A Storia di l'Automobile da l'Invenzione di l'Automobile à a Car Elettrica

storia di l'automobile, da l'invenzione di l'automobile à l'automobile elettrica
storia di l'automobile, da l'invenzione di l'automobile à l'automobile elettrica

A storia di l'automobile principia cù l'usu di u vapore cum'è una fonte d'energia in u 19u seculu è cuntinueghja cù l'usu di l'oliu in i mutori di combustione interna. Oghje, i studii nantu à a produzzione di vitture chì travaglianu cù fonti d'energia alternativa anu guadagnatu impulsu.

Dapoi a so emergenza, l'automobile s'hè stabilitu cum'è u principale mezzu di trasportu per u trasportu umanu è di merci in i paesi sviluppati. Industria di l'automobile II. Dopu à a Sicunna Guerra Munniali, diventò una di e industrie più influenti. U numaru di vitture in u mondu, chì era 1907 in u 250.000, hà righjuntu 1914 cù l'apparizione di u Ford Model T in u 500.000. Pocu prima di a Siconda Guerra Munniali, stu numeru era cresciutu à più di 50 milioni. In i trè decennii dopu à a guerra, u numeru di l'automobile hè aumentatu di sei volte, ghjunghje à 1975 milioni in u 300. A produzzione annuale di l'automobile in u mondu hà superatu 2007 milioni in 70.

L'automobile ùn hè micca inventatu da una sola persona, era una cumminazione di invenzioni di tuttu u mondu per quasi un seculu. Hè stimatu chì l'emergenza di l'automobile mudernu hà fattu dopu l'acquistu di circa 100.000 XNUMX patenti.

L'automobile hà rivoluzionatu u trasportu è hà causatu cambiamenti suciali prufondi, in particulare in e relazioni di l'individui cù u spaziu. Hà facilitatu u sviluppu di e rilazioni ecunomiche è culturali è hà purtatu à u sviluppu di infrastrutture massive novi cum'è strade, autostrade è parcheggi. Essendu vistu cum'è un ughjettu di cunsumu, hè diventatu a basa di una nova cultura universale è hà pigliatu u so postu cum'è un articulu indispensabile per e famiglie in i paesi industrializati. L'automobile occupa un postu assai impurtante in a vita di ogni ghjornu.

L'effetti di l'automobile nantu à a vita suciale sò sempre stati u sughjettu di discussione. Dapoi l'anni 1920, quandu hà cuminciatu à esse diffusa, hè statu u focu di critiche per i so effetti nantu à l'ambiente (usu di fonti d'energia micca rinnuvevuli, aumentendu a percentuale di morti accidentali, pruvucannu a contaminazione) è a vita suciale (aumentu di l'individualità, obesità, cambià l'ordine ambientale). Cù l'aumentu di u so usu, hè diventatu un cumpetitore impurtante contr'à l'usu di tram è treni intercity in a cità.

Di fronte à e grandi crisi petrolifere à a fine di u XXu seculu è à l'iniziu di u XXI seculu, l'automobile face prublemi cum'è l'inevitabbile decadenza di u petroliu, u riscaldamentu glubale è e restrizioni à l'emissioni di gasi contaminanti applicati in tutta l'industria. In più di questi, hè stata aghjunta a crisa finanziaria glubale trà u 20 è u 21, chì hà affettatu assai l'industria di l'automobile. Sta crisa presenta seri sfidi à i grandi gruppi automobilistici mundiali.

I primi passi di a vittura

Etimolugia è antecedenti

Vittura sözcüğ est traduit en turc, grec αὐτός (autós, « soi ») et en latin mobilis (« en mouvement »). sözcüAutomobile francese, chì significa un veiculu chì hè creatu cumminendu dui è chì si move da ellu stessu piuttostu chè esse spintu o tiratu da un altru animali o veiculu. sözcühè passatu. Hè stata utilizata in a literatura turca per a prima volta da Ahmet Rasim in u so travagliu "City Letters" à a fine di u 1800.

Ruggeru Bacon, in una lettera ch’ellu hà scrittu à Guillaume Humbert in u XIIImu seculu, ammenta chì un veiculu chì si move à una velocità inimaginabile pò esse fattu senza esse tiratu da un cavallu. SözcüU primu veìculu self-propelled, in cunfurmità cù u significatu k, era più prubabile un picculu steamship custruitu in Beijing trà 1679 è 1681 da u missiunariu Jesuit Ferdinand Verbiest cum'è un ghjoculu per l'imperatore Chinese. Cuncepitu cum'è un ghjoculu, stu veiculu era custituitu da una caldaia di vapore nantu à una piccula stufa, una rota guidata da vapore, è picculi roti guidati da ingranaggi. Verbiest descrive u funziunamentu di stu strumentu in u so travagliu Astronomia Europa, scrittu in u 1668.

Sicondu alcuni, l'opera Codex Atlanticus di Leonardo da Vinci di u XVu seculu cuntene i primi disegni di un veiculu chì si move senza cavallu. Prima di da Vinci, Rönesans L'ingénieur de l'époque Francesco di Giorgio Martini a inclus dans ses œuvres un dessin ressemblant à peu près à un véhicule à quatre roues et appelé « automobile ».

età di vapore

In u 1769, u francese Nicolas Joseph Cugnot mette in opera l'idea di Ferdinand Verbiest, è u 23 d'ottobre mette in opera un veiculu à vapuri, ch'ellu chjamò u "fardier à vapeur". Stu veiculu autopropulsatu hè statu sviluppatu per l'Armata Francese per u trasportu di l'artiglieria pisanti. Circa 4 chilometri per ora. ghjunghjendu à a vitezza massima, u fardier avia 15 minuti d'autonomia. U primu veiculu senza direzzione è freni hà abbattutu accidentalmente un muru durante a prova. Stu accidente mostra a putenza di u veiculu, chì hè longu 7 metri.

U Duca di Choiseul, chì era u Ministru di l'Affari Esteri, di a Guerra è di a Marina di Francia à quellu tempu, era assai interessatu à stu prughjettu è un secondu mudellu hè statu pruduttu in u 1771. Tuttavia, u duca abbanduneghja u so postu un annu prima di l'espertu è ùn vole micca trattà cù u so successore, Fardier. U veiculu, chì hè statu messu in magazzinu, hè statu revelatu da u Cummissariu Generale di Artiglieria LN Rolland in l'anni 1800, ma ùn pudia micca attirà l'attenzione di Napulione Bonaparte.

Veiculi simili sò stati pruduciuti in altri paesi oltri a Francia. Ivan Kulibin hà cuminciatu à travaglià in un veiculu di pedali è di caldaie à vapore in Russia in l'anni 1780. Cumplettu in u 1791, stu veiculu di trè roti avia caratteristiche cum'è u volante, u frenu, a scatula di trasmissione è i cuscinetti vistu in vitture muderne. In ogni casu, cum'è cù l'altri invenzioni di Kulibin, u travagliu ùn hè micca andatu più luntanu, postu chì u guvernu ùn pudia vede l'opportunità potenziale di u mercatu di sta strumentu. L'inventore americanu Oliver Evans hà inventatu i mutori di vapore chì travaglianu cù alta pressione. Hà exhibitu e so idee in u 1797, ma hè statu sustinutu da pocu persone è morse prima chì a so invenzione hà guadagnatu prominenza in u 19u seculu. U britannicu Richard Trevithick hà dimustratu u primu veiculu britannicu di trè roti à vapore in u 1801. Cù stu veiculu, ch'ellu chjama "London Steam Carriage", viaghja per 10 chilometri per e strade di Londra. I prublemi principali cù a guida è a sospensjoni è a cundizione di e strade facenu chì l'automobile sia imbuttata cum'è mezzu di trasportu è rimpiazzata da e ferrovie. Altri esperimenti cù vitture di vapore includenu un veiculu di vapore alimentatu da l'oliu custruitu da u cecu Josef Bozek in u 1815 è un vapuri di quattru posti custruitu da u britannicu Walter Hancock in u 1838.

In u risultatu di i sviluppi in u campu di i mutori di vapore, i studii nantu à i veiculi stradali sò cuminciati di novu. Ancu s'ellu hè pensatu chì l'Inghilterra, chì hè un pioniere in u sviluppu di e ferrovie, hà ancu guidatu u sviluppu di i veiculi di strada a vapore, a lege chì hè stata promulgata in u 1839 è restringe a vitezza di i veiculi di vapore à 10 km per ora è e vitture. eranu rossi. bayraklı A "Locomotive Act", chì obliga una persona à lascià, hà impeditu stu sviluppu.

Dunque, i vitture à vapore cuntinueghjanu à sviluppà in Francia. Un esempiu di una unità di vapore hè L'Obéissante, introduttu da Amédée Bollée in u 1873 è pò esse cunsideratu a prima vera automobile. Stu veìculu puderia purtà dodeci persone è accelerava sin’à 40 km/h. Bollée hà poi cuncepitu una vittura di passageru à vapore cù trazione integrale è direzzione in u 1876. Chjamatu La Mancelle, stu veiculu di 2,7 tunnillati era più liggeru chè u mudellu precedente è puderia facilmente passà più di 40 chilometri à l'ora. Questi dui veiculi, chì sò stati esposti à a Fiera Mondiale di Parigi, sò stati inclusi in a categuria di ferrovie.

Issi veìculi novi, esposti à l'Esposizione Universale di Parigi in u 1878, anu attiratu l'attenzione di u publicu è di i grandi industriali. Ordini cuminciaru à riceve da ogni locu, in particulare da Germania, è in u 1880 Bollée hà stabilitu una cumpagnia in Germania. Trà u 1880 è u 1881, Bollée hà viaghjatu u mondu da Mosca à Roma, da Siria à l'Inghilterra, prumove i so mudelli. In u 1880, un novu mudellu, chjamatu La Nouvelle, hè statu introduttu cù un mutore di vapore à duie velocità è 15 cavalli.

In u 1881, u mudellu "La Rapide", chì pusà sei posti è righjunghji una vitezza di 63 km à l'ora, hè introduttu à u mercatu. Altri mudelli seguiranu, ma fighjendu à u rapportu di prestazione-pesu, l'unità di vapore pare chì si dirigenu à una strada morta. Ancu Bollée è u so figliolu Amédée anu spirimintatu cù un mutore à l'alcoolu, u mutore di combustione interna è l'oliu anu fattu a so marca.

In u risultatu di l'evoluzione in i mutori, certi ingegneri anu pruvatu à riduce a dimensione di a caldaia di vapore. À a fine di sti travaglii, u primu veiculu di vapuri, chì hè statu rializatu da Serpollet - Peugeot è cuntatu trà l'automobile è a motocicletta à trè roti, hè statu exhibitu à a Fiera Mundiale di u 1889. Cette amélioration a été réalisée grâce à Léon Serpollet, qui a mis au point la chaudière qui assure une « évaporation instantanée ». Serpollet hà ancu ottinutu u primu permessu di guida francese cù u veiculu chì hà sviluppatu. Stu veiculu di trè roti hè cunsideratu un automobile in quantu à u so chassis è a manera chì hè stata utilizata à quellu tempu.

Malgradu tanti prototipi, era necessariu d'aspittà l'invenzione chì romperà a terra in a storia di l'automobile in l'anni 1860 per l'automobile per truvà veramente u so postu. Questa invenzione impurtante hè u mutore di combustione interna.

Mutore à combustione interna

Principiu di travagliu

Cunsideratu u predecessore di i motori di combustione interna, un assemblea custituitu da un cilindru metallicu cù un pistone hè statu sviluppatu in Parigi in u 1673 da u fisicu Christiaan Huygens è u so assistente Denis Papin. Partendu da u principiu sviluppatu da u tedescu Otto von Guericke, Huygens ùn hà micca utilizatu una pompa d'aria per creà un vacuum, ma un prucessu di combustione ottenutu da u riscaldamentu di a polvera. A pressione di l'aria face chì u pistone torna à a so pusizioni originale, creanu cusì una forza.

