I misgi sguassati da u naufragio trattati

I misgi sguassati da u naufragio trattati
I misgi sguassati da u naufragio trattati

Dopu à u terrimotu chì hà scuzzulatu Izmir, i misgi 14 sò stati salvati da e macerie da e squadre di ricerca è salvata è sò stati trattati in a Policlinica di Picculi Animali in Kültürpark cù i veiculi di trasportu di e squadre di Risposta d'Emergenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Trà i misgi trattati in u policlinicu hè un ghjattu chì hè statu salvatu centu ore dopu à u naufragiu.

U terrimotu di Izmir hà vistu a salvezza miraculosa di parechje vite. In u risultatu di a grande dedicazione di e squadre di ricerca è salvata, travagliendu ghjornu è notte per ghjorni, 14 misgi, a maiò parte di l'appartamentu di Rıza Bey, sò stati salvati da e macerie è trattati. I misgi sò stati purtati à a Policlinica di Picculi Animali in Kültürpark da i veiculi di trasportu di e squadre di Risposta d'Urgenza di a Direzzione Veterinaria di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì eranu in turnu in i zoni di detriti, è sò stati trattati da i veterinari.

Stanu bè

Hè statu dichjaratu chì u primu di i misgi purtati à u policlinicu hè statu salvatu 75 ore dopu à u terrimotu, è l'ultimu hè statu salvatu 24 ore dopu. U Veterinariu Cihan Ziyan, Supervisore di a Policlinica Centrale è Unità di Risposta d'Emergenza di a Direzzione di l'Affari Veterinari di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dichjaratu chì anu prima esaminatu se i misgi salvati da e macerie in a policlinica di XNUMX ore eranu in un statu di traumu severu è hà dettu. , "A cundizione di a maiò parte di elli hè megliu. Ùn anu micca prublemi ortopedichi. In più di quelli chì sò salvati da e rùbbriche, ci sò ancu i misgi chì avemu pigliatu da e rùbbriche è trattatu. Inoltre, i misgi è i cani di i nostri citadini sò attualmente rifuggiati temporaneamente in e tende. "Per prutegge li da u risicu di infezzione in i parchi, i nostri squadre vaccinate contr'à parassiti interni è esterni", disse.

S'elli ùn sò micca cullucati in un certu periodu di tempu, saranu aduttati.

Ziyan hà dichjaratu chì assai persone di Izmir, chì vulianu aduttà i misgi salvati da e macerie, anu dumandatu à a Municipalità Metropolitana di Izmir è hà dettu: "Grazie à a ghjente di Izmir, anu dimustratu una grande sensibilità. "Dopu à cumplettà i trattamenti, assicureremu chì i misgi chì ùn sò micca pigliati da i so patroni in un certu periodu di tempu seranu aduttati cuntattendu i candidati", disse.

I nostri cari amici in i lochi di a tenda ùn sò micca stati scurdati ancu.

Per d 'altra banda, i squadre di a Direzzione di l'Affari Veterinari di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu cumpletu i trattamenti antiparassitarii di i cari amici di i vittimi di u terrimotu chì passanu a notte è u ghjornu fora.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*