L'hotel di 5 stelle di Izmir dedicatu à e vittime di u terremotu

L'hotel di 5 stelle di Izmir dedicatu à e vittime di u terremotu
L'hotel di 5 stelle di Izmir dedicatu à e vittime di u terremotu

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà acceleratu i so travaglii per chì e vittime di u terrimotu di Izmir ponu passà i mesi d'invernu cunfortu, hà firmatu un altru travagliu impurtante. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEllu disse ch'elli apriranu l'edificiu di l'hotel 23,5 stelle, u 5 per centu di u quali appartene à a Municipalità, à e vittime di u terrimotu. U sindaco Soyer hà ancu indirizzatu à i parlamentari è dumandò à ognunu di prutege almenu una casa.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja u so travagliu per guarì e ferite di u terrimotu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana, chì hà tenutu a riunione d'infurmazioni ogni ghjornu in u Centru di Trasportu Izmir (IZUM) nantu à u prucessu post-terrimotu. Tunç Soyerannunciatu e decisioni chì anu pigliatu per fà a vita di e vittime di u terrimotu più faciule. U presidente hà dettu chì ùn vole micca chì i citadini campanu in cundizioni difficili in tende per via di l'avvicinamentu di a stagione invernale. Tunç Soyer, "Per quessa, avemu u scopu di risolve stu prublema per evaluà tutte l'alternative è usendu tutti i nostri mezi. Apertura 23,5 camere di l'edificiu di l'hotel 5 stelle, cunnisciutu com'è Hilton, u 380 per centu appartene à a nostra municipalità, à e famiglie di vittime di u terrimotu. Avemu scontru cù Ata Holding. Facemu tutte queste 380 stanze dispunibuli à i nostri citadini per almenu 3 mesi. "Serà utilizatu per e vittime di u terrimotu à partesi di dumane", disse.

"Ci hè un serviziu straordinariu"

Dichjarà chì 5 ghjorni sò passati da u terrimotu è chì u travagliu di e squadre di ricerca è salvata hè finitu da oghje, u sindaco Soyer hà dettu: "I nostri cori battenu cù a speranza di l'unica vita chì serà salvata da e macerie durante questi 5. ghjorni. Ci era sopravviventi, ma avemu 114 morti. Vogliu ringrazià a municipalità metropolitana, i squadre di brigata di u focu, e squadre AFAD è e squadre di ricerca è salvata da tutta a Turchia. "Sò grati à tutti", disse.

U sindaco Soyer hà dettu chì anu realizatu un sforzu straordinariu è una urganizazione quasi perfetta per assicurà chì i citadini chì e so case sò state distrutte puderanu cuntinuà a so vita in modu sanu. Dichjarà chì a municipalità metropolitana di Izmir hà più di 8 mila persone in u campu, u sindaco Soyer hà dettu: "I nostri citadini cuntinueghjanu a so vita in e tende stallate da noi, 786 è circa 200 da AFAD. Avemu stallatu 223 toilette portatili è 120 cabine di doccia. Pruvemu servizii psicosociali à 4 punti. Ci sò trapunte, mantelli è assai altri supporti. Aghju visitatu i zoni di i naufragi è di a tenda. Ci hè un serviziu straordinariu quì. "A preparazione hè stata fatta per risponde à tutti i bisogni di u nostru populu chì campa in tende", disse.

"Sarà pagatu 100 mesi di affittu di 5 famiglie"

