Discount di trasferimentu in Marmaray eliminatu cum'è u risultatu di l'obiezione di TCDD

trasferimentu in marmaray abulitu da a decisione di a corte
trasferimentu in marmaray abulitu da a decisione di a corte

U scontu di trasferimentu, chì hè statu applicatu in Marmaray per 9 mesi, hè statu abulitu da a decisione di a tribunale per via di l'obiezione di TCDD. A nova decisione di cuntinuà u trasferimentu, chì IMM hà purtatu à UKOME a semana passata, hè stata rifiutata da a maiò parte di i voti di i rapprisentanti di u guvernu cintrali. A nova tarifa di prezzu serà valida da dumane. Tuttavia, IMM s'oppone à a decisione è u prucessu cuntinua.

Nantu à a linea di u sistema ferroviariu di Marmaray, chì hà iniziatu u trasportu di passageri in 2013 stazioni trà Ayrılıkçeşmesi è Kazlıçeşme in u 5, i tariffi sò stati determinati da UKOME per include una tarifa di trasferimentu. A tarifa di trasferimentu hè stata applicata in questu modu finu à marzu 2019.

In 2019 Gebze-Halkalı Dopu chì tutte e stazioni 43 sò state messe in opera, cù a decisione UKOME presa da l'amministrazione IMM precedente, hè statu decisu chì a Linea Marmaray "ùn riceverà micca trasferimenti, ma furnisce trasferimenti".

Presidente Ekrem İmamoğlu Cù a pruposta presentata à UKOME da a nova Amministrazione IMM sottu a so dirigenza in ferraghju 2020, Marmaray hè stata inclusa in l'applicazione di re-trasferimentu. Cusì, i residenti di Istanbul anu pussutu prufittà di Marmaray paghendu una tarifa più assequible cù l'uppurtunità di trasferimentu. A linea hè stata integrata cù tutte l'altri linee di u sistema ferroviariu, è ancu e linee di metrobus, autobus è minibus. Cù a decisione presa, hè statu ancu determinatu chì una parte di a densità di metrobus si trasfirìu à a Linea Marmaray.

Tuttavia, in u risultatu di a demanda presentata da TCDD; In lugliu 2020, hè statu decisu di sospettà l'esekzione di e parti di e regule di tariffu elettronicu di u bigliettu incluse in a decisione UKOME chì cuntenenu disposizioni riguardanti Marmaray. L'IMM hà subitu appellu à a Corte Amministrativa Regiunale è hè statu decisu di ricusà a dumanda di sospensjoni di l'esekzione per a quale e cundizioni ùn sò micca state.

U 6 di nuvembre, a 10a Corte Amministrativa di Istanbul hà decisu di sospenderà di novu l'esecuzione, basatu annantu à a demanda presentata da TCDD, per motivi chì "hà purtatu un pesu pesante à TCDD è ùn ci hè statu fattu alcuna determinazione concreta in quantu à a causa di sta regulazione. " L'IMM hà ancu purtatu sta decisione à a Corte Amministrativa Regiunale è u prucessu legale cuntinueghja.

Per d 'altra banda, Dipartimentu di Trasportu IMM; UKOME hà purtatu u prublema di a linea Marmaray chì cuntinueghja à riceve trasferimenti à a so agenda u 26 di nuvembre, per furnisce i viaghji cù un bigliettu unicu è per assicurà u trasportu di i citadini in u modu più economicu. Tuttavia, in u risultatu di u votu, hè statu decisu di ricusà l'applicazione di "trasferimentu piglia" nantu à a linea Marmaray cù i voti di i rapprisentanti di u guvernu cintrali altri ch'è i rapprisentanti IMM è u rappresentante TŞOF.

A partesi da dumane, i Istanbuliti chì viaghjanu in Marmaray paganu 7,00 TL, indipendentemente da quante fermate viaghjanu. I sconti di trasferimentu continuanu per viaghji fatti nantu à altri veiculi di trasportu publicu cum'è metro è autobus dopu à Marmaray.

Cù l'applicazione "Takes transfer", chì finisce oghje, un citadinu chì utilizeghja un Istanbulkart cumpletu chì si trasferisce à Marmaray hà da pudè pagà 3,50 TL per a tarifa di metro è poi pagà 3,50 TL supplementari, rendendu u so viaghju 7,00 TL, indipendendu da quanti. s'arresta ch'ellu piglia nantu à a Linea di Marmaray, cumpleta a tarifa tutale. U viaghju pò esse più prezzu da 3,50 TL.

Immediatamente dopu chì Marmaray hè statu inclusu in u sistema di trasferimentu, cù a circular publicata da u guvernu cintrali u 19 di ferraghju di u 2020, u numeru di membri di UKOME hè statu cambiatu è u votu di a maiurità di l'IMM hè statu cacciatu. Sta decisione hè stata ancu presa in tribunale da IMM è u prucessu legale hè seguitu meticulosamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*