Chì ghjè u sistema immune o sistema immune, cumu rinfurzà?

quantu à rinfurzà u sistema immune o sistema immune
quantu à rinfurzà u sistema immune o sistema immune

Ogni ghjornu avemu intesu un novu suggerimentu nantu à rinfurzà u sistema immune, chì mantene i nostri corpi sanu cummattendu e malatie. Queste raccomandazioni anu una validità scientifica? Chì ghjè u modu per rinfurzà u sistema immune? I prudutti miraculi è l'alimenti ci guariscenu veramente? Cumu capisce chì u sistema immune hè debule? Cumu rinfurzà u sistema immune? Di quali organi hè custituitu u sistema immune? Chì sò e funzioni di u sistema immune? E risposte à tutte queste dumande sò in i dettagli di e nutizie ...

Cosa hè u sistema immune o sistema immune?

U sistema immune hè a summa di i prucessi chì prutegge contra e malatie in una cosa vivente, ricunnosce i patogeni è e cellule tumorali è li distrugge. U sistema scansa una larga varietà di organismi viventi, da i virus à i vermi parassiti, à ogni sustanza straniera chì entra o entra in cuntattu cù u corpu, è li distingue da e cellule è i tessuti sani di u corpu viventi. U sistema immune pò distingue trà sustanzi cù pruprietà assai simili, per esempiu; Havi a funzione di distingue ancu i proteini chì sò diffirenti in un aminoacidu di l'altru. Sta distinzione hè cusì cumplessa chì face chì i patogeni truvà novi modi per infettà malgradu u sistema di difesa di l'ospiti, facendu qualchì adattazione. Per sopravvive in questa lotta, certi miccanismi anu evolutu chì ricunnoscenu i patogeni è neutralizanu. Tutte e cose viventi in a natura anu sistemi di difesa contr'à tissuti, cellule è molécule chì ùn sò micca i so propiu. Ancu l'organisimi unicellulari simplici, cum'è i batteri, anu sistemi enzimatici chì li prutege contr'à infizzioni virali.

Da quali organi hè cumpostu u sistema immune?

organi di u sistema immune limfoide organi di tissuti. Ancu s'è questi organi sò esaminati in dui gruppi cum'è organi limfoidi primari è organi limfoidi secundarii, sò in cuntattu constante cù l'altri. In l'organi limfoidi primari, mentre chì a produzzione di limfociti hè realizatu; In l'urgani secundarii, i limfociti face antigens per a prima volta.

organi di u sistema immune
  • Ganglioni linfatici: Cunnisciuti ancu com'è adenoidi, sò pezzi di tissutu limfoide situati in a parti suprana di a faringe, in u spinu di a cavità nasale. Catturanu l'agenti infizziosi cum'è i batteri è i virus è l'anticorpi chì pruducenu.
  • Tonsille: Sò strutture chjuche in a gola induve i limfociti cullighjanu è formanu a prima barriera in a bocca, chì hè una apertura à l'esternu. U fluidu linfaticu scorri da i vasi linfatici in i tonsille à i nodi di u collu è sottu à u menton. Intantu, limfociti sò secreti da i mura di i vini limfatici. I microbichi chì ponu entre in u corpu sò puliti da i linfociti secreti da quì.
  • Timo : Hè l'urganu di u corpu situatu in a parti suprana di u pettu, sottu à a glàndula tiroidea, è induve i limfociti immaturi lascianu a medula ossea è sottumettenu u prucessu di maturazione.
  • Ganglioni linfatici: Quessi sò i centri induve e cellule B è T si trovanu in tuttu u corpu. Sò abbundanti in l'ascelle, l'inguine, sottu à u mentonu, u collu, u coddu è u pettu di u corpu.
  • Fegato: cuntene cellule immunologicamente attive, in particulare in u fetu; E cellule T sò prima prodotte da u fegatu fetale.
  • Spleen: Hè un urganu situatu in a parte superiore sinistra di a cavità abdominal è hè rispunsevule per a distruzzione di i vechji globuli rossi. Hè unu di i centri di u sistema fagocytic mononuclear. Aiuta à luttà contra l'infizzioni.
  • Peyer's patches: Quessi sò i spazii induve i tissuti limfoidi sò cuncentrati in a regione ileum di l'intestinu chjucu. Assicura chì i patogeni in u lumen intestinali sò mantinuti sottu cuntrollu.
  • A medula ossea : Hè un centru induve e cellule staminali sò l'urìgine di tutte e cellule di u sistema immune.
  • Limfa : Hè un tipu di fluidu di u sistema circulatori, cunnisciutu ancu "fluid", chì porta e cellule è e proteine ​​di u sistema immune da una parte di u corpu à l'altru.

