Kızılay stabilisce 3 fabbriche invece di una fabbrica di carri inattivi

Kizilay stabilisce una fabbrica invece di a fabbrica di vagoni atil.
Kizilay stabilisce una fabbrica invece di a fabbrica di vagoni atil.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya, Selahattin Gürkan, hà visitatu l'area induve a custruzzione di a Fabbrica di Sistemi di Rifugiu di Disastru è a Fabbrica di Tende è Tessili cuntinueghja in Malatya è hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à i travaglii. U presidente Gürkan, chì hà seguitu da vicinu u prucessu chì hà iniziatu cù a cunversione di a Fabbrica di Riparazione di Vagoni inattivu, hà dettu chì cù a fine di e fabbriche custruite da Kızılay, u più grande centru di Turchia è di u Mediu Oriente serà in Malatya.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya, Selahattin Gürkan, hà fattu investigazioni in l'area chì hè stata trasferita à Kızılay per a risturazione di l'edificiu, chì era prima custruitu cum'è Fabbrica di Riparazione di Vagoni, ma ùn pudia esse messu in opera. À u Sindaco Metropolitanu Selahattin Gürkan, chì hà fattu ispezioni in l'area induve l'infrastruttura, a superstruttura è u paisaghju sò stati fatti da a Municipalità Metropolitana di Malatya, Vicepresidente di u Cunsigliu di Supervisione di a Sede di a Mezzaluna Rossa Umut Yalçın, Kızılay Sistem Yapı A.Ş Manager di Produzione Mustafa Kaya, Kızılay U presidente di a filiale di Malatya Ramazan Soylu era accumpagnatu da Vice Secretarii Generali è Capi di Dipartimenti.

U presidente di a filiale di Kızılay Malatya, Ramazan Soylu, hà trasmessu l'ultima situazione in a custruzzione di e zone di fabbrica durante u so tour d'ispezione. Soylu hà dettu: "Cum'è a Mezzaluna Rossa Turca, avemu esaminatu u situ di custruzzione di a nostra fabbrica, chì hè diventata a più grande basa di Turchia è di u Mediu Oriente, inseme cù u nostru sindaco metropolitanu Selahattin Gürkan, in u locu di Malatya chì aspetta. per anni è si pensa à esse una grande fabbrica. A nostra custruzzione cuntinueghja à un ritmu rapidu. Semu ghjunti à u puntu di finisce a nostra custruzzione à a fine di l'annu. U nostru sindaco metropolitanu Selahattin Gürkan hè sempre statu cun noi è hà fattu grandi cuntributi in a custruzzione di a nostra custruzzione, in particulare in l'infrastruttura è u paisaghju. Hà fattu una grande cuntribuzione à u rapidu prugressu di a custruzzione visitendu ci quasi ogni settimana. In nome di mè stessu è di a Crescent Red Turca, li ringraziu assai. Ti dicu addiu, sgiò presidente », disse.

U direttore di produzzione di Kızılay Sistem Yapı A.Ş, Mustafa Kaya, hà dettu chì anu ricevutu un sustegnu assai seriu da a Municipalità Metropolitana in l'infrastruttura di e strade intornu à e fabbriche è altre strade simili, è in a trasfurmazioni di u situ in un centru di l'industria privata. Kaya hà dettu: "Cum'è Kızılay Sistem Yapı, i nostri studii d'investimentu per a produzzione di l'acciaio ligeru, prefabbricatu è containeru cù una zona chjusa di 37 mila 500 m2 cuntinueghjanu. I nostri rivestimenti di cimentu di u pavimentu sò quasi finiti. Meccanica, elettrica ecc. I nostri travaglii infrastrutturali sò per esse cumpletati. A nostra prima stallazione di macchina hè stata iniziata. Speremu, avemu a pianificazione di compie a nostra stallazione di macchina è di inizià a nostra fabbrica per a prima volta in ghjennaghju. Cum'è Kızılay, pensemu à impiegà 350 collari blu è più di 50 impiegati bianchi quandu ghjunghjemu a piena capacità in questa fabbrica. Cum'è in i nostri altri campi, ricevemu un sustegnu seriu da a nostra Municipalità Metropolitana in tutte l'infrastrutture intornu à a nostra fabbrica. In questu sensu, ringraziemu a nostra Municipalità Metropolitana ".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya, Selahattin Gürkan, hà dichjaratu chì e fabbriche, chì Kızılay cuntinueghjanu à custruisce è cumincianu a produzzione in pocu tempu, feranu una grande cuntribuzione à l'impieghi di Malatya è à l'ecunumia di Malatya, è hà dichjaratu chì u centru hà da intraprende un compitu impurtante à u puntu di pruduzzione in Turchia. Gürkan hà dettu: "Avemu visitatu l'area per vede è esaminà l'opere di Kızılay in a zona di a fabbrica. Avemu ricevutu infurmazioni nantu à l'ultimu statutu di a nostra fabbrica, chì pruducerà case prefabbricate da Kızılay Sistem Yapı è hà una superficie interna di circa 37 m500. A fabbrica, chì pruducia case prefabbricate, hè un centru induve circa 2 persone seranu impiegate. Comu hè cunnisciutu, avemu trè fabbriche in a zona chì era l'antica Fabbrica di Carru è hè stata trasferita à Kızılay. Serà un centru logisticu, centru di custruzzione di sistema è centru tessili. Circa 400 mila persone seranu impiegate in u tutale di sti 3 fabbriche. Cù questu impiegu, beneficerà l'ecunumia di Malatya è a ghjente Malatya sia in u puntu di pruduzzione, in u puntu di sviluppu di i derivati ​​è in u puntu di u travagliu. Comu hè cunnisciutu, l'antica Fabbrica di Carru era stata inattiva per 2 anni. In u risultatu di l'iniziativi chì avemu fattu, a struttura di u sistema, a fabbrica di tessili è u centru logisticu, chì chjamemu investimentu mortu è avemu vistu un travagliu intensivu, sperendu esse operativi in ​​un futuru vicinu. Quandu e fabbriche induve Kızılay cuntinueghja à travaglià sò finite, diventerà u più grande centru micca solu in a regione, ma ancu in Turchia è in u Mediu Oriente. Per quessa, vogliu ringrazià u nostru Guvernu per i so sforzi per purtà un tali investimentu à Malatya, u nostru presidente di a Mezzaluna Rossa, Kerem Kınık, i nostri deputati, u presidente di a Branca di a Crescente Rossa è u Cunsigliu di Amministrazione Generale. Sistem Yapı A.Ş., chì guida personalmente in ogni tappa di sta facilità. Vogliu ancu ringrazià u Manager di Produzione Mustafa Kaya è a so squadra. Vogliu bona furtuna à i nostri Malatya è Malatya ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*