Tunnel hè custruitu per prutegge u Santuariu d'uccelli Nallıhan

U tunnel di nallihan hè custruitu per prutege u paradisu di l'uccelli
U tunnel di nallihan hè custruitu per prutege u paradisu di l'uccelli

U Ministru Karaismailoğlu hà spiegatu perchè anu custruitu u tunnel di doppia tubu di 1262 metri di lunghezza è u ponte di 270 metri di lunghezza in u Distrettu Nallıhan d'Ankara, ancu s'ellu ci sò opportunità di custruisce cum'è una strada divisa.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismaloğlu hà fattu ispezioni nantu à a strada Ankara-Yenikent-Ayaş-Beypazarı-Nallıhan. Karaismailoğlu hà dettu: "112 chilometri di a strada Ankara-Yenikent-Ayaş-Beypazarı-Nallıhan sò stati cumpletati cum'è una strada divisa. A custruzzione di strada divisa cuntinueghja in 5 chilometri. A strada non divisa di 23 chilometri trà a nostra situazione attuale è Nallıhan. Spergu chì avemu pigliatu a decisione è cuminciatu u prucessu di offerta. U tunelu chì vede daretu à noi hè longu 1262 metri è hè custituitu da un ponte di tubu doppiu cù una lunghezza di 270 metri. Di sicuru, pudemu avè attraversatu stu locu cum'è una strada divisa senza fà un tunnel, ma custruemu stu tunnel per prutege u Santuariu di l'uccelli Nallıhan. Hè stata preparata cun grande devozione per chì l'uccelli è a fauna salvatica ùn sò micca affettati ".

U Ministru Karaismailoğlu hà fattu una serie di visite è esami in u distrittu Nallıhan di Ankara oghje. U Ministru Karaismailoğlu, chì hà visitatu per a prima volta a Municipalità di Distrettu di u Partitu AK di Nallıhan, dopu hà scontru cù i membri di l'urganizazione in a Presidenza di u Distrettu di u Partitu AK. Karaismailoğlu hà infine fattu dichjarazioni impurtanti mentre conduceva investigazioni in u situ di custruzzione di a strada Beypazarı-Çayırhan-Nallıhan.

"Allemu ogni puntu di loop per loop".

U Ministru Karaisnmailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli anu realizatu un grande travagliu in ogni parte di u paese, hà dettu: "Avemu magliatu quasi ogni puntu per ciclu. Da una banda, facemu aperture, da l'altra banda, ponemu i fundamenti. Facemu investimenti quasi rivoluzionari in u campu di u trasportu è l'infrastruttura. U nostru paese hà fattu grandi prugressi in l'ultimi 18 anni. Facemu cose inimaginabili sottu a guida di u nostru presidente ".

Sottulineendu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 6 mila chilometri à 28 mila chilometri, Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre c'eranu 18 chilometri di tunnel 50 anni fà, l'avemu aumentatu à 600 chilometri. Avemu aumentatu i nostri aeroporti da 26 à 56. Avemu aumentatu u numeru di i nostri passageri aerei da 30 milioni à 210 milioni. Un saccu di travagliu inimaginabile hè statu fattu. Questi cuntinueghjanu à aumentà. In l'anni à vene, continueremu à aumentà i nostri sfondamenti in a ferrovia. In novu, cuntinuemu à rinfurzà a nostra esistenza in u spaziu. Lancemu i nostri satelliti unu à unu in u spaziu. Facemu u nostru putere è a nostra prisenza à u mondu sanu quì ", disse.

"Avemu guadagnatu 28 miliardi di lire di carburante è tempu annu per viaghjà 18 mila chilometri".