Induve hè u sistema immune in u nostru corpu?

Ci sò cellule chjuche chì ùn ponu micca vedute in i nostri vini sanguini, a maiò parte di i quali sò globuli rossi, à dì eritrociti, chì dà u nostru sangue u so culore rossu, è ci sò menu globuli bianchi, à dì i globuli bianchi (leucociti). Queste cellule sò fatte in a medula ossea. L'organi principali di u sistema immune sò a medula ossea è u timu. A medula di l'osse hè una struttura grassa, cellulare situata in u mezu di l'osse è pruduce cellule staminali chì pruducenu globuli rossi è bianchi. I limfociti B è T, chì sò globuli bianchi mononucleari, sò e cellule principali in u sistema immune. I limfociti B compie u so sviluppu in a medula di l'osse, è i limfociti T cumplettenu u so sviluppu in u tissutu chjamatu timu in a parti suprana di u pettu. Dopu à sti celluli maturu in a medula di l'osse è u timu, passanu in u sangue, si trovanu largamente in i canali di sangue è linfa (sangue biancu), spleen è nodi linfatici, ma sò ancu distribuiti à e strutture lymphoid mucosa chì circundanu a bocca, u nasu. , pulmoni è trattu gastrointestinali. I globuli bianchi nantu à a pelle impediscenu l'entrata di pesti stranieri. Ci sò parechji tipi di globuli bianchi o leucociti in u nostru sangue. Questi sò neutrofili, eosinofili, basofili, monociti, linfociti, cellule dendritiche e cellule naturali killer (NK). Sti celluli sò constantemente circulate in u nostru corpu, pulendu i microbichi periculosi chì entranu in u nostru corpu.

Chì ghjè l'impurtanza di u sistema immune?

Ci hè dui sistemi in u nostru corpu capaci di amparà, pensà è guardà in memoria. Unu di elli hè u cervellu è l'altru hè u sistema immune. U sistema immune utilizeghja a nostra infurmazione geneticamente esistente trasferita da i nostri antenati, processa sta informazione contr'à un microbbu, dopu cumbatte cuncentrazione solu nantu à l'area induve si trova u microbu, travaglia senza stanca finu à ch'ellu hè distruttu, è mantene sta sperienza in mente, usendu. sta sperienza per ogni situazione nova.Hè un sistema responsive. Cum'è u statu oculatu di l'infurmazioni da u passatu, avemu una quantità di risposti riflessi. U sistema immune, cum'è u cervellu, evaluate è sintetizza sta infurmazione contru à a situazione esistenti, è pruduce risposte specifiche à u microbe o u cancer, a malatia, u trasplante d'urganu. Questa hè una funzione chì ùn esiste micca in alcun sistema o organu, eccettu u cervellu è u sistema immune.

U compitu di u sistema immune hè di prutezzione di l'essenza di l'individuu. Per questu mutivu, ellu si cunnosce prima è ùn dannu micca l'essenza. In questu cuntestu, si pò dì chì u sistema immune spende quant'è sforzu à l'autocunniscenza quant'è à luttà cù u nemicu. Intantu, ùn hà micca cura di ogni microbicu. Per esempiu, i microbi campanu in u nostru corpu almenu 30 volte u numeru tutale di cellule di u sistema immune, o ancu 100 volte secondu certi studii. Ma ùn sò micca risposti, ancu ch'elli campanu inseme in un equilibriu mutualmente beneficu. Cum'è u cervellu, u nostru sistema immune hà a capacità di amparà. Guarda una parte di questu apprendimentu in a so memoria cum'è una sperienza è l'utiliza quandu hè necessariu. In altri palori, cum'è una persona, chì hè un esse suciale, piatta e so spirienzi persunali, u sistema immune piatta ancu l'infurmazioni di e so esperimenti. Per esempiu, a funzione di memoria di u sistema immune hè aduprata in i vaccini. Ma micca solu cù vaccini; U sistema immune hà ancu più meccanismi di memoria cellulare, più moleculare. In altri palori, si pò dì chì hà a capacità di pensà è di almacenà multidimensionalmente. Questa hè una altra funzione chì hè simile à u cervellu.

