Nimu ùn sarà senza casa cù a Campagna "One Rent One Home" in İzmir

Nimu ùn serà senza casa cù "One Rent One Home" in İzmir
Nimu ùn serà senza casa cù "One Rent One Home" in İzmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà iniziatu una nova campagna chì riunisce i vittimi di disastru chì anu bisognu di una casa dopu à u terrimotu è quelli chì volenu sustene. Quelli chì volenu dà sustegnu à l'affittu o apre a so casa vacante per l'usu attraversu u situ web creatu per a campagna di sulidarità lanciata sottu u nome di "One Rent One Home" farà una notificazione. A municipalità metropolitana di Izmir, invece, riuniscerà e richieste di i citadini senza casa è quelli chì sustenenu a campagna.

Cuntinuendu i so sforzi di ricerca, salvezza è aiutu senza interruzzione dopu u terrimotu chì hà scuzzulatu İzmir, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà lanciatu una nova campagna di solidarietà per i senza casa. U Sindaco di a Municipalità Metropolitana à l'informazione di ogni ghjornu in u Centru di Trasportu Izmir (IZUM) Tunç Soyerhà annunziatu i dettagli di a campagna "One Rent One Home".

U presidente hà iniziatu u so discorsu per sparte i so sentimenti annantu à u zitellu Ayda, chì hè statu salvatu da i rubberi oghje. Tunç Soyer"Vulemu ringrazià e squadre di ricerca è salvezza di tutta a Turchia. Stanu mettendu una lotta straordinaria ", hà cuminciatu. Dichjarà chì 540 pompieri di a municipalità metropolitana di Izmir travaglianu in turni di 12 ore, u sindaco Soyer hà dettu chì hè fieru di tuttu u persunale.

Esprimendu chì i bisogni si sò diversificati è multiplicati, u sindaco Soyer hà enfatizatu chì travaglianu in coordinazione per risponde à ognuna di sti bisogni, è hà dettu: "Un esempiu di sulidarità hè mostratu da i nostri distritti, pruvince è municipalità metropolitane. Avemu aiutu è sustegnu. In questu sensu, u nostru persunale hà ancu maturatu bè. Hè statu stabilitu un sistema chì funziona bè. Ciò chì pare esse u caosu in certi punti hè cumpensu da u sforzu di ghjunghje à un gran numaru di sopravviventi di u terrimotu. Quessi sò belli, preziosi. Hè da esse sustinibili. Questu ùn hè micca un prublema chì finisce in 3-5 ghjorni. Avemu da assicurà chì stu sustegnu hè sustenibile ".

"Apremu una nova pagina"

Dicendu chì anu iniziatu una nova campagna per quelli chì anu persu a so casa in u terrimotu, u sindaco Soyer hà sparte i dettagli di u prugettu cù e seguenti parolle: "Apremu una nova pagina. Un affittu hè una casa. Comu sapemu, i servizii chì furnimu per i citadini chì campanu in tende cuntinueghjanu à aumentà. Ma cum'è l'inguernu vene in a vita di a tenda, ùn importa quante precauzioni pigliamu, averemu difficultà à furnisce cunsulazione. Di sicuru, avemu bisognu di case chì metteranu i capi di i citadini. Avemu da qualcunu creà una casa. Avemu da furnisce questu in u modu più veloce è faciule pussibule. Avemu preparatu un hardware di infrastruttura assai putente. Questu hè micca solu per Izmir. Hè stata preparata nantu à a basa di una infrastruttura applicabile in tutta a Turchia. Riunitemu quelli chì anu bisognu cù quelli chì anu u putere di risponde à sta necessità. Cum'è avemu fattu cù l'Epiceria di u Populu è u saccu di dorme. Hè l'idea principale. Riunitemu a ghjente ".

"16 persone anu applicatu"

U presidente Soyer hà continuatu e so parolle cusì: "Pudemu l'identità turca è i nomi di i citadini chì e case sò diventate inabitabili è distrutte nantu à u nostru situ web. In u nostru situ web, avemu previstu un prezzu di 2 mila lire per quelli chì volenu furnisce assistenza in affittu à questi citadini. Avemu determinatu un marcu di tempu di 5 mesi per elli per passà l'inguernu. Hè pussibule allughjà una casa per 10 mesi per 5 mila lire. Avemu preparatu a pagina per quessa. Avemu una mappa cù e determinazioni di tuttu ciò chì ci hè da vede quì. Avemu travagliatu inseme cù a mappa di i bisogni. Da avà, pare chì 16 di i nostri citadini è vittimi di u terrimotu anu fattu una dumanda. Da avà, una persona hà prumessu di dà 10 mila lire. A figura quì serà 10 mila lire. In breve, i nostri citadini chì dicenu "Aghju bisognu di una casa" entreranu e so informazioni appena cliccà quì. Pudemu sta infurmazione nantu à a nostra pagina. Appena i nostri citadini chì anu u putere cliccate nantu à stu nome, paganu a tarifa di 5 mesi cù i soldi chì depositanu in u so contu IBAN. In i resort estivi di İzmir, parechje case restanu viote. Offremu ancu opzioni per i nostri citadini chì anu una casa quì è volenu aduprà a so casa per un periudu di 5 mesi. Finu à ch'elli riempianu sti fili, i nostri citadini scontranu cù quelli chì anu bisognu. Cù a coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir, averemu purtatu una suluzione à u prublema più dolorosa u più prestu pussibule. U più prestu pussibule, salveremu i nostri citadini da e tende è li riuniteremu cun un nidu chì metterà a testa in ellu ", disse.

Cumu possu dumandà?

À u situ web preparatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per a campagna. www.birkirabiruyuva.org accede à. Quì, ci sò i buttoni intitulati "Aghju bisognu di una casa", "Vogliu furnisce un supportu di affittu" è "Vogliu chì a mo casa sia utilizata" per l'utilizatori. I citadini chì volenu dà un supportu di affittu prucessanu a quantità di aiutu è infurmazione persunale nantu à e forme quì. I pruprietarii chì anu una casa viota adattata per l'usu ponu ancu piglià u so postu in a campagna cumpiendu a dichjarazione per sparte e so case cù e vittime di disastru è altre informazioni richieste. L'autorità di a Municipalità Metropolitana di Izmir sò trà i participanti per furnisce u sustegnu direttamente à quelli chì anu bisognu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*