Una bona nova hè ghjunta da u scientist turcu Polen Koçak

Una bona nutizia hè ancu ghjunta da u maritu di u polline di u scientist turcu
Una bona nova hè ghjunta da u scientist turcu Polen Koçak

U scientist turcu Polen Koçak hè nutatu in u mondu cù e droghe di nova generazione chì hà sviluppatu contru u cancer. Cuntinuendu i so studii à Harvard, Koçak hà dettu: "Vogliu portà u mo paese in cima in u campu di a genetica è a biotecnologia".

Polen Koçak, 6 anni, graduatu da l'Università Yeditepe, Dipartimentu di Genetica è Bioingegneria 29 anni fà, hà ottenutu numerosi successi malgradu a so ghjovana età. In questu studiu, Koçak hà focu annantu à u trattamentu di u tessulu cancerosu distinendu solu e cellule cancerose senza dannà e cellule normali. Dopu à vultà in Turchia, hà travagliatu in u dipartimentu di pruduzzione di cellule staminali è di medicina regenerativa di un ospedale privatu. Hà finitu u so "Maestru di Biotecnologia" à l'Università Yeditepe cun una tesi di altu gradu nantu à u sviluppu di sistemi di droga di trasportu in u cancer di prostata.

I CELLU VANNERANU

Koçak, chì hà iniziatu i so studii di dutturatu à l'Università di Yeditepe trè anni fà, hà publicatu una patente internaziunale per a prima volta in Turchia per utilizà una nanovesicula ottenuta da una pianta in u trattamentu di u cancer di pulmone. A so ricerca esaminendu l'effettu di a nanovesicle derivata da a pianta chì hà sviluppatu nantu à a cicatrisazione di ferite è a regenerazione di tissuti hè stata publicata in una rivista internaziunale. Dr. Koçak, è dopu cum'è un investigatore visitante, Dr. Su hà unitu à u gruppu di Ryon Shin in Harvard Medical Brigham and Women's Hospital. Cù u so squadra, si cuncintrau principarmenti in a riprogrammazione di e cellule cori è vasculi danate in cellule sane durante u prucessu di a malatia cardiovascular.

I TURCHI sò GENERALMENTE À A CAPA DI A RICERCA DI INTELLIGENZA ARTIFICIALE IN U MONDU

Koçak, chì hè ancu unu di i membri fundatori di l'Associazione di Intelligenza Artificiale è Tecnulugia, hè diventatu u fundatore di una iniziativa chjamata Genestetix Genetic Consulting R&D è Biotecnologia, chì sviluppa kit di test genetichi persunalizati è prudutti biotecnologici persunalizati in u corpu di Acıbadem University Incubation Center. . Koçak hà dettu: "In generale, i scientisti turchi sò in prima linea di stu tipu di travagliu in u mondu. Aghju finitu a mo educazione è vultò in u mo paese. I mo studii à Harvard cuntinueghjanu, ma ùn rinunceraghju micca à u mo paese. Vogliu fà u mo paese u numeru unu in genetica è biotecnologia. Facciu studii di intelligenza artificiale per migliurà i metudi di diagnosi è trattamentu in u campu di a salute. Vogliu avanzà u mo paese in e tecnulugia di intelligenza artificiale ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*