Tolleranza significa tolleranza sia à sè stessu sia à certi stranieri. Per esempiu, i membri di a so propria famiglia sò una parte di a persona, ùn importa ciò chì facenu, è assai di e so caratteristiche è u cumpurtamentu sò tollerati in limiti raghjone. U sistema immune hè ancu tolerante di ciò chì appartene à ellu, vale à dì l'essenza. Questu hà u benefiziu seguente: Essa tollerante di l'essenza significa chì u sistema hè autosostenimentu. In fatti, l'immunologia hè a scienza di sè stessu.. Questa cunniscenza di "me" ci permette di luttà cù e nostre cellule, à qualsiasi organu in noi, è micca di dannà noi stessi. U scopu di stu sistema hè di pruteggiri luttanu contru à u straneru dannusu. Mentre cumbatte sta guerra, hè programatu per finisce a guerra contru à sè stessu completamente innocu o cù u minimu dannu.

Quandu hè furmatu stu sistema?

U sistema immune hè custituitu di cellule sparse à tutti l'urgani di u corpu, è ancu organi cum'è a spleen, u fegatu, u timu, a glandula linfatica è a medula ossea. Ci sò studii chì mostranu chì e prime cellule di u sistema immune sò in a nostra arteria più grande, chì chjamemu l'aorta. In altri palori, si pò dì chì cù u principiu di a furmazione di sangue, u nostru sistema immune cumencia à furmà. In seguitu, i primi predecessori sò stati mostrati in u fegatu. Mostra u pre-hepatic ùn hè micca assai faciuli metudicu. U puntu più interessante quì hè cumu un zitellu semi-alienu pò stà in u ventre di a mamma in un sistema custruitu nantu à a basa di a distinzione trà l'autore è u micca essenziale, è più impurtante, cumu a mamma cù un sistema immune cumpletu pò ammuccià. è crià stu semi-stranieru per nove mesi senza ricusà. Hè u sughjettu più fascinante, misteriosu è senza risposta di l'immunologia. I zitelli nascenu cù l'immaturità. Duranti a vita intrauterine, i fatturi protettivi sò passati da a mamma à u zitellu. Ci hè assai pochi di meccanismi cellulari è fluidi ligati à u sistema immune in u nascitu, ma ùn sò micca abbastanza. Duranti stu periodu, certi cumpunenti immune da a mamma pruteghja u zitellu.

Ci vole 3 anni prima chì l'anticorpi protettivi chjamati immunoglobuline ponu esse fatti cumplettamente. Curiosamente, hè statu scientificamente dimustratu chì in i zitelli allattati finu à l'età di 2, l'immunoglobuline materna prutege u zitellu finu à l'età di 3, vale à dì, quandu u zitellu hè capaci di fà in tuttu. A maturazione cumpleta di u sistema immune cù e so cellule si trova versu l'età di 6-7 è ùn finisce mai dopu. Vole sempre sapè è amparà, per acquistà novi sperienze. Ma qualchì volta facenu sbagli.

Perchè u sistema immune hè debilitatu?

I deficienze immune primarie (primarie) nascenu com'è u risultatu di difetti genetichi congenitali chì causanu insufficiency numerica o funziunale di l'organi o cellule in u sistema immune.

Ci sò ancu difetti immune secundarii chì si sviluppanu per altre malatie. Infezioni virali (CMV, EBV, HIV, Morbillo, Varicella), leucemie, anemia aplastica, anemia falciforme, diabete, dipendenza da alcol, insufficienza renale e epatica, artrite reumatoide, lupus, trattamenti medici immunosoppressivi (terapia con anticorpi monoclonali, radioterapia), quimioterapia), in quantu à a prematurità, a zitiddina è a vechja, u sistema immune hè naturalmente inadegwatu.

Chì succede se u sistema immune face un sbagliu?

Per esempiu, u sistema immune pò esse menu tolerante di sè stessu. Questa incapacità di suppurtà pò dannà e so cellule, risultatu in malatie autoimmune. In termini simplici, si pò dì chì e malatie autoimmune sò in a forma di a distruzzione di a toleranza di u sistema immune à a so essenza. A volte, ùn pò micca aghjustà a dosa di tolleranza è, essendu troppu tollerante, pò agisce cum'è s'ellu era ellu stessu contru u cancru o tumore chì cresce in noi. In altri palori, stu mecanismu, chì hè rispunsevuli di prutezzione di noi, pò sfurtunatamenti qualchì volta travaglià à u nostru propiu dannu. E cundizioni allergii ponu accade o ùn ponu micca accettà l'urganu trasplantatu. Tutti questi sò indesiderati è "qualsiasi pò fà sbagli".

