L'Uffiziu di Statistiche di l'IMM Righjunghji risultati sorprendenti in a so ricerca di terremoti

per centu di i residenti di Istanbul ùn anu micca un rapportu di terrimotu
per centu di i residenti di Istanbul ùn anu micca un rapportu di terrimotu

L'Uffiziu di Statistiche IMM hà righjuntu risultati sorprendenti in a so ricerca di terremoti. U 72,1 per centu di i participanti à l'indagine ùn anu micca un kit di terramotu. U 40,1 per centu ùn hè micca cunnisciutu di u cuncettu di "Triangulu di a Vita". 23 per centu, chì fà in casu di un terramotu; U 52,6 per centu ùn cunnosci micca e zone di assemblea d'urgenza. U 22,4 per centu pensanu chì a so casa colapserà in un terremotu di sette o più. U tassu di quelli chì pensanu chì ùn ci sarà micca danni à l'edifiziu in quale campanu hè di 13,5 per centu. Mentre chì u 62,5 per centu di quelli chì anu dettu chì si trasfirianu in una casa più sicura se u so edifiziu hè statu datu un rapportu putrettu, u 80 per centu di quelli chì anu dettu chì anu da cuntinuà à vive in a listessa casa citavanu l'insufficienza finanziaria cum'è u mutivu.

L'Uffiziu di Statistiche di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà realizatu una ricerca per misurà a percepzione di u publicu è a preparazione per u terrimotu, chì hè unu di i prublemi più impurtanti di Istanbul. "Termotu in Istanbul: Percezione è Attitude Survey" hà revelatu risultati assai sorprendenti. A ricerca hè stata preparata intervistando 5 residenti di Istanbul scelti aleatoriamente per telefonu trà u 7-2020 di nuvembre 769, utilizendu u metudu di indagine telefonica assistita da computer.

L'insufficienza finanziaria li obliga à campà in un edifiziu putrettu

I participanti in a ricerca sò stati dumandati: "Chì avete da fà se un rapportu di decadenza hè statu datu à u vostru edifiziu o chì tipu di prucessu pensate chì succede?" A quistione hè stata fatta. U 62,5 per centu di i participanti hà dichjaratu chì si trasfirìanu in una casa più sicura. U 80 per centu di i participanti chì anu dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à stà in a so casa ancu s'è u so edifiziu hè statu datu un rapportu putrettu citatu l'insufficienza finanziaria cum'è u mutivu. U 53,2 per centu di i pruprietarii è u 71,2 per centu di l'inquilini hà dichjaratu chì si movenu in una casa più sicura.

U 68,6 per centu di i participanti chì anu dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à stà duv'elli campanu per via di l'insufficienza finanziaria hà dichjaratu ch'elli campanu in edifici prima di u terrimotu di Gölcük di u 1999. Mentre chì u 59,6 per centu di i participanti in i gruppi socio-ecunomichi di u mediu è più bassu hà dettu chì si movenu in una casa più sicura, sta rata era di u 72,3 per centu in i gruppi socio-ecunomichi di u mediu è di l'altu. Mentre chì u 82,1 per centu di i participanti in i gruppi socio-ecunomichi di u mediu è più bassu chì anu dichjaratu ch'elli si fermanu in u stessu edifiziu attribuiscenu questu à l'insufficienza finanziaria, sta rata hè di 62,6 per centu in u gruppu socio-ecunomicu di u mediu è di l'altu.

U 23 per centu ùn sanu micca ciò chì fà durante un terremotu

U 53,5 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli sapianu ciò chì facenu durante un terrimotu, u 25,2 per centu hà dichjaratu ch'elli avianu una cunniscenza limitata, è u 21,3 per centu ùn sapia micca ciò chì fà. U 15 per centu di quelli di 39-55,6 anni è u 40 per centu di quelli di 50,9 anni è più hà dichjaratu ch'elli sapianu ciò chì fà. Questa rata era di 51,4 per centu per i participanti di i gruppi socio-ecunomichi di u mediu è di u minimu, è di u 60,7 per centu per i participanti cù i livelli socio-ecunomichi di u mediu è di l'alti.

U 40,1 per centu ùn hè micca cunnisciutu di u cuncettu di "Triangulu di a Vita".