U svizzeru François Isaac de Rivaz hà cuntribuitu à u sviluppu di l'automobile versu u 1775. Ancu s'è parechji vitture à vapore ch'ellu hà custruitu ùn anu micca successu per via di a so mancanza di flessibilità, hà ricevutu una patente u 30 di ghjennaghju di u 1807, per un mecanismu cum'è un mutore di combustione interna chì hà fattu inspiratu da u funziunamentu di u "pistola Volta".

L'ingegneru belga Étienne Lenoir brevetta un mutore à combustione interna à dui tempi in u 1859 sottu u nome "Motore à gasu è aria espansa", è in u 1860 sviluppa u primu mutore à combustione interna à accensione elettrica è raffreddata à acqua. [31]. Stu mutore era inizialmente alimentatu da kerosene, ma dopu Lenoir truvò un carburatore chì usava benzina invece di kerosene. Lenoir, chì vole pruvà u so novu mutore u più prestu pussibule, mette stu mutore in una vittura ruvida è viaghja da Parigi à Joinville-le-Pont.

In ogni casu, per via di l'insufficienza di i dui risorsi finanziarii è di l'efficienza di u mutore, Lenoir hà avutu a fine di a so ricerca è vende u so mutore à l'industriali. Ancu u primu pozzu di petroliu americanu hè statu perforatu in u 1850, un carburatore efficace cù l'oliu hè statu fattu da George Brayton solu in u 1872.

Alphonse Beau de Rochas migliurà l'invenzione di Lenoir, chì a so efficienza hè assai povera per via di a so mancanza di cumpressione di gas, è supera stu prublema sviluppando un ciculu termodinamicu di quattru tempi custituitu da intake, compression, combustion è scarico. Beau de Rochas, chì hè un teoricu, ùn pò micca applicà u so travagliu à a vita vera. Hà una patente in u 1862, ma ùn pudia micca prutezzione per via di difficultà finanziarii, è hè solu in u 1876 chì i primi mutori di combustione interna di quattru tempi apparsu. .In u risultatu di a tiuria di u ciculu di quattru tempi introduttu da Beau de Rochas, principia l'usu veru di i mutori di combustione interna. U tedescu Nikolaus Otto diventa u primu ingegnere à applicà u principiu di Beau de Rochas in u 1872, è questu ciculu hè cunnisciutu oghje cum'è "ciclu Otto".

Usu di

U primu mutore chì travaglia nantu à u principiu truvatu da Beau de Rochas hè statu sviluppatu in u 1876 da l'ingegneru tedescu Gottlieb Daimler in nome di a cumpagnia Deutz. In u 1889, René Panhard è Émile Levassor stallanu per a prima volta un mutore di combustione interna à quattru tempi in un quattru posti.

Édouard Delamare-Deboutteville hà partitu in u 1883 in u so veiculu di gasu, ma quandu u tubu di furnimentu di gasu sfondate durante u primu tentativu, usa gasoline invece di gas. Truva un carburatore gattivu per pudè usà gasu. Delamare-Deboutteville ùn hè micca generalmente accettatu cum'è u "babbu di l'automobile" per via di u fattu chì sta vittura, chì hè partita in u frivaru di u 1884, era prima di a vittura di Karl Benz, ma per via di a so incapacità di funziunà bè è di splusioni durante u so cortu usu. .

Ancu s'ellu hè assai difficiule di dì quale hè a prima vittura in a storia, a Benz Patent Motorwagen prodotta da Karl Benz hè generalmente accettata cum'è a prima vittura. Tuttavia, ci sò quelli chì accettanu u "Fardier" di Cugnot cum'è a prima vittura. In u 1891, Panhard è Levassor guidavanu i carrughji di Parigi in i primi vitture francesi equipati di mutori Benz. L'inventore tedescu Siegfried Marcus, chì hà sviluppatu una vittura cù un mutore di 1877 tempi è 4 cavallu in u 1, hè stata abbandunata da e discussioni nantu à a prima vittura.

Innuvazioni tecnologiche

U "Pyréolophore" hè un prototipu di mutore sviluppatu da i Fratelli Niepce in u 1807. Cum'è u risultatu di i cambiamenti fatti nant'à stu prototipu, u mutore Diesel sviluppatu da Rudolf Diesel emerge. "Pyréolophore" hè un tipu di mutore chì travaglia cù l'aria in espansione di calore è hè vicinu à i mutori di vapore. Tuttavia, stu mutore ùn hà micca solu aduprà carbone com'è fonte di calore. I fratelli Niepce anu prima utilizatu i spori di una pianta, dopu utilizatu una mistura di carbone è resina cù petroliu aghjuntu.

In u 1880, u francese Fernand Forest inventa u primu magnetu d'ignizione à bassa pressione. U carburatore à livellu fissu, inventatu da Forest in u 1885, si firmò in pruduzzione per settanta anni. Ma u postu di Forest in a storia di l'automobile hè u so travagliu nantu à i mutori di combustione interna. Invintò u mutore di 1888 cilindri in u 6 è u mutore di 1891 cilindri è cuntrullati da valve in u 4.

U fattu chì a vittura usa assai carburante hà revelatu a necessità di sviluppà metudi di rifornimentu. L'utilizatori anu purtatu u carburante chì anu ottenutu da i farmacisti durante u viaghju. U norvegese John J. Tokheim, chì era constantemente intricatu cù gasoline in l'attellu induve travaglia, era cuscente di i periculi di almacenà stu liquidu inflammable in un locu induve ci eranu custanti scintille. Hà custruitu un stockpile situatu fora di a fabbrica, cunnessu à una pompa d'acqua mudificata. U vantaghju di a so invenzione hè di sapè quantu carburante hè datu. Cù a patente ch'ellu hà ricevutu in u 1901, a prima pompa di gasoline apparsu.

Un'altra invenzione impurtante hè stata fatta in questu periodu: u pneumaticu di l'automobile. I fratelli Édouard è André Michelin riprenu a cumpagnia "Michelin et Cie", un fabricatore di scarpi per freni di bicicletta fundata da u so missiavu in Clermont-Ferrand è sviluppanu u primu pneumaticu di l'automobile. In u 1895, anu fattu u primu automobile "L'Eclair" per aduprà sta invenzione. I pneumatici di stu veiculu sò stati gonfiati à 6,5 kg è s'usanu dopu à 15 km in una vittura chì viaghja à una vitezza media di 150 km / h. I dui fratelli assicuranu chì in uni pochi d'anni tutte e vitture utilizanu sti pneumatici. A storia li hà ghjustificatu.

Molti più invenzioni seguitanu. U sistema di frenu è u sistema di guida sò assai migliurati. Invece di roti di lignu, roti di metallo sò usati. L'assi di trasmissione cumencia à esse usatu invece di a trasmissione di forza cù a catena. Spark plugs appariscenu chì mantenenu u mutore in u fretu.

a fini di u 19u seculu - principiu di u 20u seculu

Da stu pirìudu, a ricerca è i scontri tecnulugichi hà fattu un prugressu rapidu, ma à u stessu tempu, l'utilizatori di l'automobile cuminciaru à affruntà e prime difficultà. Quelli chì pudianu pussede una vittura, chì hè cunsideratu un ughjettu di lussu, anu affruntatu cattivi cundizioni stradali. Solu esse capace di inizià u mutore era cunsideratu una sfida in sè stessu. A vittura ùn pudia micca prutegge u cunduttore è i passageri contr'à u malu tempu è a polvera.

A nascita di i pruduttori di l'automobile

Parechji industriali anu realizatu u putenziale di sta nova invenzione, è ogni ghjornu emergeva un novu fabricatore d'auto. Panhard & Levassor hè stata fundata in u 1891 è hà iniziatu a prima pruduzzioni di massa di automobili. Armand Peugeot, chì hà scupertu l'automobile cù un Panhard & Levassor u 2 d'aprile di u 1891, hà iniziatu a so propria cumpagnia. Marius Berliet principia u so travagliu in u 1896 è custruisce a so prima vittura in Billancourt cù l'aiutu di i fratelli Louis Renault Fernand è Marcel. Una vera industria principia à furmà, cù assai avanzi chì sò fatti in a meccanica di l'automobile è a prestazione.

Fighjendu i figuri di a pruduzzione di l'automobile di u XXu seculu, si vede chì a Francia guida a strada. In u 20, cù a pruduzzione di 1903 30,204 vitture in Francia, avia 48,77% di a pruduzzione mundiale. In u stessu annu, 11.235 vitture sò state prodotte in i Stati Uniti, 9.437 vitture in u Regnu Unitu, 6.904 vitture in Germania, 2.839 vitture in Belgio è 1.308 vitture in Italia. Peugeot, Renault è Panhard anu apertu uffici di vendita in i Stati Uniti. In u 1900 ci era 30 fabricatori d'automobile in Francia, 1910 in u 57 è 1914 in u 155. In i Stati Uniti, ci era 1898 pruduttori di l'automobile in u 50 è 1908 in u 291.

prime corse

A storia di l'automobile hè intrecciata cù a storia di a corsa di l'automobile. In più di esse una fonte impurtante di prugressu, i razzi anu ghjucatu un rolu impurtante in dimustrà à l'umanità chì i cavalli ponu esse abbandunati. A necessità di rapidità hà causatu chì i motori di benzina superanu i veiculi elettrici è a vapore. I primi razzii eranu solu di endurance, cusì chì solu participà à a corsa hà datu à l'automobilista è à u pilotu un grande prestigiu. Trà i piloti chì participanu à sti razzi sò nomi impurtanti in a storia di l'automobile: De Dion-Bouton, Panhard, Peugeot, Benz, et al. Urganizata in u 1894, Paris-Rouen hè a prima corsa automobilistica in a storia. 126 km. 7 vitture à vapore è 14 benzina anu participatu à sta corsa. Georges Bouton, chì hà finitu a corsa in 5 ore è 40 minuti in una vittura custruita cù u so cumpagnu Albert de Dion, hè u vincitore micca ufficiale di a corsa. Ufficialmente, ùn hà micca qualificatu perchè, da e regule, u carru vincitore duvia esse unu chì era sicuru, faciule da manighjà è pocu costu.

L'amatori di l'auto facenu parechje difficultà. A stampa spara i "freaks" chì utilizanu stu "mostru". D’altronde, l’infrastruttura necessaria per l’automobile hè quasi inesistente, è in u 1898 si faci u primu accidente fatale : u marchese di Montaignac mori in un accidentu cù un veiculu Landry Beyroux. Tuttavia, stu accidente ùn impedisce micca a participazione à altre razze. Ognunu hà una grande brama di vede ciò chì sò questi "carru senza cavallu". Henri Desgrange hà scrittu in u ghjurnale L'Auto in u 1895: "U tempu hè assai vicinu quandu l'automobile cesserà di esse un mera piacè di i ricchi è avè un usu assai praticu". In u risultatu di sti razzii, i mutori di vapore spariscenu, lascendu u so postu à i mutori di combustione interna chì mostranu a flessibilità è a durabilità. Inoltre, grazia à u Peugeot utilizatu da André Michelin, si vede chì hè assai benefica per a vittura per andà "à l'aria". Duranti a corsa Parigi - Bordeaux, a vittura, chì era gestita da André Michelin è era l'unicu veiculu à aduprà pneumatici, hè diventata una di e trè vitture per finisce a corsa, ancu s'è u so pneumaticu hà perforatu parechje volte.

Trofeu Gordon Bennett

À u principiu di u XXu seculu, i ghjurnali maiò avianu una reputazione è influenza significativa. Parechji avvenimenti sportivi sò stati urganizati da sti ghjurnali. Queste urganisazioni anu mostratu un grande successu.