Ci hè qualchì mutivu specificu chì pruvucarà queste cundizioni per accade?

Ancu s'è un sistema immune geneticu sana face sbagli da u tempu à u tempu, ùn li ripete micca. In ogni casu, s'ellu ci hè una predisposizione genetica, chì include assai geni è e so rilazioni cumplessi, i fatturi ambientali ponu causà a malatia. S'ellu ci vole à dà un esempiu di errore chì pò esse cunsideratu "normale"; Dopu una malatia infettiva assai rumoroso, attiva tutte e so cellule è cumpunenti mentre attaccà u nemicu da parechje direzzione. Per evitari danni à u core, stu statu offensivu attivu deve esce dopu un pocu tempu. E cundizioni autoimmune ponu accade s'ellu ùn pò micca piglià a so velocità è cuntinueghja a guerra per un bellu pezzu. Ci hè parechje ragioni per l'errore di u sistema immune, ancu per ogni malatia. Un sistema cù tali meccanismi diffirenti per a difesa è a prutezzione hà naturalmente troppu parte per rompe. Molte ricerche sò state fatte nantu à questu sughjettu.

Chì affetta u sistema immune di i zitelli?

Ùn hè micca apprupriatu à dì chì un suggerimentu nutrizionale o cumportamentu nantu à u sistema immune in i zitelli avarà un effettu pusitivu o negativu direttu. A cosa più impurtante per attentu à i zitelli hè a durata è a qualità di u sonnu. L'hormone di crescita hè secreta durante u sonnu. Certi cumpunenti di u corpu fluidu, cum'è l'hormone di crescita, permettenu à u sistema immune di risponde bè. Stress (per via, u stress ùn deve esse pigliatu solu cum'è stress psicologicu. Hè una malatia infizziosa, stress di u sistema immune), fatturi cum'è infizzioni frequenti à a ghjovana età, disordini nutrizionale affettanu u funziunamentu currettu di u sistema immune, ma s'ellu ùn ci hè micca errore in u codice geneticu, sta situazione pò esse compensata. Ma se un disordine hè digià presente, una o più cundizioni ambientali avversi, quandu cumminate, ponu influenzà u sistema immune. U puntu più impurtante per nutà quì hè chì a crede chì cunsumà un alimentu migliurà u sistema immune ùn hè micca vera. Sta regula ùn hè micca solu appiicata à i zitelli d'età di allattamentu. U latti maternu hè un puntu indispensabile per u sviluppu sanu di u sistema immune. Se ùn ci hè micca un disordine geneticu significativu o una cundizione chjamata immunodeficiency, u latte maternale hè abbastanza per un sistema immune sano.

Ascoltate u vostru duttore, micca u vostru vicinu 

Siccomu u sistema immune hè un sistema multivariate cù parechje strade diffirenti, a misurazione numerica di a so forza vera ùn hè micca faciule. Questu pò guidà parechje persone à fà ficzioni senza fundamentu o menu fundate nantu à questu tema. Sfurtunatamente, i guadagni cummerciale ponu ancu esse ottenuti cù questi metudi, è hè assai impurtante per prevene. In ogni casu, per esse capace di dì ciò chì hè scientificamente currettu, per affirmà chì un pruduttu rinforza u sistema immune, hè necessariu di pruvà in una mostra, vale à dì in una mostra chì hè selezziunata è equilibrata numericamente, utilizendu è micca aduprà u pruduttu, u numeru di sugetti hè abbastanza è deve esse pruvata chì questu effettu veramente crea una diferenza significativa in i dui gruppi. Altrimenti, questu ùn hè micca un discorsu scentificu, pò esse definitu cum'è una situazione chì ùn va più di esse un suggerimentu di "quartiere". Pò esse ancu vistu cum'è una fonte cummerciale di ingressu. Inoltre, tali prudutti ùn sò micca sottu à u cuntrollu di u Ministeru di a Salute, perchè ùn sò micca droghe è sò permessi cum'è supplementi alimentari.

A strada per quale u microbu entra in u corpu hè assai impurtante in u sistema immune. Induve u microbu entra determina cumu u sistema immune risponde à questu. In altri palori, una bacteria chì affetta u sistema immune abbastanza per causà scossa microbiana si entra in a pelle, u sangue, u sistema respiratorju ùn pò micca causà prublemi quandu si piglianu per via orale, è pò ancu esse tolleranti à elli. S'ellu si dice chì rinfurzà u sistema immune da pulverendu certi parti di stu tipu di battìri chì affettanu u sistema immune è mette in capsules, saria una direzzione assai sbagliata. Perchè quandu quellu extracte di a membrana bacteriana hè inghjustu, a tolleranza hè guadagnata.

