Halkbank hè diventatu u pruprietariu di u Certificatu di serviziu sicuru Covid-19

Halkbank hè diventatu u pruprietariu di u certificatu di serviziu sicuru covid
Halkbank hè diventatu u pruprietariu di u certificatu di serviziu sicuru covid

Halkbank, chì hà fattu una grande cuntribuzione à a stabilità ecunomica cù u sustegnu finanziariu chì hà furnitu à l'imprese è i clienti individuali durante a pandemia, hà fattu un altru passu forte in a lotta contru Covid-19.

Halkbank hà documentatu chì implementa un altu standard di prutezzione cum'è u risultatu di i studii realizati pigliendu e linee guida di u Ministeru di a Salute di a Republica di Turchia è l'Organizazione Mondiale di a Salute cum'è riferimentu. U bancu hà finitu cù successu l'ispezioni realizate da l'Istitutu di Standards Turchi (TSE) in l'edifici di a sede centrale è hà ricevutu u Certificatu di serviziu di sicurezza Covid-19.

Dichjarà chì anu u scopu di mantene a qualità di serviziu di 82 anni di u bancu in una lotta ferma è determinata contr'à i risichi chì minaccianu a salute publica, u direttore generale di Halkbank, Osman Arslan, hà dettu:

"Avemu fattu un travagliu determinatu da i primi ghjorni di a pandemia per minimizzà u risicu di trasmissione di u virus Covid-19. Avemu sviluppatu misure assai strette basate nantu à e linee di u nostru Ministeru di a Salute è l'Organizazione Mondiale di a Salute. Semu felici chì u travagliu chì avemu fattu per fà chì i nostri impiegati è i visitatori si sentenu più sicuri in l'edifici di serviziu di l'Uffiziu Centrale hà guadagnatu à a nostra banca u Certificatu di serviziu sicuru. U nome Halkbank hè statu identificatu cun fiducia in ogni campu da a so creazione. "U nostru bancu hà da cuntinuà à fà un travagliu pioniere per tutte l'istituzioni in a lotta contru l'epidemie cù a stessa determinazione".

TSE hà fattu cuntrolli detallati

U travagliu di Halkbank, basatu annantu à e linee guida di u Ministeru di a Salute di a Republica di Turchia è l'Organizazione Mondiale di a Salute, hè statu inspeccionatu da TSE. TSE hà verificatu e precauzioni contr'à u virus Covid-19 à l'entrata è à l'uscita di l'edificazioni, è ancu l'adeguatezza di e precauzioni fisiche pigliate per i pranzi, cucine, lavandini, veiculi di serviziu, sale di riunioni, uffici, ascensori, spazii cumuni, ventilazione. è sistemi di climatizazione. L'ispezioni sò state realizate in quantu à a gestione sana di l'epidemie di Covid-19, l'isolamentu di i casi è i casi pussibuli, informà l'impiegati è evaluendu l'effetti psicologichi di a pandemia. Cum'è hè statu determinatu chì e qualifiche richieste sò state soddisfatte, Banka avia u dirittu di riceve u Certificatu di serviziu di sicurezza TSE-Covid 19.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*