In u 1889, u riccu pruprietariu di u ghjurnale New York Herald, James Gordon Bennett, decide di urganizà una cumpetizione internaziunale chì riunì squadre naziunali. A Francia, u numeru unu trà i constructori di l'automobilista, stabilisce e regule è accoglie sta cumpetizione. U 14 di ghjugnu 1900, u Gordon Bennett automobile coupe principia è cuntinueghja finu à u 1905. A prima cumpetizione di 554 km, u Charron francese, cù una vitezza media di 60,9 km / h, finisce prima cù a so vittura Panhard-Levassor. Francia prova a so dirigenza in l'industria di l'automobile nascente vincendu a cuppa quattru volte. U trofeu hè statu fattu in Irlanda in u 1903 è in Germania in u 1904.

Milioni di spettatori si precipitanu à e strade per fighjà queste razzii, ma ùn sò state pigliate precauzioni di sicurezza in e corse. Dopu à morti accidentali in a corsa Parigi-Madrid in u 1903, a corsa nantu à e strade pubbliche era pruibita. 8 persone sò morti in sta corsa è a corsa hè stata finita in Bordeaux prima di ghjunghje in Madrid. Dopu à quessa, i razzi sò cuminciati à esse tenuti in forma di manifestazioni, nantu à e strade chjuse à u trafficu. E piste d'accelerazione sò stallate per prucessi di velocità.

Alcune di e corse più prestigiose di l'oghje sò cuminciate in questu periodu, cum'è a cuppa Gordon Bennett : a 24 Hours of Le Mans (1923), u Rallye di Monte Carlo (1911), a 500 Miglia di Indianapolis (1911).

record di velocità

A vittura elettrica di Camille Jenatzy Jamais Contente decorata cù fiori dopu à batte u record di velocità
Le corse automobilistiche furono anche l'occasione di battere i record di velocità. Questi record di velocità sò un'indicazione di sviluppi tecnichi, in particulare in a sospensjoni è a guida. Era ancu una opportunità di publicità impurtante per i pruduttori di l'automobile chì anu battutu sti records. Inoltre, micca solu i motori di combustion interna sò stati utilizati per ghjunghje à alta velocità. I sustenti di i motori à vapore o elettrici anu stabilitu tentativi record di velocità per pruvà chì l'oliu ùn hè micca l'unica fonte d'energia efficiente.

A prima misurazione hè stata fatta in u 1897, è Alexandre Darracq, u fabricatore di e biciclette Gladiator, hà cupartu 10 km in 9'45 ", o 60.504 km à l'ora, in a so La Triplette à trè roti. A misurazione ufficiale di u tempu, chì hè cunsiderata u primu record di velocità, hè stata fatta u 18 dicembre 1898 nantu à a strada d'Achères (Yvelines) in Francia. U conte Gaston de Chasseloup-Laubat guida 63.158 1899 chilometri à l'ora cù a so vittura elettrica Le Duc de Jeantaud. acceleratu. Dopu à stu tentativu, un duellu veloce principia trà u conte è u "Barone Rossu" belga Camille Jenatzy. À l'iniziu di u 29, u record hà cambiatu di mani quattru volte, è infine Camille Jenatzy, cù a so vittura elettrica Jamais Contente, torna à a strada d'Achères u 1 d'aprile o u 1899 di maghju di u 100, superendu u limitu di vitezza di 105.882 km à l'ora è stabilisce u record cù 19 13 km à l'ora. L'electricità hè stata evaluata da l'ingegneri cum'è una fonte d'energia alternativa per l'automobile da a fine di u 1902u seculu. Un veiculu di vapore mette fine à a duminazione di i veiculi elettrici in u campu di record di velocità. U 120.805 d'aprile di u 26, Léon Serpollet accelera à 1905 195.648 km à l'ora in Nizza in a so vittura a vapore L'Œeuf de Pâques. L'ultima vittura di vapore per stabilisce un record di velocità hè stata guidata da Fred H. Marriott à 200 6 km / h u 1909 di ghjennaghju di u 200 in Daytona Beach (Florida). hè un Stanley Steamer in velocità. U limitu di 202.681 km à l'ora hè stata attraversata à 12 km à l'ora u 1924 di nuvembre di u 234.884 in Brooklands (Inghilterra) cù un mutore Benz di XNUMX hp guidatu da u francese Victor Héméry. L'ultimu record di velocità stabilitu nantu à a strada chjosa à u trafficu hè statu stabilitu da u britannicu Ernest AD Eldridge cù una vittura Fiat Spéciale Méphistophélès à XNUMX XNUMX km à l'ora u XNUMX di lugliu di u XNUMX in Arpajon (Essonne) in Francia.

I record di velocità cuntinueghjanu à esse battuti cù veiculi speciali. Malcolm Campbell hà battutu 25 km / h u 1924 settembre 235.206, Henry Segrave 16 km / h u 1926 di marzu 240.307, JG Parry-Thomas 27 km / h u 1926 d'aprile 270.482, Ray Keech u 22 d'aprile 1928, 334.019. Eyston 19 km à l'ora u 1937 di nuvembre 501.166, è John Cobb 15 km à l'ora u 1938 di settembre di u 563.576 battò u record. L'ultimu record di velocità stabilitu da una vittura di u mutore di combustione interna hè stata battuta da John Cobb, chì hà attraversatu u limitu di velocità di 400 miles per ora per a prima è l'ultima volta, u 16 di settembre di u 1947, à una vitezza di 634.089 XNUMX km/h.

Oghje, u record di velocità in terra hè tenutu da l'inglese Andy Green da u 1 di marzu di u 1997. Stu record hè statu battutu in Black Rock (Nevada) cù u Thrust SSC, chì travaglia cù 2 turboreattori Rolls-Royce è righjunghji 100.000 hp. Passendu 1,227.985 km per ora, a barriera di u sonu hè stata superata per a prima volta cù una vitezza di 1.016 Mach.

L'era Michelin

I fratelli Michelin sò attribuiti à inventà i pneumatici di l'automobile sviluppendu i roti di gomma fatti da John Boyd Dunlop in u 1888. Un avanzu tecnicu assai impurtante, i pneumatici di l'automobile sò cunsiderate una rivoluzione in a storia di l'automobile, perchè migliurà l'aderenza è riducenu a resistenza in a strada. I prucessi di Chasseloup-Laubat anu dimustratu chì i pneumatici di l'automobile offrenu 35% di resistenza in menu cà i roti precedenti. U primu pneumaticu Michelin gonfiatu à l'aria, sviluppatu è patentatu in u 1891, era ancu amovibile. Ma u mutivu perchè a prima dicada di u XXu seculu era l'era Michelin hè diversu.

André Michelin, chì travaglia à u serviziu di carte di u Ministeru di l'Interior francese, vene cun una carta stradale chì mostra e strade per via di quale e vitture ponu passà cù una linea chjara è chì ancu l'utilizatori di vittura chì ùn sanu micca aduprà carte ponu capisce. Per parechji anni Michelin hà cullatu diverse informazioni geografiche è pubblicò a prima mappa Michelin 1905/1 in u 100,000, commemorando l'ultimu trofeu Gordon Bennett. Dopu questu, parechji carte di Francia sò publicati in diverse scale. In u 1910, Michelin hà ancu prumuvutu a fabricazione di segni di trafficu è pannelli di nome di cità. Cusì, l'utilizatori di e vitture ùn anu più da scende è dumandà induve sò quandu ghjunghjenu à un locu. I fratelli Michelin sò ancu pionieri à stabilisce tappe.

L'emergenza di carte stradali aiuta ancu à migliurà l'infrastruttura di trasportu publicu. In Francia, i primi servizii regulari di autobus sò stabiliti da a Cumpagnia Generale des Omnibus da u ghjugnu 1906. I cunduttori di carri si trasformanu in cunduttori di taxi. U numaru di taxi, a maiò parte di i quali eranu pruduciuti da Renault, era di circa 1914 10,000 in u XNUMX. Duranti a Prima Guerra Munniali, i carte di strada eranu ancu usati per marcà e linee di fronte è seguità u muvimentu di e truppe.

ughjettu di cunsumadore di lussu

A Fiera Mondiale di u 1900 in Parigi furnisce l'uppurtunità di vede l'avanzati in a scienza è a tecnulugia, ma l'automobile occupa pocu spaziu. A vittura hè sempre esposta in a listessa zona di i carru di cavalli. Sta situazione ùn durà longu.

L'automobile diventa un articulu di lussu per esse exhibitu in fiere. I grandi saloni di l'auto si sò in Parigi in u 1898 à u Parc de Tuileries. In questa fiera sò accettati solu e vitture chì anu finitu cù successu a pista Parigi - Versailles - Parigi. U 1902 porta testimunianze di u primu salone di l'auto dedicatu à l'automobile, chjamatu "Esposizione Internaziunale di l'Automobile". 300 fabricatori participanu à sta fiera. Una "associazione di incentivazione" cunnisciuta oghje cum'è Automobile Club de France hè stata fundata in u 1895 da Albert de Dion, Pierre Meyan è Étienne de Zuylen.

L'automobile hè sempre luntanu da ottene un grande successu. Parlendu à l'occasione di u salone di l'auto, Félix Faure hà dettu chì i mudelli esposti "puzzanu è sò brutti". Eppuru, una grande folla s'affaccia à e fiere in pocu tempu per fighjà sti mutori. Possede una vittura principia à esse vistu cum'è avè una pusizioni suciale è cumencia à decorate i sogni di tutti. Pruprietà di un automobile putente è grande diventa un signu di separazione da e masse. Fora di u Ford Model T, chì hè statu pruduciutu in grande quantità, solu vitture di lussu sò stati pruduciutu in Europa in l'anni 1920. Cum'è u storicu Marc Boyer hà dettu, "l'automobile hè solu per visità e pruprietà di i ricchi".

L'automobile hè statu u sughjettu di parechje polemiche in pocu tempu. Mentre chì u numeru di l'automobile aumentava rapidamente, l'infrastrutture adatte ùn puderanu micca sviluppà à u listessu ritmu. Ancu a riparazione è u serviziu di l'automobile sò stati fatti da i cummercianti di bicicletta. L'automobili spaventate l'animali, ancu i cunduttori di l'automobile sò chjamati "assassini di pollo", sò assai forti è emettenu un odore cattivu. Parechje persone volenu pruibisce e vitture chì disturbanu a calma di i pedoni in cità. Queste persone ùn esitanu micca à scaccià petre o fertilizanti à e vitture chì attraversanu a so strada. I primi pruibizioni cumincianu in u 1889. U marchese talianu di Carcano "osa" fà una corsa in u centru di Nizza in a so vittura a vapore De Dion-Bouton. I citadini spaventati è sorpresi si dumandanu à u merre cun una petizione. U merre, chì hà implementatu a lege u 21 di ferraghju di u 1893, pruibisce i vitture à vapore di viaghjà in u centru di a cità. Tuttavia, sta lege hè stata ammorbidita in u 1895, chì permette à e vitture elettriche o à benzina di circulà à menu di 10 chilometri à l'ora.

In più di furnisce u trasportu, l'automobile cambia ancu radicalmente l'approcciu culturale di u trasportu. U cunflittu trà u sviluppu tecnicu è a religione hè qualchì volta assai duru. U cleru cristianu s'oppone à "sta macchina, chì pare più un diavulu chè un umanu".

A prima lege di a strada apparisce in u 1902. La Cour Suprême française autorise les merries à établir des règles de circulation dans leurs villes. In particulare trà 4 km è 10 km à l'ora. I primi signali di trafficu chì cuntenenu limiti di velocità appariscenu. Da u 1893, a lege francese stabilisce a vitezza stradale à 30 km/h è a vitezza residenziale à 12 km/h. Queste vitezza sò più bassi di ciò chì facenu i carru di cavalli. In certi cità, cum'è Parigi, induve u numeru di vitture hè aumentatu in pocu tempu, certi carrughji sò chjusi à u trafficu. Prestu appariscenu e prime registrazioni di vitture è targhe.

