L'investimentu di i Prughjetti di Kayseri YHT è Centru Logisticu deve esse iniziatu immediatamente

investimentu in kayseri yht è prughjetti di centru logisticu deve esse cuminciatu u più prestu pussibule
investimentu in kayseri yht è prughjetti di centru logisticu deve esse cuminciatu u più prestu pussibule

Kayseri Chamber of Industry (KAYSO) A riunione ordinaria di l'assemblea di nuvembre hè stata fatta nantu à u sistema di videoconferenza. A riunione, chì hè stata cun a participazione di u Direttore Provinciale di SGK Hacı Ali Hasgül è u Vice Capu di l'Uffiziu Fiscale Şahin Demirci, hà assistitu da membri di u cunsigliu, membri di u cumitatu prufessiunale, membri di u cumitatu disciplinariu è l'altu cunsigliu cunsigliu.

U presidente di l'Assemblea di KAYSO, Abidin Özkaya, chì hà fattu u discorsu di apertura di a riunione, hà dichjaratu chì, ancu s'ellu ci hè stata una ripresa parziale in l'ecunumia, l'incertezze in quantu à l'offerta è a dumanda cuntinueghjanu à aumentà in tutti i settori per via di l'aumentu di i casi in l'ultimi ghjorni. è chì i mercati stranieri chjusi puderanu affettà negativamente tutti i settori in u primu trimestre di u 2021. Espristendu chì Turchia hè in una pusizioni vantaghju per esse una basa di produzzione è un centru di furnimentu, Özkaya hà dichjaratu chì, s'ellu sò attenti, vi vede i riflessi pusitivi di sti vantaghji.

Dichjarà chì a pruibizione di licenziamentu hè aduprata maliciosamente da alcuni impiegati, Özkaya hà dettu: "L'impiegati chì ùn sò micca produttivi o ùn anu micca a vuluntà di travaglià in l'imprese causanu l'impieghi inattivi è i costi di l'imprese. Sta situazione affetta negativamente u dinamismu di u nostru settore privatu. Pensu chì duverebbe esse un pocu di stretching in questu sensu. Inoltre, duvemu attente à i criteri di rispettu di l'UE in i casi di cummerciale presentati contr'à e cumpagnie. Sti prucessi di longa durata ponu rompe a nostra motivazione d'investimentu da u tempu à u tempu. I nostri investitori anu da esse pavimentatu senza scurdà chì a produzzione è l'industrializazione sò una putenza internaziunale ".

Mehmet Büyüksimitci, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Kayseri Chamber of Industry (KAYSO), chì hà pigliatu a parolla per fà i so discorsi, hà datu infurmazioni à i membri di u cunsigliu nantu à u so statu di salute. Spieghendu chì a prova chì avia fattu a settimana passata era pusitiva, u presidente Büyüksimitci hà dettu: "U mo test era pusitivu, ma ùn aghju micca sintomi. Cerchemu di gestisce a nostra attività da casa in modu sanu. Hè utile per avvistà i nostri impiegati è i nostri parenti un pocu più nantu à stu virus, chì affetta negativamente ogni aspettu di a nostra vita. Perchè parechje persone chì ùn mostranu micca sintomi è ùn sentenu micca a necessità di esse pruvati pò esse camminendu trà noi. In cunsiderà questu, avemu assolutamente bisognu di attentu à a maschera, a distanza è e regule di pulizia.

U sindaco Büyüksimitci, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u presidente TOBB Rifat Hisarcıklıoğlu, a fundazione di l'Aeroportu Kayseri New Terminal Building è Anafartalar - City Hospital - YHT Station Rail System line seranu benefizii per a nostra cità è quelli chì chì hà cuntribuitu, hà ringraziatu.

