentu di l'industria di difesa di l'Ottumanu hè statu restauratu
U primu stabilimentu di l'industria di difesa di l'Ottumanu hè statu restauratu

U Ministru di l'Industria è di a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì, mentre chì rinviviscenu u locu storicu, anu ancu rinvivisce l'industria di difesa, chì hè u so patrimoniu, è hà dettu: "Avemu aumentatu u tassu di località in a nostra industria di difesa, chì era intornu à 30 per centu, più di u 70 per centu sottu a guida di u nostru presidente. Daretu à stu successu hè l'ispirazione chì avemu avutu da i nostri antenati. Cum'è senza stu locu, a cunquista d'Istambul saria difficiule è forse mai accade ; Senza u successu chì avemu ottenutu in a nostra industria di difesa, oghje averemu una Turchia chì hè aperta à intervenzioni straniere è destabilizzata cum'è i so vicini ". disse.

U Ministru Varank hà inauguratu a Moschea è a Facilità Soziale 1st Stage di a Fonderia Fatih, chì hè stata restaurata è restaurata da a Direzzione Generale di Fundazioni, l'Agenzia di Sviluppu Trakya è l'Amministrazione Provinciale Speciale di Kırklareli in Demirköy, Kırklareli, è usata cum'è a prima facilità di l'industria di difesa in l'ottomane. Periodu.

BALLE CHE ANNUNCIATI MURA BIZANTINE

Durante a cunquista di Istanbul, cù a guida di Mullah Gürani, u maestru di Fatih Sultan Mehmet Han, stu locu cuminciò à esse usatu per a preparazione per a cunquista. I cannoni tirati da Fatih stessu per demolisce l'indistruttibili mura bizantine sò versati quì. I trapani di i cannoni spilled sò tenuti in Edirne, è dopu, in a cunquista di Istanbul, quelli cannoni distrughjenu i mura bizantini.

A TECNOLOGIA PIÙ ALTA

Stu locu, chì hà chjusu una era è apre un altru, hè stata utilizata attivamente finu à a fine di u 19u seculu. Hè servitu l'esercitu ottomanu per seculi. E strutture scuperte da i scavi fatti quì ci mostranu ancu chì a fonderia avia a tecnulugia più avanzata di u so tempu.

SERVIZU L'INDUSTRIA DI DIFESA

Cù i so furnace di fusione, i spazii di serviziu, e facilità di produzzione è di almacenamento, è ancu a moschea storica daretu à mè, stu locu hà servitu l'industria di difesa ottomana per seculi. À u puntu di rinvivisce un locu cusì storicu è significativu, u nostru Ministeru di a Cultura è u Turismu, l'Agenzia di Sviluppu di Tracia è l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Kırklareli si sò uniti à i sforzi di u nostru guvernatore.

ZONA DI FACILITÀ SUCIALE

Prima di tuttu, a nostra moschea hè stata restaurata da a nostra Direzzione Generale di Fundazioni Edirne à un costu di circa 1 milioni di lire. Cù a nostra Agenza di Sviluppu di Tracia è l'Amministrazione Pruvinciale Speciale per assicurà chì stu locu pò esse visitatu più facilmente; Avemu finitu a custruzzione di l'area di facilità suciale 1st Stage, chì hà cambiatu a faccia di stu locu, cum'è un uffiziu di l'infurmazioni turistiche, un picculu mercatu induve i nostri lucali ponu vende, è un parcheghju. U costu di stu prughjettu era di circa un milione di lire.

INDUSTRIA DI DIFESA

Mentre avemu rinvivitu stu locu storicu, avemu ancu rinvivitu a nostra industria di difesa, chì hè u legatu di stu locu. Sottu a dirigenza di u nostru presidente, avemu aumentatu a tarifa di località in a nostra industria di difesa, chì era di circa 30 per centu, à più di 70 per centu. Daretu à stu successu hè l'ispirazione chì avemu avutu da i nostri antenati. Cum'è senza stu locu, a cunquista d'Istambul saria difficiule è forse mai accade ; Senza u successu chì avemu ottenutu in a nostra industria di difesa, ci saria una Turchia chì hè aperta à intervenzioni straniere è destabilizzata cum'è i so vicini.

CONTRIBUZIONE À U Sviluppu di a Regione

Rilavà un valore cum'è Fatih Foundry cuntribuisce ancu assai à u sviluppu di a nostra regione. Hè quì chì i fundamenti di a nostra industria di difesa sò stati posti, in un certu sensu. Hè impurtante di vede ciò chì i nostri antenati anu ottinutu dandu impurtanza à e tecnulugia novi.

U guvernatore di Kırklareli Osman Bilgin hà dichjaratu chì a Fonderia Fatih era di grande impurtanza cum'è u primu stabilimentu di l'industria di difesa di l'Imperu Ottumanu, è hà toccu i travaglii realizati in questu cuntestu.

Ahmet Misbah Demircan, Vice Ministru di Cultura è Turismu, hà dettu: "Questa hè una facilità industriale impurtante da u periodu ottomanu, chì hè assai strettamente ligata à u nostru Ministeru di l'Industria. I primi sistemi idraulichi sò stati utilizati è hà una funderia dopu tuttu. U prugettu hè assai preziosu da u principiu à a fine. Per quessa, u Ministeru di a Cultura è u Turismu hè statu implicatu da u principiu. 20 anni di sforzu. I scavi sò stati fatti è ciò chì da fà hè statu revelatu. Questa bella preparazione in u circondu hè un precursore di induve u travagliu duverà. disse.

FUNDITURA STORICA FATIH

Sicondu l'infurmazioni in fonti storichi, i cannoni è i cannoni utilizati da Fatih Sultan Mehmet in a cunquista di Istanbul sò stati fatti in a storica Demirköy Fatih Foundry. In a fonderia, chì hà utilizatu a tecnulugia avanzata di u periodu, a pruduzzione ininterrotta hè stata realizata da a mità di u 15u seculu à a fine di u 19u seculu.

U guvernatore di Kırklareli Osman Bilgin, u vice-ministru di a cultura è u turismu Ahmet Misbah Demircan è u deputatu di u partitu AK Kırklareli Selahattin Minsolmaz, u direttore generale di l'agenzii di sviluppu Barış Yeniceri è u secretariu generale di l'agenza di sviluppu di Thrace, Mahmut Şahin, anu assistitu ancu à a ceremonia d'apertura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*