L'automobili sò sempre veduti cum'è periculosi per certi, malgradu u fattu chì e lege cumincianu à esse promulgate. L'avucatu Ambroise Collin hà fundatu ciò chì chjamava "l'Unione per l'eccessi di l'automobile" in u 1908 è hà mandatu una lettera à tutti l'automobilisti chì li dumandavanu di abbandunà sta nova industria. Tuttavia, sta lettera ùn cambia u cursu di a storia.

1900 vitture di Parigi

U sviluppu di a ferrovia in u 19u seculu accurtò u tempu di viaghju è hà permessu di andà più luntanu cù menu costu. L'automobile, invece, furnisce l'autonomia di viaghju è un novu sensu di libertà chì u trenu ùn pudia dà. Quelli chì viaghjanu in vittura ponu piantà quandu è induve volenu. A maiò parte di l'utilizatori di l'auto in Francia sò cuncentrati in Parigi, è a vittura hè prestu prestu per esse vistu cum'è un veiculu per andà in avventure luntanu da a capitale. U cuncettu di "turisimu" hè apparsu. Luigi Ambrosini hà scrittu: "A vittura ideale hè quella chì hà a libertà di a vechja carriola è l'indipendenza imprudente di i pedoni. Qualchissia pò andà prestu. L'arti di l'automobilista hè di cunnosce u so ritardu ". L'autoclubs furniscenu infurmazioni è cunsiglii nantu à i servizii chì i membri scontranu durante u so viaghju perchè "u veru turista hè quellu chì ùn sapi micca prima induve manghjà è induve dorme".

A "strada di l'estate" si estende è porta i Francesi à a spiaggia di Normandia, un predilettu di i resorts estivi. Cù e so strade longu è largu, Deauville diventa l'opzione naturale per quelli chì venenu cù e so vitture, è i primi cunfittimenti cumincianu à apparisce. Garage per vitture sò custruiti in cità di residenza estiva. Quandu si alluntanassi da i centri di a cità, novi servizii di l'auto sò stabiliti.

Cunduce una vittura hè una avventura in sè stessu. Esse nantu à a strada in vittura ùn hè micca solu difficiule, ma ancu periculosu. Per inizià a vittura, u cunduttore hà da vultà una palanca in u fronte di a vittura, chì hè direttamente cunnessu à u mutore. Questa palanca hè assai difficiuli di vultà per via di l'alti rapporti di compressione, è i cunduttori trascurati ponu perde i so pollici o ancu i so braccia quandu a palanca torna dopu chì u mutore hà iniziatu. I cunduttori di vittura sò ancu chjamati "chauffeur" da questu periodu. "chauffeur" in francese sözcüğ significa "riscaldatore". À quellu tempu, i cunduttori avianu a calà u mutore cù carburante prima di inizià a vittura.

Siccomu a maiò parte di e vitture ùn eranu micca cuparti, u cunduttore è i passageri anu da esse cuparti per pruteggiri da e petre volanti o da u ventu è a pioggia. Una vittura chì entra in paese hà subitu attiratu l'attenzione cù i so cappelli chì s'assumiglia à cappelli di donna. Stu tipu di cappucciu hà cuminciatu à esse obsoleti cù l'avventu di parabrisi.

A diffusione di a vittura

I criminali è l'automobile

U fattu chì l'automobile hè diventata un ughjettu di lussu in pocu tempu attrae l'attenzione di i criminali. In più di u furtu di vittura, a vittura hè stata un strumentu per i criminali per scappà rapidamente da a scena di u crimine. Un esempiu prominente hè a gang Bonnot, chì usa l'automobile cum'è strumentu criminali. In u 1907, Georges Clemenceau crea a prima forza di pulizzia mobile à utilizà l'automobile.

Ci sò parechji criminali assuciati cù l'automobile. Per esempiu, i famosi ladri di l'anni 1930 Bonnie è Clyde sò sparati à morte in a so vittura mentre fughjenu da a polizia. In Al Capone, hè ricurdatu per a so Cadillac 130 Town Sedan, chì hà un mutore V90 di 8 hp chì accelera à 85 km / h. Questa vittura blindata, chì hè estremamente ben equipata in termini di sicurità, hè stata aduprata cum'è u veiculu di l'uffiziu di u presidente americanu Franklin Delano Roosevelt dopu l'arrestu di Al Capone.

vittura in u sinemà

Cinema è automobile, chì eranu in u stessu periodu, sò stati in cuntattu cù l'altri da u principiu. L'automobile hè diventata rapidamente una fonte di creatività per u cinema. A caccia cù e vitture affascina a ghjente, è l'accidenti di l'automobile facenu ridere. Scene di l'automobile sò girate in stile burlesque. A vittura hè stata aduprata friquintimenti in e cumedia di Laurel è Hardy, in particulare in unu di i so primi filmi, The Garage. Stu filmu hè custituitu solu di sceni divertenti ligati à e vitture. In particulare u Ford Model T hè statu usatu assai in i filmi. L'automobile hè un accessori indispensabile per u cinema, utilizatu in una varietà di manere, da sceni romantichi induve dui amanti basgianu in una vittura, à sceni induve a Mafia conduce una vittura per trasportà i cadaveri di i so morti. Moltu dopu, l'attore principale serà una vittura in filmi cum'è The Love Bug è Christine.

A fine di i corpi di trasportu

À u principiu di u XXu seculu, i cambiamenti cumincianu à a carrozzeria di l'automobile. I primi automobile eranu simili à i carri tirati da i cavalli, in u so sistema di propulsione è in a so forma. I vitture di l'anni 20 ritruvà infine a so "libertà" è cambianu forma.

U primu disignu di u corpu appartene à una vittura De Dion-Bouton chjamata vis-à-vis, chì significa "faccia à faccia" in francese. Questa vittura hè abbastanza corta è pensata per trasportà quattru persone sedute faccia à faccia. Un numaru record di 2.970 unità sò stati venduti à quellu tempu. In questu periodu quandu l'automobile hà cambiatu di forma, Jean-Henri Labourdette hà creatu a carrozzeria più creativa cù e forme di barca è aereo chì hà datu à l'automobile.

In l'anni 1910, certi disinfettori pionieri anu pruvatu à fà disinni aerodinamici per l'automobile. Un esempiu hè a vittura ALFA 40/60 HP disegnata da Castagna cù a so carrozzeria guidata cum'è un pallone.

Anni 1910-1940

Linea di assemblea di vitture Ford Model T. Cù l'aiutu di un balancer, l'unità più bassa per esse muntata nantu à u veiculu hè purtata à u postu di travagliu da u pianu superiore.

Taylorismu

L'economistu è ingegnere americanu Frederick Winslow Taylor hà presentatu una "Teoria di a Gestione Scientifica" chjamata "Taylorismu". Sta tiuria, in pocu tempu, soprattuttu cù a so appiecazione da Henry Ford, hà causatu cuntruversia in u mondu di l'automobile è hà apertu una nova era in a storia di l'automobile.[88] U fabricatore americanu di l'automobile Ford chjama u metudu di Taylor "Fordismu" è hà revelatu a so filusufìa dapoi u 1908. Stu metudu ùn hè micca solu appiicatu da Ford, Renault in Francia principia à applicà stu metudu, anche parzialmente, è in u 1912 cambia cumplettamente à Taylorismu.

Taylorismu o Fordismu in l'industria di l'automobile hè più cà una rivoluzione industriale. Cù stu metudu, l'artighjani chì facenu prudutti di cunsumu di lussu solu per un gruppu privilegiatu sò oghji trasfurmati in travagliadori specialisti chì facenu prudutti ordinarii per e masse. À u principiu di u 20u seculu, Ford hà affruntatu assai prublemi di u persunale, cum'è a mancanza di persunale qualificatu, l'absenteismu, l'alcoholismu. Cù u stabilimentu di e linee di produzzione chì necessitanu pocu o nisun travagliu qualificatu, cum'è u taylorismu suggerisce, i costi di produzzione sò ridotti significativamente, chì permettenu stu novu modu di trasportu per esse dispunibule à e massi più grande.

rapidu sviluppu in i Stati Uniti

L'industria di l'automobile si sviluppa rapidamente. A Francia hè un pioniere in u disignu di l'automobile, è ancu in l'industria di l'automobile in i Stati Uniti. L'industria di l'automobile di i Stati Uniti piglia un rapidu aumentu cù Ford è General Motors. Fattori cum'è a standardizazione, l'ecunumia di u travagliu, è a riunione di l'imprese sottumettenu stu successu. Parechji giganti di l'automobile americani emergenu trà u 1920 è u 1930: Chrysler hè fundata in u 1925, Pontiac in u 1926, LaSalle in u 1927, Plymouth in u 1928.

In u 1901, a "Olds Motor Vehicle Company", una cumpagnia di i Stati Uniti, vende 12.500 1908 unità di un mudellu unicu in trè anni. U "Ford Model T", u primu automobile pruduciutu sicondu i principii di a "linea di produzzione" chì emergenu da u taylorismu, divintò l'automobile più venduta in u mondu in quellu tempu. Cunsideratu u primu veru "caru di u populu", u Ford Model T hà vindutu 1927 15.465.868 XNUMX unità trà u XNUMX è u XNUMX.

In u 1907, a Francia è i Stati Uniti pruducianu circa 25.000 2.500 vitture, mentre chì a Gran Bretagna pruduce solu 1914 250.000. A pruduzzione di l'automobile nantu à a linea di produzzione hà aumentatu i numeri di produzzione. In u 485.000, 45.000 vitture sò stati pruduciutu in i Stati Uniti, di i quali 34.000 eranu Ford Model Ts. In u stessu annu, u numeru di pruduzzione era 23.000 XNUMX in Francia, XNUMX XNUMX in Gran Bretagna è XNUMX XNUMX in Germania.

Prima Guerra Munniali

L'automobile ghjoca un rolu impurtante durante a Prima Guerra Munniali. I suldati abituati à cavalcà i cavalli utilizanu l'automobile per passà rapidamente. L'automobili sò ancu utilizati per u trasportu di pruvisti è munizioni à u fronte. Tant l'urganizazione di fronte è di l'urganisazione posteriore anu subitu cambiamenti. Quelli feriti in fronte sò oghji trasportati daretu à e linee in camioni appositamente furniti. L'ambulanze di cavalli sò rimpiazzate da ambulanze motorizzate.

Marne Taxis sò un esempiu di l'innuvazioni chì a vittura apre. Dopu chì i Tedeschi anu sfondatu u fronte francese in u 1914, i Francesi prughjettanu un attaccu maiò. Per piantà l'avanzata tedesca, i Francesi anu da purtà rapidamente e so forze di riserva in fronte. I treni sò o inutilizabili o micca di capacità sufficiente. U generale Joseph Gallieni decide d'utilizà i taxi di Parigi per trasportà i suldati in fronte. U 7 di settembre di u 1914, tutti i taxis sò stati urdinati di mubilizà, è in cinque ore 600 taxis sò stati posti à a disposizione di l'armata. Issi taxi portanu 94 suldati à u fronte, purtendu cinque persone ognuna[5.000] è facenu dui viaghji di andata. Grazie à questa idea, Parigi hè liberata da l'occupazione tedesca. Questa hè a prima volta chì a vittura hè aduprata in u campu di battaglia è guadagna un sustegnu significativu per a so industrializazione.

vitture militari

Cù u principiu di a guerra, a vittura si trasforma in una macchina di guerra in pocu tempu. U coronellu francese Jean-Baptiste Estienne, nantu à u sughjettu di l'usu di a vittura per scopi militari, dice chì "a vittoria serà vinta da quelli chì ponu muntà un cannone nantu à una vittura chì pò muvimenti in ogni tipu di terrenu" è cuncepisce un veiculu blindatu chì si move. nantu à una pista chì s'assumiglia à un tank in i so contorni grossi. Semplici e vitture Rolls-Royce Silver Ghost sò cuparti di piastre di armatura è guidate in fronte.