U Ministru Karaismailoplu hà dettu: "Avemu custruitu tante strade è tunnellate, è se dumandate ciò chì hè accadutu, avemu guadagnatu 28 miliardi di lire di carburante è tempu per annu solu cù sta strada di 18 mila chilometri", u Ministru Karaismailoplu cuntinuò e so parolle cusì. : "Solu questu? Quandu guardate e statistiche d'accidenti, avemu impeditu millaie d'accidenti in cambiu di 28 mila chilometri di strada. Avemu salvatu millaie di vite. Ancu da questu aspettu solu, vedemu chì questi sò grandi opere à una scala mundiale. Facemu i prughjetti di trasportu è infrastruttura di più alta qualità à scala mundiale è li offre à i nostri citadini unu per unu. Comu dicemu sempre, i prughjetti di trasportu è infrastruttura dà vitalità è vita à i lochi chì passanu cum'è un fiume. Aumentanu l'impieghi, a pruduzzione è u turisimu è rinfurzanu a qualità di vita di i nostri citadini. Da avà, i nostri prughjetti cuntinueghjanu à aumentà ".

"Avemu iniziatu u prucessu di licitazione per a sezione stradale non divisa di 23 chilometri".

Nutendu chì si trovanu in l'area di prutezzione di a fauna salvatica di Nallıhan, Karaismailoğlu hà fattu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione:

"Questu hè u Nallıhan Bird Paradise, 179 diversi acelli campanu quì. U tunnel di doppia tubu chì vede daretu à noi hè una estensione di a strada Ankara-Nallıhan. U prughjettu chì simu nantu à a strada Ankara-Yenikent-Ayaş-Beypazarı-Nallıhan. Si parla di un totale di 140 chilometri di strada. 112 chilometri di questu hè statu finitu cum'è una strada divisa. Custruzzioni di strada divisa cuntinueghjanu in 5 chilometri. A strada non divisa di 23 chilometri trà u nostru locu è Nallıhan. Spergu chì avemu pigliatu a decisione è cuminciatu u prucessu di offerta. Faremu l'offerta per sta strada u più prestu pussibule è a purteremu à a ghjente di Nallıhan è Ankara. U tunnel di doppia tubu chì vede daretu à noi hè longu 1262 metri è hè custituitu da un ponte di 270 metri. Di sicuru, pudemu avè attraversatu stu locu cum'è una strada divisa senza fà un tunnel, ma custruemu stu tunnel per prutege u Santuariu d'uccelli Nallıhan. Hè stata preparata cun grande devozione per chì l'acelli è a fauna quì ùn sò micca affettati. Questi prughjetti chì facemu aghjunghjenu un grande valore quì. Serà ancu più faciule per ghjunghje quì. Inoltre, stu locu hè situatu annantu à u torrente Aladağ, chì hè un ramu di a diga di Sarıyer. In novu, dopu avè finitu a custruzzione di u ponte è di u tunnel quì à a fine di u 2021 è avè fattu l'offerta per a strada mancante di 23 chilometri, Ankara-Nallıhan averà una strada comoda, sicura è sicura è aghjunghje valore à a regione.

"Ci hè un investimentu di 5,7 miliardi di dollari fattu da u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture solu trà marzu è ottobre".

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà ringraziatu u presidente Recep Tayyip Erdoğan per u so sustegnu invariabile in u so travagliu, hà dettu: "Felicitemu sinceramente tutti i nostri culleghi, ingegneri è cumpagni chì travaglianu in i nostri cantieri cun grande fede è devozione. Ancu durante stu prucessu epidemicu, avemu pigliatu e precauzioni necessarie in tutti i nostri cantieri da marzu. Avemu una squadra di centinaie di millaie di persone chì travaglianu cun grande devozione senza chjude alcun situ di custruzzione. Esprimemu a nostra gratitudine à elli. Grazie à elli, i nostri prughjetti cuntinueghjanu unu à unu. Da una banda, facemu aperture, da l'altra banda, ponemu i fundamenti. Solu trà marzu è uttrovi, ci hè un investimentu di 5,7 miliardi di dollari fattu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. Mentre u mondu sanu si batte cù una epidemia, cuntinuemu à aumentà i nostri investimenti pigliendu precauzioni. In i ghjorni à vene, quandu compiemu i nostri prughjetti in Nallıhan è Ankara è li purtemu à i nostri citadini, a felicità chì sperimenteranu serà un onore per noi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*