L'"Omu Rana" di a cità senza mare piglianu missioni critiche

L'omi rana di a cità senza mare participanu à missioni critiche
Foto: Ministeru di l'Interior

Malgradu u fattu chì i so zoni di rispunsabilità sò cinque pruvince in l'Anatolia Centrale, e squadre di u Gruppu Underwater, sottu à a Direzzione di a Branca di Prutezzione di u Dipartimentu di Pulizia di Konya, stanu luttendu per mette in luce avvenimenti impurtanti chì si verificanu in i zoni pieni d'acqua. Turchia, grazia à a so sperienza è u travagliu successu.

L'omi rana di Konya sò pronti per sfida à missioni sottumarine allenendu regularmente è immersioni in tutte e cundizioni climatichi. A squadra, chì porta à attività di ricerca è salvezza in a prufundità di l'acqua, à volte prova di salvà una vita è à volte cerca un cadavere.

I frogmen, chì cercanu l'attrezzi criminali quandu apprupriati, si mantenenu in forma cù a furmazione chì facenu in i laghi in Konya, chì ùn hà micca mare.

U Capu di u Gruppu di l'omi "rana" di successu Hakan Özdemir hà dettu chì i so spazii di rispunsabilità sò Konya, Nevşehir, Aksaray, Afyonkarahisar è Kayseri.

Dichjarà chì cum'è frogmen, ponu travaglià induve ci hè l'acqua, Özdemir hà dettu: "Travagliemu in u mare, u lavu, u stagnu, u torrente, u fiumu è l'acque scure, ancu in a fognaria. U nostru duvere hè di caccià a persona, u corpu o l'attellu di crimine persu sottu à l'acqua fora di l'acqua senza perde a qualità di evidenza, è di mette in luce l'avvenimentu o u crimine. disse.

Nisuna scelta di missione di lusso

Özdemir hà spiegatu chì, postu chì travaglianu in cundizioni difficili, cuntinueghjanu i so entrenamenti sportivi è subacquei ogni ghjornu per mantene e so capacità fisiche constantemente in forma.

Enfatizendu chì ùn importa micca induve in u paese sò datu un compitu, Özdemir hà dettu:

"A rana, cum'è u nome suggerisce, hè un animale anfibiu. Hè un animali chì pò campà in terra è in acqua. Operemu in terra è in acqua. Cum'è l'"Omu Rana di Polizia", ​​ùn avemu micca scelta di missione. Cum'è una squadra, avemu participatu à i sforzi di ricerca in Uzunçayır Dam Lake in Tunceli per truvà u studiente universitariu mancante Gülistan Doku dapoi u 5 di ghjennaghju. In più, avemu participatu à a ricerca di i nostri culleghi di guardia Oktay Avcı è Ömer Özer, chì ùn anu pussutu esse intesu dopu à andà in mare per a pesca l'11 di ghjennaghju in Tarsus, Mersin.

L'uffiziale di pulizie Özdemir hà aghjustatu chì, in più di questi duveri, cuntribuiscenu ancu à a forza di pulizie rializendu attività di ricerca subacquea in u scopu di a lotta contru u contrabbando.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*