In questu periodu quandu tutti in u paese cuntribuiscenu à a guerra, e grande cumpagnie di l'automobile cuntribuiscenu ancu à a guerra. Prima di u scoppiu di a Prima Guerra Munniali, Berliet hà cuminciatu à furnisce l'equipaggiu à l'armata francese.[98] Benz produce circa 6.000 XNUMX trasportatori di persunale. Daimler produce pezzi di ricambio per i sottumarini. Ford fabrica navi di guerra è aerei. Renault principia à fabricà i so primi tanki di battaglia. Stu usu di a vittura causa un aumento di e vittime in u campu di battaglia. Permette à u nemicu per esse sparatu in modu sicuru è per superà i cosiddetti ostaculi impraticabili.

L'11 di nuvembre di u 1918 finisce a guerra. Dopu à a guerra, i picculi cumpagnie di l'automobile sò ancu spariti è solu l'imprese chì producenu munizioni è equipaghji militari puderanu sopravvive. Ancu s'è certi cumpagnii ùn anu micca travagliatu direttamente in u campu di l'automobile, i materiali è e tecniche sviluppati da cumpagnie cum'è i pruduttori di mutori di l'aeronautica Bugatti è Hispano-Suiza anu ancu benefiziu l'industria di l'automobile.

u periodu trà e guerre 

Dopu à a fine di a Prima Guerra Munniali in u 1918, l'industria è l'ecunumia sò state debilitate è e fabbriche sò distrutte. L'Auropa principia à applicà u mudellu americanu per arrizzà di novu. André Citroën, unu di l'industriali più riesciuti di quellu periodu, hà imitatu u mudellu americanu, fundò a cumpagnia Citroën in u 1919 è prestu prestu successu cù l'innuvazioni chì hà purtatu à l'automobile. André Citroën visita Henry Ford in i Stati Uniti per sapè nantu à i metudi di produzzione utilizati in e fabbriche di l'automobile di i Stati Uniti.

Ma oltre i metudi di produzzione, u mudellu americanu hè impurtante per capiscenu l'impurtanza di sviluppà una "carru di u populu" cum'è u Ford Model T. Parechji pruduttori di l'automobile europei cumincianu à pruduce vitture di sta classe. Francia furnisce esenzioni fiscali à e cumpagnie chì fabricanu vitture chjuche. Peugeot produce a "Quadrilette" è Citroën produce i famosi mudelli "Citroën Type C".

anni pazzi

In deci anni l'Europa svilupperà è cunsulidà l'industria di l'automobile. In u 1926, Mercedes è Benz si uniscenu per furmà u fabricatore di lussu è sportu Mercedes-Benz. Ferdinand Porsche era u direttore tecnicu di sta cumpagnia trà u 1923 è u 1929. In u risultatu di sta fusione, u mudellu "S" hè natu è i mudelli più sportivi "SS", "SSK" è "SSKL" emergenu. BMW, invece, compie cù successu a so trasfurmazioni in u 1923.

Cum'è l'automobile hà riesciutu à ghjunghje à e masse, in l'anni 1920 emergenu l'automobile chì eranu cunsiderate i più belli disinni di tutti i tempi. Sti vitture di lussu sò un simbulu di a prosperità ripresa dopu à i tempi duru. Dui mudelli prominenti di stu periodu sò u mudellu "Tipo 8" di Isotta Fraschini è u mudellu "Type H6" di Hispano-Suiza. U primu di sti vitture, chì anu dimensioni assai grande, hà un mutore di 5,9 litri è u sicondu hà un mutore di 6,6 litri.

A cumpagnia Bugatti hè ancu successu in questu periodu. Jean Bugatti, chì hè rispunsevuli di u disignu di l'automobile, mette a so firma nantu à i disinni chì "contenenu grandi curve chì emergenu cù movimenti audaci è largu è si combinanu cù eleganza". Bugatti "Royale", una di e vitture più tipiche di stu periodu, hè stata prodotta in u 1926 in 6 unità. Stu mudellu, chì hè a vittura più lussuosa di a marca, hè stata fatta solu per i monarchi è l'elite. Cù un interattu di 4,57 m è un mutore di 14,726 litri, u prezzu di sta vittura hè più di 500.000 XNUMX franchi francesi.

Ancu s'è a marca britannica Rolls-Royce emerge in u 1906, si sviluppò in l'anni 1920. A cullaburazione di u venditore di successu Rolls è u perfeccionista Royce chì cerca di qualità hà risultatu in e vitture "più caru ma megliu in u mondu" [104]. Stu periodu pomposo, in quale a carrozzeria hà un postu impurtante in u disignu di l'automobile, serà di corta durata.

crisa ecunomica di novu

U periodu trà e duie guerre mundiale era una età d'oru per i vitture di lussu perchè e vitture anu migliuratu in termini di affidabilità, l'infrastruttura stradale hà migliuratu, ma i regulamenti legali per a vittura sò sempre à u principiu. A Francia si vantava d'avè e migliori strade di u mondu à l'epica. Ma u "Giovedì Negru" in Wall Street in u 1929 hà avutu un effettu assai male in l'industria di l'automobile cum'è l'altri settori ecunomichi. L'industria di l'automobile di i Stati Uniti hè stata a prima affettata da a crisa è e vendite sò cascate immediatamente. In i Stati Uniti, solu 1930 vitture sò state prodotte in u 2.500.000, versus 1932 vitture prudutte in u 1.500.000. I "anni pazzi" sò stati seguiti da un periodu di dubbitu è ​​incertezza.

Per aumentà a produzzione di l'automobile, i fabricatori europei è americani lancianu mudelli più ligeri, più veloci è più ecunomichi. U prugressu in u migliuramentu di i mutori è i scatuli di trasmissione hà ghjucatu un rolu impurtante in l'emergenza di sti mudelli. Stu periodu hà ancu vistu una vera rivoluzione estetica. Emergenu mudelli Cabriolet è coupé. Disegni più aerodinamichi di u corpu cuminciaru à esse aduprati cù l'usu di l'aviò sopra à i mutori di più sviluppati. In l'automobile, hè u tempu di Streamline Moderne, un muvimentu di Art déco. I stili di u corpu anu cambiatu considerablemente. Mentre chì u 1919% di e vitture avianu u corpu apertu finu à u 90, sta ratio hè stata riversata in l'anni 1929. Avà sforzi sò fatti per fà a produzzione cù a logica, per aumentà u cunfortu, a facilità d'usu è a sicurità.

puntu di svolta in a vittura

Drive frontale

A trazione frontale ùn attrae assai l'attenzione da i pruduttori. Da l'anni 1920, dui ingegneri anu spirimintatu cù a trazione frontale, in particulare in vitture di corsa. In u 1925, un mudellu di vittura Miller "Junior 8" cuncepitu da Cliff Durant participa à l'Indianapolis 500. A vittura guidata da Dave Lewis finisce secondu in a classificazione generale. L'automaker Harry Miller cuntinueghja à aduprà sta tecnulugia in vitture di corsa, ma micca in a pruduzzione di l'automobile.

Ancu s'è u francese Jean-Albert Grégoire hà fundatu a cumpagnia Tracta nant'à stu principiu in u 1929, serà necessariu d'aspittà dui constructori americani, Cord è Ruxton, per avè un impattu significativu. "L-29" di Cord vende circa 4.400 unità.[109] In u 1931, DKW cambia à sta tecnulugia cù u mudellu Front. Ma sta tecnulugia principia u so usu diffusa pochi anni dopu cù u mudellu Citroën Traction Avant. U benefiziu di a trazione frontale hè a diminuzione di u centru di gravità è a maneggevolezza mejorata.

Carrozzeria monovolume

L'usu di a carrozzeria monovolume hè ancu una tappa impurtante per a produzzione di l'automobile. Longu prima di l'applicazione generalizata di stu tipu di corpu in l'anni 1960, Lancia hà cuminciatu à aduprà in l'anni 1920. Dopu avè esaminatu i battelli, Vincenzo Lancia hà sviluppatu una struttura d'acciaio à a quale i pannelli laterali è i sedi puderanu esse stallati invece di u chassis classicu. Sta struttura aumenta ancu a forza generale di a vittura. Exposée au Salon de l'automobile de Paris en 1922, la Lancia Lambda était le premier modèle à carrosserie monovolume. L'usu di l'azzaru hè in crescita in l'automobile, Citroën face u primu mudellu all-steel. Stu mudellu di carrozzeria hè sempre più utilizatu da parechji pruduttori di l'automobile da l'anni 1930. L'Airflow di Chrysler in u 1934, u Zephyr di Lincoln in u 1935, o u mudellu "600" di Nash pò esse cuntatu trà questi.

a mità di u XXmu seculu

II. guerra mundiale

II. Durante a Sicunna Guerra Munniali, l'automobile quasi sparì in Auropa è hè stata rimpiazzata da e biciclette è i taxi di bicicletta. Duranti stu periodu, e vitture ùn ponu micca esce da u garage di i so patroni, soprattuttu per a mancanza di benzina. I mutori di l'automobile, chì sò usati invece di i motori di gasoline è travaglianu cù gas di legnu, appariscenu in questu periodu. Panhard hè statu u primu fabricatore di l'automobile à trattà cù stu tipu di mutore. Stu mutore hè aghjuntu à circa 130.000 XNUMX vitture sottu occupazione tedesca in Francia.

L'automobile scontra novi sfide in u 1941. L'industria europea hè sottu à u cuntrollu di a Germania, induve hè occupata. Malgradu i sfidi di cuncepimentu di novi vitture, a maiò parte di i fabricatori cumincianu à u disignu di mudelli per u futuru. A guerra hà furnitu una opportunità di sviluppu tecnulugicu per l'automobile, cum'è in altri campi, è hà permessu di aumentà a pruduzzione nantu à a linea.[116] Scatole di cambio automatiche, embrague automatiche, sospensioni idrauliche è scatuli di cambio sincronizati cuminciaru à esse adattati à e vitture. Creatu per u guvernu di i Stati Uniti in u 1940, u veiculu di ricunniscenza di luce Jeep Willys hè statu usatu solu in a Siconda Guerra Munniali. Ùn hè micca diventatu un simbulu di a Secunna Guerra Munniali, ma ancu un simbulu di l'evoluzioni applicati in l'automobile.

Postguerra

Immediatamente dopu à a guerra, a vittura puderia esse acquistata solu da certi privilegiati. A maiò parte di e vitture vendute in Europa venenu da l'industria di i Stati Uniti, postu chì i fabbricanti europei cercanu di ricustruisce e so piante. L'Europa di a post-guerra era in sfondate è i paesi anu da ristrutturare prima di pudè esse implicati cù l'automobile. Ancu s'è mudelli cum'è a Renault 1946CV esibita in u salone di l'auto di u 4 hà datu un signu pusitivu annantu à l'avvene, l'inflazione è a mancanza di aumentu di i salari anu causatu a diminuzione di u putere di compra di e famiglie.

L'industria europea torna à a nurmale trà u 1946 è u 1947. A produzzione di l'automobile in u mondu aumenta assai. Trà u 1945 è u 1975, u numeru hè aumentatu da 10 milioni à 30 milioni. Grazie à u sviluppu tecnicu, l'efficienza aumentata è a densità industriale, i vitture di l'ecunumia chjuche appariscenu in Europa.