40,1 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli ùn cunnosci micca u cuncettu di triangulu di vita. U ritmu di e persone chì cunnoscenu u cuncettu di u Triangulu di a Vita hè di 15 per centu in u gruppu d'età di 39-65,5 è 40 per centu in u gruppu d'età di 53,3 è più. I participanti chì sapianu u triangulu di a vita sò stati dumandati: "Avete determinatu l'area di triangulu di vita per tutti i residenti in a casa?" A quistione hè stata fatta è 59,1 per centu di i participanti anu dichjaratu chì anu determinatu un campu. U 56,3 per centu di i participanti di i gruppi socio-ecunomichi inferiori è mediu è u 71,9 per centu di i participanti di i livelli socio-ecunomichi superiori è medii anu dettu ch'elli cunnoscenu u triangulu di vita.

72,1 per centu ùn anu micca un kit di terramotu         

Mentre solu u 27,9 per centu di i participanti anu un kit di terrimotu, u 72,1 per centu ùn anu micca un kit di terrimotu. U 25,6 per centu di i participanti di i gruppi socio-ecunomichi inferiori è medii è u 35,8 per centu di i participanti di i gruppi socio-ecunomichi di u mediu è di l'alti anu dichjaratu chì avianu un kit di terrimotu.

YU 52,6 per centu ùn cunnosci micca l'area di riunioni d'urgenza

U 52,6 per centu di i participanti ùn cunnosci micca l'area di l'assemblea d'urgenza in a zona induve vive. U 15 per centu di u gruppu d'età di 39-47,9 è u 40 per centu di quelli di 46,9 anni è più cunnoscenu l'area di riunione di u terrimotu. Ùn ci era micca differenze significative trà i gruppi socio-ecunomichi nantu à sta quistione.

U 22,4 per centu pensanu chì a so casa hà da colapsà in un terremotu di sette o più

Sì un terremotu di magnitudine sette o più grande, u 22,4 per centu di i participanti pensanu chì l'edifiziu in cui vivenu collapserà, u 16,7 per centu pensanu chì soffrerà danni pesanti, u 26,5 per centu pensanu chì riceverà danni moderati è u 20,9 per centu pensanu chì soffrerà. danni minori.. fattu. Quelli chì pensanu chì ùn ci sarà micca danni à l'edifiziu in quale campanu restanu à 13,5 per centu.

U 1999 per centu di i participanti chì stavanu in edifici prima di u terrimotu di Gölcük di u 22,4 hà dichjaratu ch'elli pensanu chì u so edifiziu seria seriamente danatu è u 32,3 per centu pensanu ch'ellu colapserà.

U 43,4 per centu di i pruprietarii è u 25,4 per centu di l'inquilini hà dichjaratu ch'elli pensanu chì a casa in cui stavanu ùn riceve micca danni o pocu danni. U 41,2 per centu di i participanti di i gruppi socio-ecunomichi di u mediu è u minimu è u 32,2 per centu di i participanti di i gruppi socio-ecunomichi di u mediu è u mediu hà dichjaratu ch'elli pensanu chì e so case seranu seriamente dannighjate o distrutte.

Metodulugia

Sta ricerca hè stata preparata intervistando 5 residenti di Istanbul scelti aleatoriamente per telefonu trà u 7-2020 di nuvembre 769, utilizendu u metudu CATI (Indagine Telefonica Assistita da Computer).

A ricerca include 8 categurie di status socio-ecunomicu (SES) basatu annantu à l'educazione, l'occupazione è u livellu di redditu: superiore (A+, A), medio-superiore (B+, B), medio-basso (C+, C) è inferiore (D). et E) sont évalués selon leur statut. U 7,7 per centu di i participanti hà dettu E, u 27,3 per centu hà dettu D, u 30,9 per centu hà dettu C, 11,2 per centu hà dettu C +, 10,7 per centu hà dettu B, 5,7 per centu hà dettu B +. per centu di elli residenu in u quartieru cù un status socio-ecunomicu A+.

U 60,2 per centu di i participanti sò trà l'età di 18-40, mentre chì u 39,8 per centu sò in u gruppu d'età di più di 40 anni. Mentre u 49,6 per centu di i participanti sò donne, u 50,4 per centu sò l'omi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*