Berat Albayrak, Ministru di u Tesoru è di e Finanze, hà dimissioni ?

Berat Albayrak, Ministru di u Tesoru è di e Finanze, hà lasciatu u so postu ?
Berat Albayrak, Ministru di u Tesoru è di e Finanze, hà lasciatu u so postu ?

U Ministru di u Tesoru è di i Finanzi di Turchia, Berat Albayrak, hà annunziatu nantu à u so contu di e social media ch'ellu lasciava u so postu.

Albayrak hà utilizatu a seguente dichjarazione in u so postu;

"Attenzione à u publicu

A causa di i mo prublemi di salute, aghju decisu chì ùn pudia più cuntinuà u mo ministeru, chì aghju fattu dapoi circa cinque anni. In u prossimu periodu, dedicà u mo tempu à a mo mamma, u babbu, a moglia è i zitelli, chì m'anu trascuratatu per parechji anni per necessità è chì ùn m'anu mai datu u so sustegnu.

Cù u cambiamentu di bandiera chì hà da esse fattu in stu viaghju chì avemu imbarcatu cù grandi scopi, i nostri novi amichi cuntinueghjanu cù passi più decisi è cunfidenti chè mai, sottu a guida di u nostru presidente, à u scopu di una Turchia Grande è Putente.

In un avvene micca troppu luntanu, i graneddi chì avemu piantatu in l'Ecunumia è ancu in l'Energia diventeranu enormi sicomori è tistimuniaremu chì u nostru paese hà ghjuntu u so scopu di a piena indipendenza, se Diu vole. Ùn aghju micca u minimu dubbitu annantu à questu.

Vogliu ringrazià tutti i mo culleghi stretti chì anu pigliatu stu pesu difficiule ma sacru cun mè durante stu periodu di 5 anni. Aghju avutu assai diritti, lasciate ch'elli dà i so diritti. Chì Diu sia cuntentu di ognunu di i nostri citadini chì crede in a nostra sincerità è prega in un tempu cusì difficiule quandu i cavalli sò mischiati cù i tracce di i cani è hè difficiule di distinguishà u dirittu è u male.

Un ringraziu infinitu à u mo Signore, chì m'hà datu l'uppurtunità di serve u mo paese è a ummah durante stu periodu di 5 anni, chì serà forse cunsideratu unu di i periodi più critichi in a storia di Turchia.

Chì Allah Onnipotente, chì cunnosce l'invisibili, i cori è i veri intenzioni, ùn ci separà micca da Sırat-1 Müstakim.
Chì a nostra fine sia maravigliata...

Berat Albayrak"

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*