Stu incrementu indica ancu l'emergenza di una sucità di cunsumu chì va oltre solu risponde à i so bisogni basi. U settore chì prufittà u più di sta situazione hè senza dubbitu u settore di l'automobile. In fronte à a dumanda sempre crescente, i pruduttori anu da pruduce in serie.

In u 1946, i primi 10.000 1946 "Vosvos" sò stati pruduciuti in Germania. A Renault 4CV, chì hà iniziatu a pruduzzione in Francia in u 1954, hè stata prodotta da più di 500.000 XNUMX in u XNUMX. E picculi vitture Fiat, lanciate in Italia pocu prima di a guerra, ottennu un successu senza precedente. Cù un pocu ritardu, cumencia à pruduce vitture chjuche cù a famosa Mini in Inghilterra. Queste figuri mostranu chì una nova era hè principiata per l'automobile. L'automobili ùn sò più aduprati da a classe alta, ma da a sucietà sana.

leggende di l'automobile

Enzo Ferrari hà participatu à e corse automobilistiche per a squadra Alfa Romeo dapoi l'anni 1920, ma in a Siconda Guerra Munniali. Abbanduna Alfa Romeo per inizià a so propria cumpagnia prima di a Siconda Guerra Munniali. Mais les voitures qu'il a construites avec sa société Avio Costruzioni n'ont commencé à être reconnues qu'après la guerre, et son nom "devient la marque la plus connue de l'histoire de l'automobile". 1947 S.

In u 1949, a vittura di corsa Ferrari 166 MM vince a 24 Heures di Le Mans, facendu a Ferrari 166 S a prima vittura turistica prodotta in l'usine di Maranello. Sti dui mudelli, fatti per scopi diversi, anu parechji punti cumuni, soprattuttu meccanichi. In l'anni 1950, Ferrari hà vintu parechje corse di resistenza, aghjunghjendu a reputazione di a so marca.

Ferdinand Porsche, chì fù incarceratu dopu à a guerra per a cullaburazione cù i Nazis, ripiglià a so libertà. Dopu a so liberazione in u 1947, hà cuminciatu à travaglià in un prototipu chjamatu "356" cù u so figliolu Ferry Porsche. Stu prototipu hè un picculu mudellu di roadster à motore posteriore cum'è u "Vosvos" cuncepitu da Ferdinand Porsche. A versione finale di stu prototipu, chì marca ufficialmente l'emergenza di a marca Porsche, hè presentata in a sala di l'automobile di Ginevra 1949 è attrae l'attenzione di tutti cù a so "agilità, distanza corta è ecunumia". A reputazione di a marca aumenterà ghjornu per ghjornu cù a so meccanica di successu è e linee senza tempo.

A nascita di campiunati

Trà u 1920 è u 1930, appariscenu vitture fatte apposta per e cumpetizioni spurtive. Tuttavia, sta disciplina sportiva si sparghje in u 1946 dopu chì e regule sò state revelate da a Fédération Internationale du Sport Automobile (Federazione Internaziunale di Sport Automobile).

Cume a corsa di l'auto si sparse rapidamente, a Federazione Internaziunale di l'Automobile (FIA) hà decisu in u 1950 d'urganizà una corsa in u mondu per participà à i fabbricanti di l'automobili. Stu campiunatu internaziunale hè custituitu da sei "grand prix" chì si svolgenu in Europa fora di l'Indianapolis 500. E corse sò aperte à e vitture di Formula 4,5 cù una cilindrata micca più di 1 litri è Indy Cars durante l'Indianapolis 500. Les modèles Alfa Romeo Alfetta (types 158 et 159) pilotés par Giuseppe Farina et Juan Manuel Fangio dominent tout le championnat. In più di questu, a FIA crea categurie. A Formula 2 hè cusì apparsu in u 1952.

Nunustanti la ricessione tecnica sperimentata da i pruduttori di vitture, cum'è Lada, Trabant è GAZ in i paesi di u bloccu orientali, a vittura era riservata solu per a nomenklatura. Ancu s'ellu ùn ci era micca innuvazione in l'Europa di l'Est, i pionieri di l'innuvazione eranu emergenti in u punente.

U fabricatore britannicu Rover decide di adattà a turbina, chì hè stata aduprata solu in l'aviò finu à avà, à un veiculu di terra. In u 1950 presentanu u primu mudellu di turbina, chjamatu "Jet 1". Rover hà cuntinuatu à sviluppà è fabricà vitture cù turbine finu à l'anni 1970. Ancu in Francia, Jean-Albert Grégoire è a cumpagnia Socéma sviluppanu un mudellu dotatu di turbina è capace di accelerà sin’à 200 km/h. Ma cù a so forma chì s'assumiglia à un missile, u carru più famosu equipatu cù una turbina hè "Firebird" di General Motors. U primu mudellu Firebird, chjamatu XP-21, hè statu pruduttu in u 1954.

Cunsiderata a prima vittura sportiva americana, a Chevrolet Corvette 1953 porta assai innovazioni. In più di esse a prima vittura seriale chì presenta e linee di un veiculu di cuncettu, hè ancu a prima vittura chì hà un corpu sinteticu fattu di fibra di vetro. In Francia, Citroën DS si distingue per e so numerose innovazioni : servosterenza, freni à discu, cambio automaticu, sospensjoni idropneumatica è aerodinamica.

Ottene una qualificazione internaziunale

Da l'anni 1950, l'automobile cessà di esse un "giocu" solu per i Stati Uniti è uni pochi di paesi europei. Dopu avè avutu prima un mercatu isolatu, a Svezia faci a so prima vittura per entra in u mercatu internaziunale in u 1947 cù u Volvo PV 444. Questu hè novu seguitu da u fabricatore svedese Saab. L'automobilisti americani è europei si allarganu à i paesi di u sudu, in particulare l'America Latina, aprendu novi fabbriche. Da u 1956 u Volkswagen Beetle principia à esse pruduciutu in Brasile. Per catturà u mercatu australianu, a marca Holden hè stata stabilita da General Motors in u 1948 è hà cuminciatu à pruduce vitture specifiche à stu paese.

U Giappone accumincia à aumentà gradualmente a so pruduzzione producendu i so primi vitture seriali. Per evitari ritardi in l'industria, certi fabricatori partenu cù cumpagnie occidentali. U statisticu americanu William Edwards Deming sviluppa in Giappone i metudi di gestione di qualità chì eranu a basa per u sviluppu di l'ecunumia giapponese di a post-guerra, più tardi chjamatu "miraculu giapponese".

prugressu senza precedente

A crescita ecunomica significativa in l'anni 1950 hà ancu purtatu à un aumentu significativu di a produzzione di l'automobile. II. L'industria, chì hè stata ristabilita com'è u risultatu di a Sicunna Guerra Munniali, cumencia à vede u so effettu. Quandu u livellu di benessiri cresce, a vendita di beni di cunsumu aumenta è i novi sviluppi tecnologichi sò pavimentati. Da u 1954, u prezzu di vendita di vitture diminuì per a prima volta in anni. I prestiti sò avà usati per pussede una vittura. In l'anni 1960, in i paesi industrializati, ognunu hè ghjuntu à u puntu di cumprà una vittura. In l'anni Cinquanta, a pruduzzione di l'automobile in i Stati Uniti righjunghji figuri senza precedente. 1947 milioni di vitture in u 3,5, 1949 milioni in u 5, è circa 1955 milioni in u 8 sò stati prudutti in i Stati Uniti.

Mentre chì più è più grandi vitture sò prudutte in i Stati Uniti, hè più cumuni di sviluppà vitture ecunumia cù cilindrata media di u mutore in Europa. Accuminciannu in u 1953, l'Europeani chjappà cù l'USA è piglianu a guida in u mercatu di i veiculi chjuchi è mediani. Beneficiendu di l'aiutu furnitu da e putenze alleate è l'investimenti americani, a Germania diventa u capu in Europa in a produzzione di l'automobile. Tuttavia, e cumpagnie cum'è BMW è Auto-Union ùn anu micca benefiziu immediatamente di sta crescita ecunomica, chì e so fabbriche restanu in i territori occupati da l'URSS. Mercedes-Benz, chì pruduce vitture in u segmentu mediu è di lussu, mostra u so desideriu di esse u capu di u mercatu mundiale. In u risultatu di stu desideriu, a Mercedes-Benz 1954 SL, chì hè diventata u simbulu di l'anni 1950 cù e so porte chì si aprenu cum'è un "ala di gabbianu", hè stata esposta in a sala di l'automobile di New York in u 300.

U disignu di l'automobile evoluzione

Da u puntu di vista di a forma, u disignu di a vittura diventa più è più creativa. Dui tendenzi assai diffirenti influenzanu assai u disignu di l'automobile. Quessi sò l'affluenza americana è a delicatezza italiana. L'Americani dà a prima impurtanza à u disignu. I giganti di u disignu chì travaglianu per "Detroit's Big Three" sò Harley Earl per General Motors, George Walker per Ford è Virgil Exner per Chrysler. Raymond Loewy hà ancu participatu à u sviluppu di u disignu, è in u 1944 hà iniziatu a fundazione di l'associu di disinfettori industriali. Trè anni dopu hè apparsu nantu à a copertina di a rivista Time. U so più bellu disignu hè u Studebaker Starliner da u 1953.

Ma hè u disignu in stile talianu chì sopravvive. I grandi nomi di u disignu di l'automobile sò sempre à a strada in questu campu: Pininfarina, Bertone, Zagato, Ghia... Sta nova moda hè stata lanciata da Pininfarina in u salone di l'automobile di Parigi in u 1947 cù u mudellu Cisitalia 202, chì era "decisu in l'automobile di dopu-guerra". design" cù u so designu di cappucciu downward.

Ancu s'è l'studii di cuncepimentu esistenu in i Stati Uniti dapoi l'anni 1930, ùn esistenu ancu in Europa. Cumprendu l'impurtanza di u disignu, Simca stabilisce u primu studiu di disignu in Europa. Videndu a cullaburazione trà Pininfarina è Peugeot pocu dopu, altre cumpagnie di l'auto anu firmatu cù studi simili.

Sviluppu di l'autostrade

Dapoi l'anni 1910, u rapidu sviluppu di u mercatu di l'automobile porta ancu à u sviluppu di a reta stradale. In u 1913, i Stati Uniti anu decisu di custruisce una strada chjamata Lincoln Highway chì attraversà tuttu u paese da New York à San Francisco. Una grande parte di i costi di custruzzione sò cuparti da i pruduttori di l'automobile di u periodu.

In l'anni 1960, a reta stradale in u mondu righjunghji una dimensione diversa. In particulare, i Stati Uniti cumincianu à sviluppà prughjetti chì chjamanu u Sistema Interstate Highway (Interstate Highway Network). L'Atti Federali di l'Autostrada di 1944, 1956 è 1968 furnuti da u Guvernu Federale di i Stati Uniti per stabilisce una reta di autostrada chì hà righjuntu 1968 65.000 km in XNUMX. "A vita americana hè avà urganizata intornu à l'autostrada", è l'industria di l'auto è e cumpagnie petrolifere prufittà più di questu.

In Europa, Germania II. Cuntinueghja à sviluppà i prughjetti Autobahn chì hà iniziatu durante a Siconda Guerra Munniali. Mantenendu u so « cunsirvaturisimu ecunomicu è suciale », a reta stradale di Francia hè stata limitata à una parte à punente di Parigi in l'anni.

À u listessu tempu chì quasi tutte e cità maiò di i Stati Uniti s'hè sviluppatu intornu à l'autostrade maiò, ci era ancu una grande dipendenza da a sucità. Certi anu vistu cum'è una dipendenza psicologica, mentri àutri l'hà vistu cum'è una dipendenza à un modu praticu di trasportu. E cunsequenze di l'addiction di l'automobile includenu a congestione di u trafficu in cità, a contaminazione di l'aria, l'aumentu di l'accidenti di trafficu, è l'aumentu di e malatie cardiovascular causate da a mancanza di eserciziu fisicu.[141] Sta dependenza hè aggravata da e vitture usate da e mamme per u trasportu di i so figlioli per via di i risichi di l'automobile in cità.

