Staff priurità per i Disabilitati è i Parenti di i Defunti in u Terramotu

Staff priurità per i Disabilitati è i Parenti di i Defunti in u Terramotu
Staff priurità per i Disabilitati è i Parenti di i Defunti in u Terramotu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà participatu à u prugramma Teke Tek presentatu da Fatih Altaylı in Habertürk Television. U sindaco Soyer hà annunziatu chì impiegaranu una persona in bisognu da e famiglie di quelli chì anu persu a vita in u terrimotu in a Municipalità Metropolitana di İzmir, è chì anu ancu reclutatu principalmente cittadini chì sò diventati disabilitati per via di u terrimotu in u so persunale disabili.

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana, l'invitatu di u Programma Speciale One-to-One trasmessu in diretta da Izmir Tunç Soyer, dopu à u disastru di u terrimotu in a cità, cù i travaglii di salvezza è aiuti, spiegà a carta di strada chì seguitanu in u quadru di preparazione per i terrimoti. Dichjarà chì, malgradu u pesu di u prugettu, pò parlà di un terremotu chì hè statu facilmente evitatu in nome di İzmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Accettamu questu cum'è un avvisu. Avemu da rispettà stu avvisu. Da avà, questu serà a nostra prima priorità. Faremu u pianu di spesa di u bilanciu basatu annantu à i terrimoti ", disse.

U presidente Soyer hà dichjaratu chì, da ieri, una piscina hè stata creata sottu a tutela di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, ingegneri è architetti di parechje istituzioni si sò riuniti è cumincianu i travaglii di valutazione di danni, aghjustendu chì a valutazione di danni di 1238 edifici hè stata fatta è queste i travaglii cuntinueghjanu assai rapidamente.

Tutti l'edifizii custruiti prima di u 1999 seranu esaminati

U presidente, chì hà spartutu a determinazione chì tutti l'edificazioni distrutte in u terrimotu sò stati licenziati trà 1992 -1999 Tunç Soyer"Appena sta corsa hè finita, averemu una determinazione di tutti l'edifizii chì sò stati custruiti prima di u 1999, chì i piantini sò case cummerciale. Esigeremu una legislazione per a demolizione in relazione à edifizii periculosi. Sin'à avà, avemu sempre pensatu à a trasfurmazioni urbane in quantu à e zone senza licenza. In ogni casu, a distruzzione in u terrimotu chì avemu sperimentatu hè accadutu in strutture licenziate. Allora avemu da rompe a nostra mente. Cuminciaremu stu travagliu rapidamente per chì u nostru populu pò guidà una vita sicura. Questu ùn hè micca vive cù ansietà. A nostra prima priorità hè u terremotu. Da avà, adatteremu u nostru bilanciu è a capacità istituziunale in cunseguenza. A legislazione hè necessaria. Purteremu e nostre pruposte nantu à questu à l'agenda ", disse.

Un novu cunsigliu di scienza

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerRicordendu chì hà stabilitu u Dipartimentu di Salute Comunitariu in u primu mese chì avemu statu elettu, è chì hà implementatu u Dipartimentu di u Terremotu mesi fà, hà dettu: "Avemu digià cuntinuatu stu travagliu. Avà tenemu un attellu di terrimotu a settimana prossima. Prima, vulemu revelà a sismicità di İzmir, in segundu, per determinà u stock di edifizii di l'edificazioni, è in terzu, per creà a cuscenza di u terrimotu. Stabbilimu un novu cumitatu scientificu custituitu da ingegneri civili, architetti è geologhi. Durante u periodu pandemicu, avemu creatu un cunsigliu esecutivu di crisa. Avà avemu principiatu u listessu studiu nantu à u terrimotu. Ùn avemu micca solu cunfidendu u nostru intellettuale. Ascoltemu i scientisti ".

Supportu da Edirne è Ardahan

Dichjarà chì quasi 1800 tende sò state stallate cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir è altre istituzioni, u sindaco Soyer hà dettu: "Cose incredibili sò state fatte in e prime 53 ore. U sustegnu vene da i nostri cumune di distrettu è cumune circundante cum'è una forma di grande mubilisazione. U nostru sindaco di Edirne è u sindaco di Ardahan eranu tramindui quì oghje. Hè un straordinariu spiritu di sulidarità chì veramente allevia u nostru dulore. Diu li benedica tutti. "Ùn ci hè nunda chì ùn pudemu micca trattà", disse.

Dichjarà chì 37 diverse squadre AFAD da tutta a Turchia stavanu travagliendu, è e squadre AKS di i Fire Brigade İzmir anu tiratu 55 persone fora di e macerie in u primu mumentu, Soyer hà rispostu à una dumanda riguardanti u fattu chì e zone di assemblea in İzmir ùn sò micca aperte per u sviluppu cum'è seguita: "In İzmir, zoni di assemblea di terremoti è Avemu stabilitu cità di tenda in punti 24 in spazii verdi. Grazie à Diu, Izmir era fermu è determinatu in questu sensu, ancu in u periodu davanti à noi. Se stu terrimotu era statu in altrò in Turchia, un dannu assai più severu saria accadutu ".

Una nova campagna di sustegnu

Esprimendu a so gratitudine à u populu di Izmir per a so sulidarità straordinaria, u sindaco Soyer hà dettu: "Portanu i so pranzi da e so case per sparte. Ci sò scene straordinarie. Sò grati à u populu di Izmir. Sò grati à tutti quelli fora di Izmir chì sò stati scuzzulati da stu dulore. Ringraziu à e squadre di salvezza è i merri chì sò ghjunti. Sò grati à i guardiani di sicurità è i membri di a stampa ", disse.

U sindaco Soyer, ricurdendu chì a ghjente di İzmir hà dimustratu una sulidarità esemplare durante u periodu pandemicu è hà compru 44 mila pacchetti alimentari da a Grocery Populare è a Municipalità Metropolitana hà consegnatu questi pacchetti à i so pruprietarii, "Avà avemu principiatu una campagna di novu. Avemu vistu u sustegnu di u populu magnanimu di Izmir durante u periodu di a pandemia, sò sicuru chì a videremu di novu cù u terrimotu. Puderanu participà à a campagna visitendu Bizizmir.com è cumprà un pacchettu d'aiutu à u megliu di e so capacità ".

Supportu à l'impieghi per e famiglie di i morti

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Infine, hà vulutu pietà à quelli chì anu persu a vita in u terrimotu è hà dettu: "Impiegheremu un membru di e famiglie di i morti in a cumuna s'ellu ne hà bisognu. Inoltre, impiegheremu principalmente i nostri citadini disabili da u persunale disabile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*