Penalità per i Taxi Drivers chì ùn Piglianu Passaggeri in Corti Distanze da IMM

Penalità per i cunduttori di taxi chì ùn piglianu micca passageri à poca distanza da l'ibb
Penalità per i cunduttori di taxi chì ùn piglianu micca passageri à poca distanza da l'ibb

IMM hà iniziatu l'ispezione di a polizia civile di i taxi in e piazze di prestigiu di Istanbul è e regioni turistiche. In u risultatu di queste ispezioni, una fine di 10 lire per persona hè stata imposta à un totale di veiculi 392, in particulare quelli chì ùn piglianu micca passageri in brevi distanzi; I permessi sò stati sospesi per 10 ghjorni, è e licenze di i cunduttori di taxi per i veiculi di trasportu cummerciale sò state sospese per 20 ghjorni. L'ispezioni di e squadre di a pulizza civile di l'IMM continuanu ininterrottamente da avà. In certi punti, i taxi seranu pigliati cum'è un turistu, parlendu una lingua straniera.

U Dipartimentu di Pulizzia di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), tentativu di raccoglie tariffi extra per ùn piglià passageri in brevi distanze, hà iniziatu una ispezione cù squadre civili per i cunduttori di taxi chì ùn anu micca rispettatu e regule è vittime i so clienti. A causa di u crescente numeru di reclami contr'à u Call Center di u 153 White Desk è u Centru di Comunicazione Presidenziale (CIMER), IMM hè ghjuntu in prima. Queste ispezioni, chì sò state realizate da e squadre civili affiliate à u Dipartimentu di a Pulizia di u Traffic Side Europeu, anu intensificatu soprattuttu in e piazze di prestigiu è e regioni turistiche di Istanbul.

130 TAXI INSPECTED

Durante l'ispezioni, l'attenzione hè stata prestata à prublemi cum'è a realizazione di attività chì dannu a marca turistica di Istanbul, a scelta di i passageri è a soffre di i citadini per distanze brevi. I squadre anu inspeccionatu un totale di veiculi 130. Un totale di 10 veiculi sò stati multati in Istanbul Bus Terminal, Vezneciler, Yenikapı, Beyazıt, Taksim, Sirkeci è Eminönü. U delittu più cumuni affrontatu da e squadre civili durante l'ispezioni ùn era micca piglià passageri in una corta distanza.

U PERMISU DI TRAVAIL DI TAXI hè suspesu per 10 ghjorni

E squadre di polizia imponenu una penalità amministrativa di 392 lire per persona durante l'ispezioni. Tuttavia, a punizione per i citadini vittime ùn hè micca finita quì. Dopu l'ispezioni, a Direzzione di i servizii di trasportu publicu IMM (TUHİM) hè intervenuta. Sospese i permessi di travagliu di i veiculi ispezionati per mezu di u Sistema di Valutazione di Qualità di u Trasportu Pùblicu (TUDES) per 10 ghjorni, è i certificati di usu di i veiculi di trasportu cummerciale di i cunduttori di taxi per 20 ghjorni. Cusì, i veiculi puniti sò diventati inoperabili per almenu 10 ghjorni.

SQUADRE CIVILI DIGISTRATE COME TURISTI PER AUDITÀ

Engin Ulusoy, Capu di u Dipartimentu di Pulizia IMM, hà fattu a valutazione seguente in quantu à queste ispezioni realizate da a polizia civile:

"Ci hè stata lagnanza annantu à questu prublema da u passatu; ma ci sò stati prublemi à pruvucà e lagnanze di u cliente è punisce in cunseguenza. Quandu e lagnanze aumentanu, avemu furmatu squadre civili per risolve u prublema. Mandemu e nostre squadre di polizia civile in diverse parti di Istanbul, sia cum'è una persona, sia, se ne necessariu, in coppia o amichi. Qualunque sia a disposizione in a legislazione, l'azzione hè fatta in cunseguenza. Cunsideremu questi metudi per esse dissuasivi è efficaci. Dopu quì, avemu da fà ancu inspezioni cù squadre di lingua straniera in l'apparenza di i turisti. Continueremu queste ispezioni attraversu u nostru persunale civile in ogni puntu è in ogni campu induve ci sò intense lagnanze. I studii realizati anu ricevutu riazzioni assai pusitivi da a sucità. Ci hè dumandatu di rende permanente. Perchè e lagnanze annantu à questu prublema cuminciaru à cresce. Di sicuru, avemu ancu una dumanda da i cummercianti di taxi. Questu significa chì servenu i clienti senza alcuna discriminazione, in linea cù a so visione è professione di Istanbul ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*