A pruprietà persa serà consegnata à i so pruprietarii via e-Government

l'articuli persi seranu tornati à i so patroni da u statu
l'articuli persi seranu tornati à i so patroni da u statu

İBB passa à un novu sistema per furnisce l'articuli dimenticati à i so pruprietarii in u trasportu publicu. L'articuli cù l'infurmazioni d'identità nantu à elli seranu mandati à i so patroni via notificazione è SMS via u sistema di e-Government. I passageri chì anu persu e cose seranu ancu capaci di dumandà à traversu u sistema. Hè statu determinatu chì l'Istanbuliti anu persu soprattuttu e so cose persunali cum'è Istanbulkart è carte d'identità durante i so viaghji.

L'articuli scurdati in Istanbul in autobus, metrobus, metro, tram, fermate è stazioni sò registrati da i funzionari è purtati à l'uffiziu persu in l'edificiu IETT Tunnel in Karaköy.

L'articuli sò rimessi à i so patroni. L'articuli micca consegnati sò guardati quì per un tempu, è se i so patroni ùn sò micca revelati, sò venduti à l'asta. Certi vestiti è materiale di cartoleria sò donati à carità.

IDENTITÀ PIÙ DIMENTICATA

I carte anu stabilitu u record per l'articuli truvati in i veiculi di trasportu publicu affiliati à a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). L'annu passatu, 50 mila Istanbulkarts è 12 mila carte d'identità persunale cum'è passaporti, licenze è carte d'identità sò stati truvati in veiculi è fermate. U 18 per centu di e carte truvate sò state restituite à i so patroni. U restu hè statu mandatu à l'istituzioni chì emettenu a carta.

A Direzzione Generale IETT, una di e filiali di IMM, hà finitu u travagliu chì hà iniziatu per migliurà tutti questi prucessi di ritornu è di consegna chì causanu perdi di tempu è travagliu. In u novu sistema, l'articuli persi cù u numeru d'identità TR seranu inseriti in u sistema di e-Government cù un software chjamatu CRM. I citadini seranu notificati automaticamente cum'è notificazione di e-Government è SMS.

E - L'APPLICAZIONE POTETE ANCHE FATTA

Cusì, i passageri, e so cose, identità, etc. avarà l'uppurtunità di riceve e so perdite in pocu tempu. I residenti di Istanbul puderanu ancu dumandà a pruprietà persa attraversu u sistema di e-Government. Queste applicazioni cascanu automaticamente in u sistema di IETT è i beni seranu riuniti cù i so pruprietari.

Da u luni, u 30 di nuvembre, i passageri chì anu persu e cose, https://www.turkiye.gov.tr/iett-kayip-esya-bildirimi Pudete fà appiicazioni persu è trovu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*