Fornendu infurmazioni nantu à e campagne lanciate per e vittime di u terrimotu, Soyer hà dettu: "U sustegnu di l'alimentariu ricevutu da a Grocery Populugia hà righjuntu 13 milioni. Ricevemu supportu da 81 punti diffirenti, micca da 340 pruvince. A nostra campagna "Un affittu, una casa" hà righjuntu 10 milioni 180 770 mila TL. Chì significà questu? Avemu ghjuntu à u puntu induve pudemu pagà 100 mesi di affittu per 5 famiglie. Ci hè una dumanda tremenda prima di l'ora di 24. "Ringraziemu assai tutti", disse.
Dichjarà chì ci sò stati edifici assai dannighjati, demoliti urgentemente è demoliti dopu à u terrimotu, u sindaco Soyer hà dettu: "Ci sò 3 mila 680 unità indipendenti. Questu significa 3 mila 680 famiglie è famiglie. Tanti di a nostra ghjente ùn anu micca casa. Dunque, u nostru scopu hè di 3 mila 680 famiglie. Ci hè un gran dannu in 4 di i nostri quartieri. ghjustizia, Bayraklı, i quartieri Mansuroğlu è Manavkuyu ​​​​. U travagliu di valutazione di danni quì hè statu finitu à 95-97 per centu. Da quì in avanti, ghjunghjerà à 4 mila in u megliu. U nostru scopu quì hè 4 mila famiglie. "Creamu un tettu sopra i so capi per 662 famiglie cù e risorse di a Municipalità Metropolitana di Izmir", disse.

762 case seranu spazi viventi per e vittime di u terrimotu

Annunciendu chì renderanu e residenze di a Municipalità Metropolitana in Uzundere dispunibuli per e vittime di u terrimotu, Soyer hà dettu: "Avemu 4 blocchi in Uzundere. Ci sò 56 appartamenti in ognunu. Pudemu apre 56 di sti appartamenti dumani. I difetti minori seranu cumpletati in 3 blocchi separati. In totale, pudete aghjunghje 224 residenze sopra à 380. Useremu ancu 58 spazi viventi in l'area terminale di u vechju distrettu di Gaziemir per e nostre vittime di u terrimotu. Avemu garantitu 100 mesi di pagamentu per 5 famiglie. Semu in una pusizioni di utilizà 662 case à dispusizione di i nostri citadini. "Semu in una pusizioni di furnisce un spaziu di vita per e nostre 762 famiglie da oghje".

I prudutti bianchi per 224 residenze sò stati acquistati da a Municipalità Metropolitana.

Soyer hà ancu dumandatu à u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione per sparte a lista di e vittime di u terrimotu cun elli è hà dettu: "Prendemu u Ministeru è l'AFAD. S'elli ci danu 762 nomi, purteremu a nostra fonte cun elli. Ùn finirà micca quì. Furniremu ancu a lavatrice, u frigorifero, a stufa, u fornu, u lettu è i bisogni di letti di 224 residenze in residenze Uzundere. Semu in una pusizioni per attivà queste opportunità per i nostri 762 famiglie da dumane. U nostru scopu hè di salvà tutti i nostri 2 citadini chì campanu in tende oghje è di furnisce un tettu sopra a so testa. Avemu una corsa contr'à u tempu; Vulemu fà queste prima chì a pioggia principia. "A priorità serà data à u persunale di l'appartamentu", disse.

"Ùn avemu micca soldi in e nostre mani"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn quantu à e preoccupazioni chì i soldi raccolti seranu cunfiscati, hà dettu: "Noi, cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, ùn ricevemu micca i soldi quì. Ùn ci hè micca soldi in e nostre mani, ùn ci hè micca soldi per esse cunfiscatu. Per quessa, ùn ci hè nunda di impedisce. Avemu solu appellu à i cori è a cuscenza di i nostri citadini putenti è anu dimustratu magnanimità. Sta preoccupazione pò sparisce. L'edifizii chì daremu sò stati ancu esaminati. Ùn ci hè micca prublema contru i terrimoti. Puderanu esse spustati in l'edificazioni in modu sicuru. Ùn avemu altra scelta chè di espansione sta campagna. "Avemu da truvà l'equivalente di 4 mila famiglie".

Chjama à i parlamentari

Affrontendu i parlamentari in u so discorsu, Soyer hà dettu: "Ognunu di elli deve piglià cura di almenu una casa. Dumandu à tutti induve a nostra voce va fora di Türkiye; Cum'è questu invernu s'avvicina, ùn duvemu micca lascià i nostri citadini in tende. "Avemu da salvà almenu queste 4 mila famiglie u più prestu pussibule", disse. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà annunziatu chì nisuna affittu serà raccolta da e vittime di u terremotu chì si stallanu in e residenze di a municipalità metropolitana di Izmir in Uzundere è Gaziemir per almenu 1 annu. Tunç Soyer, hà dichjaratu chì portaranu a decisione in quantu à u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*