U Ministru Karaismailoğlu hà valutatu e Riforme di Trasporti è Infrastrutture

U Ministru Karaismailoğlu hà valutatu e riforme di trasportu è infrastruttura
U Ministru Karaismailoğlu hà valutatu e riforme di trasportu è infrastruttura

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu valutazioni impurtanti nantu à l'agenda è riforme di trasportu è infrastruttura è hà rispostu à e dumande.

"Ùn ci hè statu interruzzione in u trasportu o a cumunicazione in Izmir"

U Ministru Karaismailoğlu, nantu à a quistione di l'opere nantu à l'infrastruttura chì hè stata dannata per via di u terrimotu in İzmir, hà dettu: "Ùn ci era micca prublema in infrastruttura o cumunicazione in İzmir. Parechji di i citadini sottu à e macerie sò stati ghjunti grazia à a nostra infrastruttura di cumunicazione, è e vite sò state salvate ". disse. Rimarchendu chì u guvernu è u statu sò facilmente urganizati è piglianu precauzioni in tali disastri, u Ministru Karaismailoğlu hà citatu u terrimotu di Elazig è u disastru di inundazioni in Giresun cum'è esempi. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu versatu l'asfaltu u 8u ghjornu in Giresun, induve si diceva chì i detriti ùn saranu micca eliminati per mesi. Cum'è un guvernu, cum'è un statu, hè facilmente urganizatu; Travagliemu inseme cum'è tutti i ministeri per piglià e nostre misure è eliminà in pocu tempu ".

"Avemu purtatu i nostri investimenti infrastrutturali à un livellu seriu"

Dichjarà chì si concentranu nantu à l'investimenti infrastrutturali, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 5-6 mila chilometri à 27-28 mila chilometri. In l'ultimi 18 anni, i nostri investimenti infrastrutturali sò stati un pocu basatu in terra perchè ci era bisognu. Avà l'avemu purtatu à un livellu assai seriu. Finu à u 2002, ci era un totale di 50 chilometri di tunnel in Turchia. Attualmente, avemu un tunnel di 600 chilometri è una rete di tunnel di 200 chilometri in costruzione. Attualmente, a nostra lunghezza di u tunnel, chì travaglia solu in Artvin, hè di 51 chilometri. A lunghezza di i tunnel chì avemu custruitu per via di a diga di Yusufeli hè di 56 chilometri. Avà a nostra reta stradale hà righjuntu un certu livellu. Da avà, ci concentreremu nantu à e ferrovie ", disse.

"A linea Samsun-Sivas hè diventata una linea assai impurtante"

Spieghendu chì a ferrovia Samsun-Sivas rinnuvata hè stata custruita in u 1932, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu cuminciatu à rinnuvà a linea Samsun-Sivas 5 anni fà. Avemu smantellatu è ricustruitu l'infrastruttura finu à i rails. Era una linea assai impurtante per a produzzione quì per sparghje in Anatolia è in u mondu. hà fattu a so valutazione. Indittendu chì i corridori logistichi sò interconnessi, u Ministru Karasmailoğlu hà dettu: "E linee in u nostru paese sò state rivisionate. Avemu pianificatu novi linee. Vogliu dà una bona nutizia à i nostri industriali. Cunnettemu e zone industriali è e zone OIZ à e rete ferroviaria. Cunnettamu ancu i porti à e rete ferroviaria. A produzzione in l'industria serà cunnessa à i porti in pocu tempu. Avemu u scopu di riduce i costi di u 50 per centu in a logistica à menu di u 10 per centu ", disse.

