Perforazione di terramotu in u metro di Istanbul

drill di terramotu in u metro di Istanbul
drill di terramotu in u metro di Istanbul

IMM, u più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, hà realizatu esercitazioni di terremoti simultaneamente in 14 linee di metro è 173 stazioni. Özgür Soy, Direttore Generale di METRO ISTANBUL, hà dichjaratu chì i metro di Istanbul sò resistenti à i terremoti di magnitudine 9 è chì pianificanu ogni passu da piglià in casu d'emergenza.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), chì hè u più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia cù più di 2 milioni di passageri per ghjornu, hè u presidente di IMM. Ekrem İmamoğluCuntinueghja a so preparazione per i pussibuli disastri in parallelu cù u "Piano di Mobilizazione di u Terramotu" iniziatu da .

In questu cuntestu, l'esercitazioni di terrimotu sò state realizate in 14 linee è 173 stazioni di u Metro d'Istanbul sottu a gestione di IBB AKOM. In l'esercitu, chì hè statu tenutu di notte cù a participazione attiva di l'impiegati 420, 7.5 scenarii diffirenti sò stati applicati nantu à l'assi di u terrimotu di magnitudine 5 è u tsunami. Cosa da fà in casu di terrimotu è cumu evacuà i veiculi è stazioni in una manera sana dopu sò stati mostrati in pratica.

À u listessu tempu, l'infurmazione di u terrimotu è u tsunami hè stata informata da AKOM via whatsapp. Chjamendu u desk di a crisa via u telefunu satellitare, a cunferma di l'infurmazioni è a trasmissione di danni, u statu operativu, l'infurmazioni di u passageru è di u persunale à AKOM sò state richieste. Tutti i passi di u travagliu in l'eserciziu sò stati spartuti attraversu gruppi di coordinazione. A cunferma di l'infurmazioni hè stata fatta trà i centri di cummandu è e squadre di danni è di salvezza chì utilizanu canali radio è telefuni.

U VESTITU DI SISTEMA RAIL PIÙ COMPRESU

Dichjarà chì u prublema più impurtante di Istanbul hè u terrimotu, Özgür Soy, Direttore Generale di METRO İSTANBUL, hà dichjaratu chì anu avutu l'uppurtunità di pruvà i piani chì anu preparatu nantu à carta è a furmazione ricevuta da u persunale, aghjustendu chì l'esercitu, chì era realizatu cù a participazione di 420 impiegati è cù 5 scenarii diffirenti, hè stata a prova più cumpleta fisicamente realizata in u metro finu à avà. Apuntendu chì l'eserciziu hè un specchiu chì mostra e carenze, i zoni di sviluppu è i duveri chì cadenu nantu à elli, Soy hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"In questu modu, studieremu megliu a nostra lezione. Esse preparatu per i terremoti è piglià e nostre precauzioni hè una di e nostre più grande responsabilità versu l'Istambuli. Perchè u terrimotu hè accadutu sottu terra, ci hè un preghjudiziu generalizatu chì i metro sò periculosi. Ma e linee di metro sò sicure. E linee di metro in Istanbul sò state pensate è custruite per esse resistenti à un terremotu di magnitudine 9. Mentre u terrimotu chì hè accadutu in İzmir u 30 d'ottobre hà stunatu tutta a Turchia, hà ricurdatu una volta di più chì tutti, da l'istituzioni à i citadini, duveranu sensibilizà u terrimotu è fà a so parte. Izmir Metro AS. Semu ancu in cuntattu cù L'avemu chjamatu dopu à u terrimotu è hà dichjaratu chì seremu sempre quì per elli s'ellu ne avia bisognu ".

Özgür Soy, chì hà dettu: "Ogni passu chì avemu da piglià in una emergenza hè statu pianificatu in anticipu, simulazioni sò state studiate è custruite in una certa disciplina", è hà dichjaratu chì formanu regularmente u persunale cù piani d'azzione d'urgenza per terremoti, incendi, chimichi. , situazioni di disastru biologicu, radiologicu è nucleare.

Özgür Soy hà ricurdatu chì ognunu hà duveri diffirenti per sopravvive à u terrimotu cù a minima perdita, è hà dettu: "Ùn ci hè micca abbastanza per esse preparatu in casu di qualsiasi disastru. Se i nostri passageri sò ancu catturati in un terrimotu in stazioni è veiculi, agisce in cunfurmità cù e direzzione ci permetterà di gestisce megliu u prucessu.

PRONTU À CONTATTU CU "PASS TALK"

Ci hè un intercom push-to-talk ogni 200 metri, postu chì e linee di telefuninu è internet ùn funzionanu per suprattuttu in u metro. Cù l'aiutu di i dispositi situati in i dui punti finali di l'area di a piattaforma, pò esse stabilitu una cumunicazione diretta cù u centru di cummandu. A cumunicazione interna è esterna ininterrotta serà assicurata cù i telefoni satellitari nantu à u centru di cuntrollu è a scrivania di crisa.

