I percorsi ciclistici piloti sò stabiliti per diversificà u turismu in a regione di u Mari Neru

Per diversificà u turisimu sò creati percorsi in bicicletta pilotu.
Per diversificà u turisimu sò creati percorsi in bicicletta pilotu.

Per dà priorità à u turismu sustenibile, sviluppà sport di natura è diversificà u turismu, in cuuperazione cù l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Occidentale (BAKKA) è l'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia di u Nordu (KUZKA), TR81 Regione Occidentale di u Mari Neru (Zonguldak, Karabük è Bartın) è TR82. Regione di l'Anatolia di u Nordu (Kastamonu, Çankırı è Sinop) Un studiu pilotu hè statu iniziatu per creà rotte di bicicletta cù infrastruttura cumpletamente preparata.

In questa direzzione, una zona di studiu pilotu hè stata determinata trà e cità di Karabük, Bartın è Kastamonu per aumentà l'urganisazioni sportive individuali è cullettive basate nantu à a natura è rende sempre fattibili. Mentre chì e riunioni seriali sò state realizate cù attori lucali è naziunali per creà diverse rotte di bicicletta in questa zona, determinazioni sò state fatte nantu à u metudu di e-travagliu.

Hè destinatu à determinà rotte di bicicletta chì cunnettanu parechji punti d'attrazione trà u Parcu Naziunale di i Monti Küre è i so circondi è e cità di Bartın, Karabük è Kastamonu è chì offrenu una varietà di terra, caminu, asfaltu per appellu à diversi livelli di difficultà, elevà u Sensibilizazione di e cità è di l'abitanti di a cità nantu à a bicicletta è preparanu infrastrutture.

In e duie regioni, a preparazione di l'infrastruttura per i campi, l'attività è e gare in bicicletta di strada, mountain bike, rami di triathlon, aumentendu u numeru è a qualità di i festivali ciclistici è sportivi, facendu a regione una destinazione turistica preferita individualmente è massiccia, è furnisce i risultati ecunomichi sparghje. da tutte isse attività.Hè u scopu di determinà e strategie di sviluppu per Inoltre, hè destinatu à realizà u prucessu è u prucessu necessariu per chì e strutture di alloghju situate vicinu à e rotte di bicicletta anu u statutu di Bicycle Friendly Hotel.

Hè previstu chì i percorsi da esse creati annantu à circa 1400 km di strade asfaltate stabilizzate è 300 km di strade terri-foreste seranu furnite cù l'accessu à diverse applicazioni telefoniche (Wikiloc etc.) è dopu introdutte in u scopu di i prugrammi da esse realizatu. per i tour operators.

Hè valutatu chì u travagliu, chì hè previstu per esse finitu à a fine di u 2020, cuntribuisce à u sviluppu di u turismu sportivu, a diversificazione di u turismu è a sensibilizazione per u trasportu di bicicletta in queste regioni in l'anni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*