L'aeroportu di Milas Bodrum hà ricevutu u certificatu ACI Pandemic

L'aeroportu di Milas Bodrum hà ricevutu u Certificatu di Pandemia di Dolore
L'aeroportu di Milas Bodrum hà ricevutu u Certificatu di Pandemia di Dolore

L'aeroportu di Milas-Bodrum hà ricevutu u certificatu creatu da u Cunsigliu Internaziunale di l'Aeroporti (ACI World) è chì determina e misure pandemiche.

L'aeroportu di Milas-Bodrum, operatu da TAV Airports, hà riunitu i criteri pertinenti è hà ricevutu l'"Accreditazione di Salute di l'Airportu" creata da ACI World per viaghjà sicuru durante u periodu pandemicu.

U Coordinatore di l'Operazioni TAV Milas-Bodrum İclal Kayaoğlu hà dettu: "Ancu se i guverni sò stati severamente affettati da a pandemia per via di a chjusura di e so fruntiere, l'aviazione hè trà i settori chì si adattanu à i novi regulamenti u più veloce. Dopu à u scoppiu di a pandemia, avemu implementatu rapidamente è cumpletamente e misure determinate da l'autorità per prutege a salute di i nostri impiegati è passageri in l'aeroportu di Milas-Bodrum. Avemu ricevutu a Certificazione di Misure Pandemica di l'Aeroportu emessa da SHGM è hà firmatu u protocolu creatu da l'Agenzia Europea di Sicurezza di l'Aviazione (EASA). Avà avemu unitu à u prugramma creatu da ACI. Cridemu chì i nostri passageri cumincianu à viaghjà in modu sicuru una volta chì a pandemia sguasserà è e restrizioni di viaghju sò alzate ".

L'aeroporti Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes è Gazipaşa-Alanya operati da TAV in Turchia sò stati ancu certificati da ACI. Macedonian Skopje, Tunisia Enfidha è Monastir, l'Arabia Saudita Medina è l'aeroporti croati di Zagreb operati da a cumpagnia à l'esteru anu ancu cumpletu u prucessu di accreditazione è ricevutu certificati.

L'aeroportu di Milas-Bodrum hà servitu 10 milione 1 mila passageri in i primi 401 mesi di questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*