Per esempiu, i polveri chì sò cunsigliati per e donne chì anu parturitu è ​​chì sustene u latte maternale sò offerti in vendita in u mercatu. Ci hè ancu parechji prudutti per i zitelli. Hè riclamatu per rinfurzà u sistema immune, ma hè necessariu di attentu à a so realità è l'aspettu scientificu.

I prudutti chì sò riclamati per rinfurzà u sistema immune pò volte causanu risultati assai cattivi durante u trattamentu di una malatia in corso. Per esempiu, una persona cù a malatia di rinu pò fumà una erva chì hè bona per u so vicinu, è pò causà danni di u fegatu nantu à u so rino è chì u trasplante di rino ùn hè micca pussibule. I medichi, sicuru, seguitanu e ricerche nantu à l'effetti di e piante nantu à e malatie. In ogni casu, ancu s'ellu hè annunziatu cum'è un miraculu, ùn deve mai esse usatu senza cunsultà un duttore. À u cuntrariu, a parolla miraculu deve esse interrugata più currettamente quì.

Per esempiu, hè un fattu pruvucatu chì u tè verde ùn deve esse cunsumatu in certi tipi di cancru. Mentre chì stu tipu di pruduttu hè assai bonu per alcuni, si dice chì certi anu un effettu per aumentà a divisione di e cellule. A precisione di stu tipu d'infurmazione deve esse ancu seguita scientificamente. In più di l'ispezione di sti prudutti, hè impurtante chì ancu s'ellu ùn hè micca benefiziu, almenu ùn dannu micca.

Cumu rinfurzà u sistema immune?

Ogni persona hà bisognu di l'aria, l'acqua, u sole, u sonnu, ogni tipu d'alimentu equilibratu, è hè impurtante di stà luntanu da u stress.

U requisitu più impurtante per u sistema immune hè l'ossigenu. L'ipoxia (diminuzione di l'ossigenu in i tessuti) hè dannusu à tutti i nostri sistemi. In altre parolle, vive in a cità hè un fattore chì impedisce u sistema immune. Un esempiu impurtante di l'ossigenu hè ligatu à l'aterosclerose. L'aterosclerosi hè ancu una malatia di u sistema immune. Accumincia cù una inflamazioni senza germe in u muru vascular. L'ambiente senza ossigenu face chì i grassi cattivi entrenu in a cellula incorrectamente è esse almacenati. Esse in un ambiente riccu d'ossigenu quant'è pussibule riduce a freccia di scuntrà i microbi è assicura un forte sistema immune.

Un altru fattore impurtante hè u sonnu bonu. Perchè a serotonina hè secreta mentre dorme, è questu hormone face un gruppu di e nostre cellule speciale, chì chjamemu limfociti T, rispundenu megliu. Cum'è a rapidità di una liberazione hè direttamente proporzionale à u so allungamentu, a serotonina hà un tali effettu per u sistema immune, risponde più rapidamente à una infezzjoni chì scontra.

I raghji di u sole è a vitamina D sò ancu essenziali per un sistema immune sanu è forte. In altri palori, una nutrizione adatta è sana, un ambiente ossigenatu è assulanatu è un bon sonnu... Tutti questi rinfurzanu u sistema immune. L'esercitu hè ancu bonu per l'immunità quandu hè fattu in un ambiente riccu d'ossigenu.

Chì ci hè a relazione trà u sistema immune è a psiculugia?

Una quantità d'hormone secreta durante u periodu di stress o tutte e sustanzi liquidu chì furnisce a trasmissione di signali in u cervellu affettanu ancu u sistema immune. In casu di stress, u sistema immune hè in alerta. Hè cumplettamente è fermamente responsive. Cunsiderendu i cumpurtamenti sottu stress; Sò assai più forte quandu scontri una situazione chì ùn pudete micca trattà in u tempu normale. Ancu a persona stessu pò esse surprised à a vostra forza. Ma appena a fonte di stress hè andata, pò esse una depressione tempurale. U sistema immune si debilita ancu dopu à u stress è ricuperà dopu à un certu tempu. Questu hè u periodu di a malatia. S'ellu si scontra un microbu in quellu spaziu, e malatie infizziosi ponu accade. Per esempiu, assai studienti chì finiscinu i so esami ponu malati o ancu avè a pneumonia dopu stu prucessu. Sta situazione pò esse vistu in a vita di ogni ghjornu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*