Miraculu di u terremotu! İdil Şirin salvatu dopu à 58 ore, Elif Perinçek salvatu in İzmir

Miraculu di u terremotu! İdil Şirin salvatu dopu à 58 ore, Elif Perinçek salvatu in İzmir
Miraculu di u terremotu! İdil Şirin salvatu dopu à 58 ore, Elif Perinçek salvatu in İzmir

Izmir Bayraklıİdil Şirin hè statu salvatu vivu 58 ore dopu à u terrimotu da e macerie di l'Appartamentu Emrah in Istanbul. U corpu senza vita di a surella di İdil, İpek Şirin, hè statu trovu sottu à e macerie. Hè statu amparatu chì e prime parolle di İdil eranu "Ziu di u focu, u mo fratellu hè mortu".

U Capu di Ricerca è Salvatamentu di i Pompieri di Balıkesir, Bahadır Kuş, chì era a persona chì hà salvatu İdil, hà dettu: "Prima di tuttu, guariscenu prestu in İzmir è in tutta a Turchia. Partemu dopu à u terrimotu. Semu quì da 18.00:3, ùn avemu mai persu a nostra speranza. Infine, avemu diventatu a speranza per tutti noi, per a nostra Turchia, è avemu ghjuntu à İdil. In u risultatu di u nostru travagliu per 1,5 ore, avemu apertu un corridor. Aghju passatu XNUMX ore cù İpek in u corridoiu. Per ùn fà dorme, avemu circatu di mantenelu vivu parlendu. Avemu salvatu İdil è l'avemu consegnata à e nostre squadre di salute. Semu tutti assai felici ", disse.

New Miracle Dopu à 65 Hours

Un miraculu hè accadutu à e prime ore di a matina cù a cooperazione di u Dipartimentu di u focu di Istanbul, İSKİ è altre squadre chì participanu à i sforzi di ricerca è salvezza in Izmir. Elif, di trè anni, hè stata salvata da i naufragi di l'Appartamentu Doğanlar, induve tutta a Turchia hà vultatu l'ochji, 65 ore dopu.

In u terremotu di magnitudine 6.6 fora di a costa di u distrittu di Seferihisar di Izmir, BayraklıElif Perinçek, di 3 anni, chì era intrappulatu in i naufragi di l'appartamentu Doğanlar, chì hè statu demolitu in Istanbul, hè statu salvatu cù ferite 65 ore dopu. A mamma di Little Elif, Seher Dereli Perinçek, è e so surelle gemelle, Elzem è Ezel di 10 anni, sò stati salvati ancu 23 ore dopu à u terrimotu, è u corpu senza vita di u so fratellu maiò Umut, 7 anni, hè statu trovu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*