OGNI POSSIBILITÀ hè CONSIDERATA

A pussibilità di terrimoti per scatenà disastri cum'è u focu, u tsunami è l'inundazioni hè presa in contu. In casu d'incendiu, i scenarii di u focu di stazione o tunnel seranu attivati. Tutti i sistemi è l'equipaggiu travaglià per evacuà i passageri da a stazione. L'annunzii automatichi seranu fatti appena principia u scenariu di crisa. Serà abbastanza per i passageri per seguità l'annunzii è u scenariu.

I GENERATORI ATTIVERANU IN 3 MINUTI

In casu di terramotu, l'electricità ùn hè micca prevista per esse tagliata in i metro. In ogni casu, in casu di distruzzioni maiò, se a dumanda di energia scende di colpu in tuttu u paese, l'electricità pò esse tagliata in tutta a cità per a sicurità di u sistema. METRO ISTANBUL hè in a categuria di l'imprese chì seranu datu priorità energia dopu chì i sistemi sò verificati da AFAD. In l'eventuali di una corta di energia, i sistemi chì furnisce l'illuminazione operanu principalmente in i veiculi è in a stazione. Allora i generatori seranu attivati. Tutte e zone pertinenti saranu energizzate in 3 minuti à u più tardi.

A STOCK DI CARBURANTE SUFFICIENT FINA À 7 ORE

Sicondu struzzioni supplementari da AFAD è AKOM, i veiculi ponu esse operati per un tempu limitatu per emergenze. L'azzione di carburante serà abbastanza per finu à 7 ore se un veiculu unicu hè iniziatu è i bisogni interni sò disattivati.

METROLAR pò esse aduprata cum'è uttellu di supportu logisticu

I metro anu un rolu impurtante micca solu cum'è un mezzu di trasportu in a cità dopu à u terrimotu, ma ancu in furnisce un supportu logisticu. E strade deve esse lasciate viote in modu chì i gruppi di serviziu di valutazione di danni è risposta cum'è ambulanze è brigate di u focu ponu ghjunghje à e zone di disastru u più prestu pussibule. Per questu mutivu, l'Istambuli anu preferitu u metro per u trasportu dopu u terrimotu. In una tale situazione, i metro anu un altru rolu impurtante in u periodu post-terrimotu. In casu di bisognu, i metro seranu aduprati per a logistica di i bisogni vitali di a cità, cum'è l'alimentariu è l'alimentarii medichi.

COSA FÀ IN U TERREMU

In u veiculu;

  • Sè vo site chjappu in un terramotu in u metro, pigliate a pusizioni fetale accantu à i sedi s'ellu hè pussibule, se no, tene à i manichi in u veiculu. Prutegge a testa cù l'aiutu di un saccu o braccia.
  • Ùn lasciate micca u veiculu seguitendu l'annunzii è e direzzione, salvu chì un annunziu hè fattu à u cuntrariu. I veiculi andaranu à a stazione più vicina o una evacuazione diretta di i passageri serà realizatu.
  • Quandu scaricate i veiculi, agisce secondu l'istruzzioni di l'ufficiali.
  • Manager di l'operazioni durante l'evacuazione; Hè un cunduttore di treni in veiculi.

À a stazione;

  • Sè site nantu à a piattaforma à u mumentu di u terrimotu, prutegge a testa da l'uggetti chì cascanu è accucciate da u pilastru più vicinu per evità di cascà nantu à a linea di pista. Quandu u tremore si ferma, seguite l'istruzzioni di l'assistenti di stazione.
  • Manager di l'operazioni durante l'evacuazione; direttore di stazione à a stazione.
  • Se vede qualcunu chì hà bisognu d'assistenza medica o avvisate qualsiasi periculu potenziale, informate immediatamente à u persunale.
  • L'escalators è l'elevatori ùn si fermanu micca durante un terrimotu. Sè vo site nantu à una scala mobile durante un terremotu, tene e cinturini di manu fermamente cù e duie mani. Sè vo site in l'ascensore, tene u manicu in a cabina è appughjà i buttoni di tutti i piani. Scendi à u primu pianu induve si ferma l'ascensore. Aduprà u buttone intercom per dumandà aiutu se l'elevatore ferma nantu à a mezzanine. L'elevatori seranu disattivati ​​per un certu periudu di tempu dopu à un terremotu à grande scala, ma saranu riattivati.
  • Quandu venenu à a superficia dopu à u terrimotu, i nostri passageri disabile ponu utilizà a piattaforma disattivata, se ci hè una piattaforma disattivata, escalators s'ellu ùn ci hè micca una piattaforma disattivata, è infine, l'ascensore si travaglia in cundizioni ubligatorie.
  • Ogni stazione hà una sedia à rotelle, stretcher, materiale d'urgenza è kit di primi aiuti.
  • Sè vo site in spazii cumuni, cum'è moschee è toilette in stazioni durante un terramotu, creanu un triangulu di vita à u fondu di i mura, prutegge a testa cù u vostru saccu o l'arme, è seguite l'annunzii di l'ufficiali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*