U cuncettu di "auto addiction" hè statu popularizatu da l'autori australiani Peter Newman è Jeffrey Kenworthy. Newman è Kenworthy sustenenu chì sta dependenza hè di i regulamenti di a cità chì facenu i vitture addictive, micca i cunduttori. Gabriel Dupuy dichjara chì quelli chì volenu lascià u sistema di l'automobile ùn ponu micca rinunzià perchè ùn ponu micca lascià i numerosi benefici chì l'automobile furnisce.

I sperti anu suggeritu parechje ragioni per questa dipendenza. I mutivi culturali venenu prima. Quelli chì volenu campà "in casa soia cù giardini è luntanu da a cità" invece di cità affollate ùn ponu micca rinunzià à e vitture.

vitture compatte

L'annu 1956 hè l'annu quandu a crisa torna à l'industria di l'automobile. In u risultatu di a naziunalisazione di u Canale di Suez da u presidente egizianu Gamal Abdelnasser, i prezzi di i carburanti di l'automobile anu aumentatu assai. In u risultatu di u scossa ecunomica chì seguitanu, u cunsumu pensava radicalmente cambiatu: Dopu un boom ecunomicu significativu, l'automobile hè stata utilizata solu per scopi pragmatici.

L'automobilisti anu avà affruntatu un prublema chì ùn avianu micca trattatu prima: u cunsumu di carburante di e vitture. L'automobilisti cumincianu à disignà vitture più chjuche chì ùn superanu micca 4,5 m di lunghezza è sò chjamati compacti. L'USA, chì hè stata particularmente affettata da sta crisa, producenu vitture più chjuche dapoi u 1959. I più cunnisciuti trà elli sò Chevrolet Corvair, Ford Falcon è Chrysler Valiant. I vitture assai più chjuche cum'è l'Austin Mini facenu bè in questu periodu.

Fusione di pruduttori

In fronte à a crisa ecunomica, certi automobilisti anu da fusione, mentri àutri eranu compru da e grande cumpagnie. Da a fini di l'anni 1960 à l'iniziu di l'anni 1980, sta attività eventualmente hà vistu una calata in u numeru di i grandi gruppi di l'automakers. Citroën compra Panhard in u 1965 è Maserati in u 1968 ; cumprà Peugeot Citroën è Chrysler divisioni auropea è stabilisce u gruppu PSA ; Renault piglia u cuntrollu di l'American Motors ma poi a vende à Chrysler; Sottu à u gruppu VAG, Audi, Seat dopu fusioni cù Škoda; Volvo passa à u gruppu Ford mentre Saab si unisce à General Motors; Fiat achète Alfa Romeo, Ferrari et Lancia en 1969.

E cumpagnie cuntinueghjanu à esse vendute. In u 1966, Jaguar, chì avia acquistatu prima Daimler, è BMC formanu British Motor Holding, chì dopu si fusiona cù Leyland Motor Corporation per formà British Leyland Motor Corporation. In u 1965, u gruppu "Audi-NSU-Auto Union" hè statu furmatu da Volkswagen.

I diritti di i cunsumatori è a sicurità

U numeru di accidenti di trafficu hè abbastanza altu. U presidente di i Stati Uniti Lyndon B. Johnson dichjara in 1965 chì u numeru di morti da accidenti di trafficu in i Stati Uniti in l'ultimi dui decennii hà superatu 1,5 milioni, chì hè più altu ch'è i perditi in i guerri ricenti. Ralph Nader publica un pamphlet chjamatu Unsafe à ogni velocità, chì delinea a rispunsabilità di l'automakers. Per via di u raddoppiu di l'accidenti di u trafficu trà u 1958 è u 1972 in Francia, u Primu Ministru Jacques Chaban-Delmas dichjara chì « a reta stradale francese ùn hè micca adatta à u trafficu pesante è veloce ».

In u 1971, l'Australiani anu vutatu per a prima volta per accettà u requisitu di a cintura di sicurezza. In u risultatu di sti novi priurità, a trazione di front-wheel diventa più impurtante chè a trazione posteriore. A maiò parte di i fabricatori di vitture cumincianu avà à pruduce vitture di trazione frontale. In Francia, u famosu Renault 4CV à mutore posteriore hè rimpiazzatu da a trazione frontale R4. In i Stati Uniti, cambia ancu à a trazione frontale, facendu chì l'Oldsmobile Toronado hè a prima vittura di trazione frontale. In a corsa di l'auto, a pusizioni media-back, vale à dì, ghjustu davanti à a squadra posteriore, piglia a priorità. Sta pusizione permette una distribuzione più ideale di pesi è riduce i movimenti di rollu è tilt in u rendiment dinamicu di u veiculu.

In l'anni 1960, in u risultatu di a cuscenza di a sicurità di l'automobile, i diritti di i cunsumatori emergenu cum'è una innovazione in a sucità. General Motors hè custrettu à piantà a vendita di Chevrolet Corvair dopu chì l'avucatu di u cunsumadore Ralph Nader's Unsafe at any speed brochure revela chì e vitture americane ùn sò micca sicure. Nader vince assai prucessi contr'à l'industria di l'automobile è in u 1971 hà fundatu l'associu americanu di prutezzione di i diritti di i cunsumatori, chì hà chjamatu "Public Citizen".

L'aumentu di u numeru di vitture in a cità rende e cose ancu più difficili. L'inquinamentu di l'aria, a congestione di u trafficu è a mancanza di parcheghju sò alcuni di i prublemi affrontati da e cità. Certi cità pruvate à vultà in tramvii cum'è una alternativa à i vitture, hè cunsigliatu chì parechje persone utilizanu e vitture inseme, micca solu.

A crisa di u petroliu di l'anni 1970

A prima crisa di u petroliu hè accadutu cù u scoppiu di a Guerra Arabo-Israeliana u 6 ottobre di u 1973. In u risultatu di stu cunflittu, i membri di l'OPEC, cumpresi i più grandi paesi pruduttori di petroliu, decide di aumentà u prezzu grossu di u petroliu, è tandu l'industria di l'auto face una crisa energetica maiò. I Stati Uniti anu da pruduce vitture più chjuche, ma in questu mercatu cunsirvatore, i mudelli novi ùn ponu micca assai successu. Emergenu novi tipi di corpu com'è u risultatu di a crisa in Europa. Invece di sedane longu, apparevanu vitture di dui volumi, a durata di quale ùn supera micca 4 m è u troncu posteriore ùn hè micca siparatu da l'internu. In u 1974, u Volkswagen Golf, cuncepitu da Italian Ital Design, emerge è hà ottenutu un grande successu cù e so linee "attrattivi è funziunali".

In u 1979, a seconda crisa di u petroliu hè accadutu com'è u risultatu di u scoppiu di a guerra trà l'Iran è l'Iraq. U prezzu di un barile d'oliu radduppia. L'automobile entra in un periodu di assenza significativa. Per esempiu, in Los Angeles, i veiculi sò permessi di rifornà solu una volta ogni ghjornu, basatu annantu à u so numeru di licenza. Per riduce u cunsumu di carburante, l'automobilisti cumincianu à cuncepisce vitture più aerodinamiche. U coefficient di trascinamentu "Cx" piglia u so postu in e specificazioni di cuncepimentu di l'automobile.

Motori riprogettati

In u risultatu di a crisa energetica, hè diventatu una necessità per inizià e ricerche per ottimisà u cunsumu di carburante di l'automobile è u disignu di i motori di l'automobile hè statu rinnuvatu. I pruduttori di l'automobile anu cercatu di aumentà a so efficienza riprogettendu e camere di combustione è l'ingressu di l'admission di i motori è riducendu i friczioni chì si verificanu durante u muvimentu di u pistone in u carter di u motore. Inoltre, u sistema di iniezione hè stata rimpiazzata da carburatori. L'amplitude di i cambiamenti di regimi hè stata ridutta da l'allargamentu di i rapporti di trasmissione.

U mutore di diesel hè stata utilizata in i veiculi cummerciale dapoi l'anni 1920, ma ùn era micca populari in vitture privati. Dapoi u 1936, Mercedes era l'unicu fabricatore à pruduce grandi berline cù motori Diesel. A fine di u 1974 hè statu un puntu di svolta impurtante per i vitture chì utilizanu motori diesel. I motori diesel cun efficienza termodinamica megliu cà i motori à benzina cunsumanu menu carburante. Per via di queste caratteristiche, a maiò parte di i pruduttori di l'automobile anu dimustratu un grande interessu in u mutore Diesel. Volkswagen è Oldsmobile anu introduttu vitture da u 1976, Audi è Fiat da u 1978, Renault è Alfa Romeo da u 1979 i motori Diesel nantu à e vitture. U sustegnu di u guvernu, chì hà riduciutu i tassi di diesel, hà aiutatu daretu à u fattu chì e vitture sò state prodotte cù un mutore di diesel piuttostu cà un mutore di benzina.

I turbocompressori permettenu à cumpressà l'aria chì entra in a camera di combustione injected fuel. In questu modu, più aria hè furnita à u stessu voluminu di cilindru, cusì aumentendu l'efficienza di u mutore. Sta tecnica hè stata aduprata solu in certi mudelli BMW, Chevrolet è Porsche da u 1973. In ogni casu, hè diventatu generalizatu grazia à u sistema di travagliu di i motori diesel. Grazie à u turbocharger, hè pussibule per i motori Diesel avè più putenza cà i motori à benzina.

A diffusione di l'elettronica

L'usu di l'elettronica in u disignu di l'automobile hè diventatu generalizatu in quasi tutti i campi tecnologichi. U prucessu di combustione è u fornimentu di carburante di i mutori sò avà cuntrullati elettronicamente. L'iniezione di carburante hè aghjustata da i microprocessori chì ottimisanu u flussu è u tempu di iniezione.

Trasmissioni automatiche cumincianu à esse aduprate in modu più efficau grazia à i prugrammi chì regulanu u cambiamentu di marcia. E sospensioni sò adattate elettronicamente secondu e cundizioni di a strada o u stilu di guida di u cunduttore.

Grazie à l'elettronica, i sistemi di sicurezza attiva di i veiculi si sviluppanu è i sistemi chì aiutanu u cunduttore cum'è l'anti-skid cumincianu à esse usatu in l'automobile. In i vitture à quattru roti, i prucessori chì travaglianu cù sensori rilevanu quandu i roti giranu è passanu automaticamente da a trazione à dui roti à a trazione à quattru roti, distribuzendu u torque da u mutore à tutti i roti.[153] A cumpagnia Bosch sviluppa u sistema ABS (Anti-Blocking System o Antiblockiersystem) chì impedisce à i roti di bloccà durante i freni forti.

Trà 1970 è 1980, i sistemi assistiti da computer sò stati utilizati in u disignu di l'automobile è u CAD (Computer-aided design) hè diventatu generalizatu.

fine di u XXmu seculu

prublemi novi

L'automobile hè diventata una parte integrante di a sucetà à a fine di u XXu seculu. In i paesi sviluppati, ci hè quasi una vittura per persona. Sta densità causa ancu assai prublemi. L'automobile hè stata u focu di parechji dibattiti dapoi l'anni 20, soprattuttu per via di i so effetti negativi nantu à l'ambiente è di tematiche cum'è a sicurezza stradale, cù a morte accidentale diventendu un prublema impurtante.

I Stati cumincianu à impone cundizioni duri contr'à quelli chì ùn ubbidiscenu micca e regule di trafficu. Mentre a maiò parte di i paesi implementanu punti chì necessitanu una licenza di guida, alcuni aghjunghjenu e so liggi di prigiò. Per riduce u tassu di morte accidentale, misure di sicurezza sò pigliate in u disignu di l'automobile è e teste di crash sò obbligatori.

