Cosa hè Angio è cumu si faci? Ci hè un risicu di morte in Angio ?

Chì ghjè l'angiografia è cumu si faci? Ci hè un risicu di morte in angiografia?
Chì ghjè l'angiografia è cumu si faci? Ci hè un risicu di morte in angiografia?

Angiografia significa literalmente a visualizazione di i navi. Se i vini di u cori sò visualizati, si chjamanu u cori, se i vini di u collu sò visualizati, hè chjamatu angiografia di a vena di u collu o di a vena di u collu per i vini di a perna. In l'angiografia cardiaca, hè verificatu s'ellu ci hè stenosi, occlusione in i navi di u cori chì ponu influenzà a vita è e funzioni di u cori. Cusì, e cundizioni chì necessitanu trattamentu in i vini di u cori sò clarificate, chì hè l'angio è cumu si faci? Quantu dura l'angiografia? Quali navi sò usati in angiografia? Quanti ghjorni di riposu dopu l'angiografia? U paziente dorme durante l'angiografia? Cosa hè un stent?

Cumu si faci l'Angio?

Mentre chì hè stata fatta da vene inguinali per parechji anni, hè stata facilmente fatta da u polsu da operatori sperimentati in l'ultimi anni. Quandu hè fattu da u polsu, hà menu cumplicazioni è hè più còmode per u paci, è dopu à a prucedura, u paci pò pusà è stà in piedi se ne necessariu. In ogni casu, se i vini di u bracciu sò assai magre, pò esse necessariu di fà da l'inguine. I dui metudi ùn anu micca superiorità l'una nantu à l'altru per l'imaghjini è u trattamentu.

Ci hè un risicu di morte in Angio ?

L'angiografia hè una prucedura interventiva. Per quessa, ùn hè micca una dumanda cumplettamente senza risicu. I risichi più serii sò: a morte, l'ictus è a pussibilità d'attaccu di cori durante l'angiografia; però, sti risichi sò menu di 1/1000 in totale.

U paziente dorme durante l'angiografia?

L'angiografia di u polso hè realizatu da un cardiologu intervencionista in u laboratoriu di angiografia coronaria. U polso hè anestesiatu cù anesthesia lucale.

Quantu dura a prucedura Angio?

A cirurgia di l'angiosu dura una media di 15-30 minuti. Sicondu u situ di entrata, l'area di u bracciu o a vena inguinale hè anestesiata cù anestesia lucale. Dopu, i vasi di u cori sò ghjunti cù tubi di plastica chjamati cateteri da quellu vasu è i vasi di u cori sò visualizati dandu tintura. Se un stent o una altra intervenzione ùn serà micca realizatu dopu chì i navi di u cori sò visualizati, a prucedura hè terminata è u paci hè purtatu à u so lettu per u restu.

Cosa hè un stent?

U stent hè una struttura di maglia à pocu pressu fatta di diversi metalli cumpatibili cù u corpu chì serve per mantene i vasi di u cori aperti. Dopu chì l'estenosi in i vasi di u cori hè allargata cù un globu, ci hè una tendenza à ristretta di novu. Stent minimizzanu stu ristrettu. Stent pò esse stent nudu, stent d'eluzione di droga o stent dissolvente, secondu u so tipu. In u risultatu, u scopu di l'usu di stent hè di furnisce a patency di i navi di u cori per un tempu più longu è di prevene / riduce l'occlusioni vascular cum'è l'attaccu di cori.

Post-Angio

Dopu à u funziunamentu, una media di 4-6 ore di riposu di lettu è unu o dui litri di cunsumu d'acqua in e prime ore se pudete beie. Cusì, hè destinatu à minimizzà l'effettu di i coloranti utilizati nantu à i vostri rini. In novu, pudete cunsultà u vostru duttore è aduprà i medicazione chì avete aduprà. Sè vo site da u to polso, serà prima di alzà da l'inguine. In u risultatu, pudete esse liberatu in u stessu ghjornu si ùn ci hè micca intervenzione è u vostru duttore ùn ricumande micca cirurgia o intervenzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*