"I nostri travaglii di treni à alta velocità cuntinueghjanu"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in più di i travaglii di merci nantu à a ferrovia, i travaglii di treni à alta velocità cuntinueghjanu, "A nostra linea Ankara-İzmir cuntinueghja da un latu. A nostra linea Mersin-Adana-Gaziantep hè assai impurtante per l'investimenti in Gaziantep per ghjunghje à u mare in u sudu. In novu, culligamu Bursa à a linea Ankara-Istanbul. Avemu pianificatu e nostre rete ferroviaria secondu a fattibilità, è quandu stabilimu l'infrastruttura cù i nostri investimenti, diventeremu una superpotenza logistica in u mondu. Esprimendu chì anu u scopu di aumentà i 30 milioni di tunnellate annuali di merci trasportate per ferrovia à 2023 milioni di tunnellate per u 45 è 2028 milioni di tunnellate in 150, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Per esse a marca di trasportu di merci è di passeggeri più affidabile di Turchia, e ferrovie sò i trasportatori di merci. in Europa Vulemu diventà una marca è ancu creà linee alternative à l'Eastern Express. Avemu piani per e linee turistiche cum'è Toros Express è Van Lake Express. Avemu preparatu per questu sia cum'è istituzione sia cum'è infrastruttura. L'anni à vene seranu l'anni di e ferrovie ", disse.

"Da a mità di dicembre, lanceremu u nostru satellitu 5A"

Karaismailoğlu hà dettu u seguente in quantu à i prughjetti di satelliti è di cumunicazione: "A produzzione di u nostru satellitu 5A hè finita. Da a mità di dicembre, lanceremu u nostru satellitu 5A. 5A hè più nantu à a trasmissione satellitare, a qualità aumenterà. Dopu quì, a produzzione di 5B cuntinueghja. Avemu pianificatu 5B da ghjugnu 2021. Sentemu a vera diferenza in 5D, quandu lancemu u nostru satellitu, a nostra velocità di cumunicazione aumenterà considerablemente, a velocità di Internet aumenterà à 56 gigabytes. A pruduzzione di u satellitu 6A, chì hè l'esempiu più impurtante di i sviluppi in tecnulugii domestici è naziunali, cuntinueghja, è l'avemu lanciatu in u spaziu da u principiu di u 2022. In questu modu, useremu ancu e nostre tecnulugia in u spaziu ".

Hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti di "Marmara Ring"

U Ministru Karaismailoğlu hà datu infurmazioni nantu à i travaglii di custruzzione in u 1915 Ponte Çanakkale, l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è i prughjetti "Marmara Ring". Esprimendu chì l'Autostrada di Marmara Nordu hè un assi di 400 chilometri, Karaismailoğlu hà dettu: "Parlemu di una regione cù u 60 per centu di l'attività di u voluminu cummerciale in Turchia. I tuneli in a 6a sezione di a ditta autostrada, chì avemu apertu, sò i più largu in u mondu. Ùn ci hè micca un tali cunfortu, cunvenzione, sicurità in l'autostrada di ogni paese. Prughjetti cum'è questu portanu visione à u nostru paese. A linea İzmit-Akyazı, l'ultima sezione di l'Autostrada Marmara di u Nordu, serà messu in serviziu u 21 di dicembre. Cusì, 400 chilometri di linea seranu cumpletati ". disse.

"U ponte di Çanakkale hè u più grande ponte di sospensione di u mondu sanu"

Dichjarà chì u ponte di Çanakkale di u 1915 assumerà u tìtulu di "u più grande ponte di sospensione di u mondu cù una portata media" quandu hè finitu, Karaismailoğlu hà dettu: "Dopu chì a produzzione di strada di gatti sò finite, cuminciaranu a produzzione di i ponti temporali di i veiculi. . Per mette in serviziu u 18 di marzu di u 2022 cum'è una data ... Ma ci sò boni sviluppi, e cose accelerate. Forse avemu l'uppurtunità di apre prima di a data chì avemu dichjaratu. disse.

"Avemu datu i travagliadori sanitari l'uppurtunità di viaghjà gratuitamente"

Ricordendu chì anu datu à i prufessiunali di a salute l'uppurtunità di viaghjà gratuitamente dapoi marzu, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì: "Furnemu stu supportu in Marmaray in Istanbul, Başkentray in Ankara, è İzban in İzmir. Ci sò ancu pacchetti gratuiti per Internet. I travagliadori di a salute anu fattu un travagliu successu in questu prucessu, da una banda, abbandunonu a so casa, da una banda, si sò datu cumpletamente à u travagliu è si sacrificanu per a salute di i nostri citadini ".

