A lege di u mercatu di l'electricità hà da esse ritirata immediatamente!

A pruposta di legge di u mercatu di l'electricità deve esse ritirata immediatamente
A pruposta di legge di u mercatu di l'electricità deve esse ritirata immediatamente

Sadık Yurtman, presidente di l'Associazione di Prutezzione è Sviluppu Ambientale di Eskişehir, hà fattu una dichjarazione di stampa in quantu à u Bag Bill, chì hè statu discutitu in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia. Yurtman hà dichjaratu in a so dichjarazione chì a Legge Omnibus deve esse ritirata.

presidente Yurtman; "U Bill of Law in Amending the Electricity Market Law and Some Laws hè discututu in l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale Turca.

Ancu l'Articulu 6 hè statu ritiratu per via di una intensa reazione publica, questu ùn hè micca abbastanza. A fattura di u saccu, chì serà discututu u marti 24 nuvembre 2020, deve esse ritirata cumplettamente.

L'adopzione di u prugettu, preparatu in cunfurmità cù e dumande di a capitale è chì cuntenenu rigulamenti contru à l'interessu publicu, in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia porta à parechji prublemi novi per u nostru paese è u nostru avvene.

Per esempiu, cù questu regulamentu, a generazione di l'electricità brusgiate pneumatici, basura è rifiuti forestali hè inclusa in u scopu di "energia rinnuvevule". Hè bisognu di fonti d'energia rinnuvevuli boni, sani è ecologichi.
Associazione di Prutezzione è Sviluppu Ambientale di Eskişehir (ESCEVDER), un membru di a Piattaforma Ambientale Turca (TÜRÇEP)
Chjamemu à tutti i nostri diputati à ricunsiderà u regulamentu in quistione, è vulemu chì e sezioni di l'Omnibus Bill riguardanti l'Ambiente sianu ritirate interamente da l'Agenda di u Parlamentu.

Ùn pudete micca mette l'energia, l'alimentariu, a natura è u nostru dirittu à a vita in u saccu apprufittannu di l'uppurtunità in epidemie è terremoti chì facemu cun un novu ogni ghjornu. A nostra natura ùn hè micca capitale, hè u nostru spaziu di vita ". disse

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*