Vice Ministru di u Trasportu Russu: Cumpagnia Russa Puderanu Participà à Prughjetti Infrastrutturali in Turchia

U vice-ministru russu di i trasporti L'imprese russe ponu participà à prughjetti infrastrutturali in Turchia
Foto: Shamil Zhumatov

U Vice-Ministru Russu di i Trasporti Vladimir Tokarev hà dettu chì e cumpagnie russe ponu participà à i prughjetti infrastrutturali in Turchia.

Parlendu à Sputnik, Tokarev hà dettu: "Un memorandum d'intesa hè statu firmatu cù u Ministeru di i Trasporti turcu nantu à a cooperazione in i prughjetti infrastrutturali. Ci sò idee per e cumpagnie russe per participà à a realizazione di prughjetti in Turchia ", disse.

Ferroviari russi (RJD) hà dettu chì in settembre di l'annu passatu, u direttore generale di l'istituzione, Oleg Belozyorov, è u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, si sò riuniti in Mosca. Sicondu a dichjarazione, i partiti chì anu discututu l'aumentu di u trasportu di merci trà i dui paesi anu dichjaratu chì anu vistu un putenziale significativu in a realizazione di prughjetti cumuni.

RJD hà ancu annunziatu chì avia firmatu un memorandum di cooperazione trà Russia, Turchia è Azerbaijan per sviluppà u trasportu di merci ferroviarie in Ankara in maghju 2019.

In u testu di u memorandum, hè previstu di piglià passi cumuni per assicurà u trasportu regulare di merci ferroviaria nantu à a strada Baku-Tbilisi-Kars, è ancu per determinà tariffi justificati economicamente è per acquistà novi carichi.

Per questi scopi, hè statu dichjaratu chì i partiti valuteranu a pussibilità di rende a sezione di 76 chilometri di a linea Ahılkelek (Georgia)-Kars (Turchia) adatta per l'usu cù calibre 1520 millimetri è implementà u prughjettu di custruzzione di u terminal è u centru logisticu in Kars.

source: Sputnik

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*