À u principiu di u 20u seculu, un muvimentu cumunitariu internaziunale chjamatu Carfree hè natu. Stu muvimentu sustene e cità o quartieri chì ùn anu micca vitture in elli. L'attivismu anti-car hè in crescita. A percepzione di a vittura hè subitu una vera evoluzione. A compra di una vittura ùn hè più cunsiderata un guadagnu di statutu. In e grande metropole, appariscenu applicazioni cum'è l'usu di una vittura cun abbunamentu è l'usu di una vittura spartuta.

vitture low cost

U sviluppu di u mercatu di l'automobile è l'aumentu di u prezzu di l'oliu causanu a diffusione di u disignu di l'automobile low-cost, simplice, cunsumu è pocu contaminante, cum'è a Dacia Logan sviluppata da Renault. Logan ottene un successu maiò; À a fini di uttrovi 2007, hà vindutu più di 700.000 1.500. In u risultatu di stu successu, altri pruduttori di l'automobile cumincianu à travaglià in mudelli di vitture low-cost, ancu assai low cost, cum'è u Tata Nano, chì hà cuminciatu à vende in India per 2009 € in u XNUMX.

In generale, e vitture low-cost sò un grande successu in l'ecunumia in via di sviluppu cum'è a Romania, l'Iran, a Turchia è u Maroccu, ma vende ancu in grande quantità in i paesi più sviluppati cum'è a Francia.

Queste novi tendenzi, cù l'aghjunzione di u costu di u persunale ritiratu, sò stati efficaci in a cuntrazione di i pruduttori americani di l'automobile, cum'è General Motors, per via di a so incapacità di offre prudutti chì rispondenu à a dumanda in u mondu, cumpresi i so mercati.

vitture mudificate

E vitture mudificate o tuning hè una moda chì emerge in l'anni 2000 è include a migliurà è a persunalizazione di e vitture. In u core di sta tendenza sò quelli chì facenu cambiamenti chì migliurà a meccanica di e vitture è aumentanu a putenza di u mutore.

Di solitu mudificà quasi tutte e so vitture cù quelli chì seguitanu sta moda. I turbo sò aghjuntu à i mutori, i kit aerodinamici sò adattati à a carrozzeria è dipinti in culori brillanti. Sistemi di sonu assai putenti sò aghjuntu à a cabina. I vitture mudificate sò generalmente di interessu à i ghjovani chì volenu una vittura unica è diversa. I quantità pagati per a vittura mudificata sò abbastanza altu. Cuscenti di u putenziale di sta moda, i pruduttori preparanu ancu "kits tuning" per i so mudelli.

Versu a vittura senza benzina

I sperti anu righjuntu un cunsensu chì i risorsi di petroliu diminuiranu. In u 1999, u trasportu contava per 41% di l'usu di u petroliu in u mondu. In u risultatu di a crescita di certi paesi asiatichi cum'è a Cina, l'usu di benzina aumenterà mentre a produzzione diminuirà. In un futuru vicinu, u trasportu serà assai affettatu, ma e soluzioni alternative à a benzina sò più caru è menu efficaci oghje. I fabbricanti di l'automobili duverà avà disignà vitture chì ponu curriri senza oliu. Soluzioni alternative esistenti sò inefficienti o menu efficaci, ma à u stessu tempu i beneficii per l'ambiente sò cuntruversu.

Regulamenti sempre più duru per riduce l'impattu ambientale spinghjenu i pruduttori di l'automobili à cuncepisce mutori cù un cunsumu di carburante ridottu, o à lancià vitture ibride cum'è a Prius, finu à chì una vittura più pulita pò esse prodotta per l'ambiente. Sti vitture ibridi sò custituiti da un mutore di combustione interna convenzionale è una o più batterie chì funzionanu in modu cusì è alimentanu u mutore elettricu. Oghje, parechji pruduttori sò turnendu à l'electricità cum'è a fonte di energia di e vitture di u futuru. Certi vitture, cum'è a Tesla Roadster, funzionanu solu cù l'electricità.

u principiu di u 21u seculu

corpi novi

À l'iniziu di u 21u seculu, emergenu novi tipi di corpi di l'automobile. Prima, l'opzioni di mudelli di i pruduttori di l'automobile eranu limitati à sedan, station wagon, coupe o cabriolet. L'aumentu di a cumpetizione è u ghjocu nantu à a scena mundiale hà spintu i fabbricanti di l'automobili à creà novi tipi di corpu incruciendu mudelli esistenti. U primu tipu di SUV (Sport utility vehicle) emerge da questa tendenza. Hè stata creata facendu u veiculu off-road 4 × 4 adattatu per l'usu in a cità. Nissan Qashqai, unu di i mudelli di crossover più cunnisciuti, prova di offre opzioni chì satisfaranu sia l'utilizatori di SUV sia di berlina classica. SUV è Crossover sò ancu assai populari in i Stati Uniti.

L'automobili tedeschi sò trà i più creativi in ​​questu campu. In u 2004 Mercedes hà introduttu u CLS, un coupé berlina di cinque porte; Volkswagen hà introduttu una versione coupe-confort di a sedan Passat in u 2008, è BMW hà iniziatu a vendita di u 4 × 4 coupé BMW X6 in u stessu annu.

crisa finanziaria

A crisa finanziaria mundiale chì scoppia in u 2007 hà fattu un colpu pesante à l'industria di l'automobile. Dapoi lugliu, u mercatu immubiliare hè statu affettatu da a crisa di creditu, è u mondu finanziariu hè statu sbulicatu è a maiò parte di i pruduttori di l'automobile sò stati affettati da questu. I pruduttori anu a paura di l'inquietu chì sta crisa pruvucarà à i cunsumatori. Inoltre, dui terzi di a vendita di l'automobile sò stati fatti cù prestiti bancari, è i banche cuminciaru à avè difficultà à dà prestiti è i tassi d'interessu eranu in crescita.

L'industria automobilistica di i Stati Uniti hè stata particularmente affettata da sta crisa. L'industria di stu paese, cunnisciuta per i so vitture grande è cunsumante di carburante, hà avutu difficultà in a ristrutturazione, l'innuvazione è soprattuttu à u disignu di vitture ecologiche. I prublemi ecològichi eranu avà strettamente ligati à u cunsumadore americanu. U Detroit Big Three (i trè grandi di Detroit), Chrysler, General Motors è Ford, una volta i capi di u mercatu di i Stati Uniti, eranu in fallimentu. Trè pruduttori di l'automobile dumandanu à u Cungressu di i Stati Uniti u 2 di dicembre di u 2008 per un pianu di salvezza è $ 34 miliardi in aiutu. Qualchidunu parranu ancu di a sparizione di Chrsyler, chì hè stata a più affettata da a crisa, ma l'11 di ghjennaghju di u 2009, u presidente di u gruppu, Bob Nardelli, hà spressu cunfidenza chì a cumpagnia pò sopravvive. In Auropa, i guverni è u Bancu Europeu d'Investimentu sustenenu l'industria di l'automobile.

vitture elettriche

L'accionamentu di u mutore elettricu hè cunnisciutu da più di un seculu. Oghje, grazia à u sviluppu tecnologicu in e batterie, e batterie Li-ion facenu pussibule di custruisce vitture chì ponu ghjunghje à u funziunamentu di e vitture normale. U Tesla Roadster hè un esempiu di u funziunamentu di stu tipu di vittura.

Per esse stabilitu a vittura elettrica, deve esse sviluppatu ancu e novi infrastrutture cum'è stazioni di ricarica rapida di batterie. Inoltre, u riciclamentu di e batterie resta un prublema. Tali infrastrutture ponu esse fatte solu in u risultatu di decisioni à u livellu naziunale. Problemi cum'è se a produzzione di l'electricità di un paese hè abbastanza per ellu stessu è se usa carbone per generà elettricità influenzerà se un veiculu elettricu hè energeticamente pulitu cumparatu cù i veiculi termali.

Quasi tutti l'automakers da Mercedes-Benz à Toyota esibiu 2009 vitture elettriche, a maiò parte di i quali sò sempre cuncetti, à a mostra di l'auto di Francoforte 32. Esibendu una gamma di quattru vitture elettriche, u presidente di Renault Carlos Ghosn hà annunziatu chì da u 2011 à u 2016 venderanu 100.000 2013 Renault Fluences elettrici in Israele è in Danimarca. Volkswagen hà annunziatu chì lanciarà a so vittura elettrica E-Up in u 2010, è a Peugeot iOn da a fine di u XNUMX. U mudellu i-Miev di Mitsubishi hè in vendita.

Sviluppu di u parcu mundiale

crescita passata

U parcu mundiale hà sviluppatu assai rapidamente annantu à l'anni. In u risultatu di i sforzi fatti per a guerra, parechji innovazioni tecnulogichi emergenu dopu à a Prima Guerra Munniali, ma à u stessu tempu, i metudi di produzzione è i migliuramentu di a machina sò stati truvati chì permettenu à a pruduzzione di l'automobile aumentà significativamente. Trà u 1950 è u 1970, a pruduzzione mundiale di l'automobile hà triplicatu, da 10 milioni à 30 milioni. L'ambiente di prosperità è di pace hà permessu di cumprà l'automobile, chì hè un veiculu di cunsumu per cunsulazione. A pruduzzione mundiale di l'automobile, chì hà righjuntu 2002 milioni in u 42, hà radduppiatu in 2007 anni, superendu i 70 milioni cù a crescita di a Cina dopu à u 40. Ancu s'è a crisa 2007 - 2008 hà diminuitu a vendita di l'automobile in Europa è in i Stati Uniti, u parcu di l'automobile mundiale hà continuatu à aumentà cù e vendite in i mercati di i paesi in via di sviluppu.

crescita futura

In particulare grazia à i mercati cinesi è sudamericani in crescita, a vendita di l'automobile hè aumentata di 2007% in 4 è u mercatu mundiale hà righjuntu più di 900 milioni. I sperti predicenu chì u limitu di u bilionu serà attraversatu prima di a fine di u 2010. In i paesi cù un gran numaru di vitture, a vita media di u veiculu hè di 10 anni, cusì u rinnuvamentu di u parcheghju hè lento.

Eppuru, parechji mercati di l'automobile sò in difficultà per via di a crisa. U mercatu di i Stati Uniti, chì hà vistu una diminuzione netta di vendite, hè u mercatu di l'automobile più affettatu da a crisa. In u risultatu di u cambiamentu di a cungiuntura ecunomica in i Stati Uniti, vale à dì, a diminuzione di i salarii, u disoccupazione, l'aumentu di i prezzi immubiliarii è di u petroliu, a vendita di l'automobile hè diminuita di circa 2008 milioni di unità in 15.

novi mercati

I paesi assai populati cum'è a Russia, l'India è a Cina sò mercati cù un altu potenziale per l'automobile. Mentre una media di 1000 vitture per 600 persone in l'Unione Europea, stu numeru hè 200 per a Russia è solu 27 per a Cina. Inoltre, dopu à a calata di vendite in i Stati Uniti per via di a crisa, a Cina hè diventata u mercatu di l'automobile numeru unu in u mondu. Sicondu i sperti, a crisa solu accelerà u successu di stu risultatu. Inoltre, u sustegnu di u guvernu cinese à l'industria di l'automobile, cum'è a riduzione di l'impositu di compra di l'automobile, hà ancu aiutatu à stu fenomenu.

Alcune previsioni à longu andà mostranu chì u parcu di l'automobile di u mondu hà da ghjunghje à 2060 miliardi da u 2,5 è u 70% di questu aumentu serà dovutu à i paesi cù un numeru assai bassu di vitture per capita, cum'è a Cina è l'India.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*