"Avemu aumentatu u numeru di aeroporti da 18 à 26 in 56 anni"

Ricordendu chì anu chjusu i so voli aerei da u 27 di marzu per via di l'epidemie, Karaismailoğlu hà attiratu l'attenzione à u fattu chì anu publicatu e misure necessarie in quantu à l'aeroporti è l'aerei in linea cù e raccomandazioni di u Ministeru di a Salute è u Cumitatu Scientificu per restaurà a mobilità cum'è di maghju. Enfatizendu chì anu fattu rivoluzioni in autostrade è aeroporti in l'ultimi 18 anni in Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu aumentatu u numeru di aeroporti da 26 à 56. Avemu aumentatu u numeru di voli in l'aeroportu da 2002 milioni di persone in 30 à 210 milioni. Avemu quasi fattu a linea aerea u modu di a ghjente. Avemu cuminciatu à vola à 173 paesi è 329 destinazioni in u mondu. disse.

"L'aeroportu di Istanbul hè unu di i prughjetti più riesciuti di u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì assai boni numeri sò stati catturati in l'aeroportu di Istanbul prima di l'epidemie, è hà dettu chì questu hè unu di i prughjetti più riesciuti in u mondu, custruitu cù u mudellu di custruzione-operazione-trasferimentu. "L'aeroportu hà cuminciatu à pagà più di a guaranzia prima di 1 annu. Spartendu a so infurmazione, Karaismailoğlu hà ancu spartutu dettagli nantu à e cifre annunziate da Eurocontrol a settimana passata è hà cuntinuatu cusì: "Semu assai pionieri in u trasportu aereu in Europa è in u mondu. Avemu da vultà. Ancu quì, THY hè a prima compagnia aerea d'Europa cù 591 voli à ghjornu. Turchia hè ancu u 4u in Europa in quantu à a media di volu. Ci hà da piglià un pocu di tempu per vultà à u puntu 2019. Hè ancu discussatu assai in questu mondu ".

"U 70% di i viaghji trà Ankara è Konya sò fatti cù treni à alta velocità"

Enfatizendu chì u cunfortu di u trenu d'alta velocità hè una cultura è cunsulazione, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul hè à un livellu chì pò esse usatu cum'è uffiziu, in particulare cù u so internet è a televisione. Karaismailoğlu hà rimarcatu chì attualmente u 70 per centu di i viaghji trà Ankara è Konya sò fatti da treni d'alta velocità; "A più grande caratteristica di i treni hè chì si passa da u centru à u centru. Aghjunghje ancu un grande vantaghju è valore aghjuntu. Ci sò viaghji trà Ankara è Istanbul chì piglianu sin'à 4 ore, ma avemu tunnelli in custruzzione avà. Quandu sò finiti, spergu chì u viaghju serà ridutta à 3,5 ore ", disse.

"Ora facemu noi stessi e tecnulugia di signale"

Ricordendu chì anu stabilitu a marca Turkish Rail System Vehicles Industry Inc. (TÜRASAŞ) cumminendu Turkey Railway Machines Industry AŞ (TÜDEMSAŞ), Turkey Locomotive and Motor Industry AŞ (TÜLOMSAŞ) è Turkey Wagon Industry AŞ (TÜVASAŞ) in tecnulugia di treni, Karaismailoğlu hà dettu. chì fabricaranu treni à alta velocità quì. Esprimendu chì ci sò sviluppi impurtanti in i tecnulugii di treni d'alta velocità, Karaismailoğlu hà dettu chì includeranu investitori privati ​​stranieri in questa attività è facenu a produzzione cun elli. Karaismailoğlu hà dettu: "Ora facemu e nostre tecnulugii di signale, da quale avemu dipendenu dapoi anni. Avemu pruduciutu a nostra propria tecnulugia di signale. Mentre investe in ferrovie, a nostra tecnulugia di u sistema ferroviariu si sviluppa ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*