Esprimendu chì e so aspettative per u Centru di Trenu è Logisticu d'Alta Velocità cuntinueghjanu, u presidente Büyüksimitci hà dettu: "Ancu se u nostru Ministru hà dettu l'impurtanza di e rete di trasportu in u so discorsu, ùn hà micca utilizatu dichjarazioni chjaramente nantu à questi prublemi. Per piglià u nostru Kayseri, chì esporta 2,5 miliardi di dollari à l'annu, cuntribuisce significativamente à u pruduttu internu grossu, è hà ottenutu successi in Anatolia cù una populazione di 1 milione 400 mila, u Trenu High Speed ​​​​è u centru logisticu. duverebbe definitivamente investisce in questu periodu per un mumentu, duverebbe principià prima ", disse.

Mencionendu chì ci hè statu un aumentu seriu in u numeru di casi in Turchia è in u mondu sanu, Büyüksimitci hà dettu; "Mentre a seconda onda si sparghje duramente in u mondu sanu, i paesi, in particulare l'Europa, anu cuminciatu di novu e pratiche di quarantena è di chjusura cù misure larghe. In u nostru paese, una seria di misure sò state annunziate da u nostru presidente. In più di e misure pigliate in u scopu di luttà contra Covid-19, truvamu assai impurtante per a continuazione di a produzzione, in particulare l'esclusione di e instalazioni di produzzione è di fabricazione. Perchè cridemu chì hè solu pussibule per u nostru paese per ghjunghje rapidamente i so scopi attraversu a pruduzzione. Continueremu à campà cù a pandemia per un tempu. Cum'è l'industriali, continueremu à pruduce, impiegà è esportà cumplettamente cù e regule pandemiche.

Esprimendu chì anu trovu e dichjarazioni fatte da u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, partendu da l'ultima riunione di u gruppu, assai preziosa, u presidente Büyüksimitci hà dettu: "Avemu particularmente cura di e dichjarazioni di u nostru presidente, focu annantu à una nova stabilità, crescita è impiegu. Staremu cù u nostru statu è l'amministrazione di l'ecunumia in tutti i passi da fà in questa direzzione. Spergu chì, cù un novu staffu è novi strategie, Turchia ripiglià un prucessu di crescita rapida. A cunfidenza è a stabilità sò assai impurtanti in l'aumentu di l'investimenti, a produzzione è l'impieghi. Se i nostri industriali è imprenditori ponu vede u so modu, crede chì avemu da ottene un ambiente di crescita stabile in pocu tempu. Cum'è u mondu cummerciale, simu pronti à fà a nostra parte in questu sensu ", disse.

Nutendu chì i mercati anu reagitu positivamente à a decisione di u Bancu Centrale per aumentà u tassu d'interessu, u sindaco Büyüksimitci hà dichjaratu chì questu passu hè un indicazione chì una nova era hè stata entrata, è chì credenu chì i passi necessarii seranu fatti in modu coerente per assicurà u mercatu pienu. fiducia in u cortu termini.

U presidente di KAYSO Büyüksimitci, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à e cifre di l'esportazione, hà dichjaratu chì l'esportazioni di settembre anu aumentatu da 17 per centu in paragunà à u mese precedente è ammontavanu à circa 243 milioni di dollari, è questu aumentu era circa 13 per centu cumparatu cù u stessu mese di u precedente. annu. Büyüksimitci spiegò chì Kayseri hè in u 10u postu in u ranking generale di l'esportazione trà e pruvince per i primi nove mesi, è in u 2u postu in l'esportazioni di mobili è l'apparecchi elettrici, aghjustendu chì da u 10u mese, superanu u XNUMX. annu precedente cum'è Kayseri in l'espurtazioni.

Dopu, u Direttore Provinciale di SGK Hacı Ali Hasgül è u Vice Capu di l'Uffiziu Fiscale Şahin Demirci hà datu infurmazioni à i membri di l'assemblea nantu à a Legge N ° 7256 nantu à a Ristrutturazione di Certe Reclamazioni è l'Amendamentu di Alcune Leggi, chì hè stata accettata da u Grand Turcu. Assemblea Naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*