Cina apre u terzu centru di prova per i veiculi senza conducente

Cina apre u terzu centru di prova per i veiculi senza conducente

Cina apre u terzu centru di prova per i veiculi senza conducente

I testi di a prima fase di u centru di teste dedicatu à i veiculi autonomi in Shunyi, u suburbiu nord-est di Pechino, a capitale di a Cina, anu passatu successu.

U travagliu di custruzzione di a prima fase di a zona di prova di 20 ettari hè stata finita. Ci hè una autostrada, strade di circondu urbane è rurale, è ancu di simulazione virtuale è facilità d'adattazione di e strade intelligenti di a cità. Cù stu centru di teste, Pechino hà avà trè spazii dedicati per pruvà i veiculi autonomi / autunomi. L'altri dui centri sò situati in i distretti di Yizhuang è Haidian.

À a Conferenza Mondiale di Veiculu Smart Connected 2020 tenuta in a capitale, una cerimonia hè stata tenuta in a regione chì copre 80 ettari per queste teste. Parlendu à a ceremonia, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione, Xiao Yaqing, hà dichjaratu chì i veiculi intelligenti cunnessi à i dispositi sò di grande impurtanza strategica per a trasfurmazioni è l'avanzamentu di l'industria automobilistica cinese. Xiao hà dettu chì u so ministeru prumove l'innuvazione è sustene l'ambiente puliticu necessariu per u sviluppu di alta qualità di l'industria. U presidente di u Partitu Shunyi, Gao Peng, hà ancu annunziatu in u so discorsu chì custruiscenu una zona di dimostrazione di 200 chilometri quadrati per l'innuvazione in relazione à i veiculi intelligenti cunnessi in a regione.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*