Attenzione à a cura di u zitellu prematuru in a pandemia

attenzione à a cura di u zitellu prematuru in a pandemia
attenzione à a cura di u zitellu prematuru in a pandemia

I genitori chì aspettanu contanu i ghjorni finu à ch'elli ponu riunite cù i so figlioli. Tuttavia, qualchì volta sta riunione accade prima di ciò chì deve.

Questu hè u casu, un prucessu chì esige una attenzione estrema principia per a cura di u zitellu prematuru, chì hà da luttà cù qualchi prublemi vitali secondu a settimana di nascita. Per sensibilizà i zitelli prematuri, u 17 di nuvembre hè celebratu cum'è u ghjornu mundiale di a prematurità ogni annu. Acıbadem Altunizade Hospital Neonatal Intensive Care and Child Health and Maladies Specialist Prof. hà enfatizatu chì quandu i risichi di a pandemia di Covid-19 s'aghjunghjenu à e difficultà di a cura di i zitelli prematuri quist'annu, a lotta diventa assai più critica, è per quessa, assai più attenzione. deve esse pagatu à a cura di i zitelli prematuri durante i ghjorni di Covid-19. Dr. Ferhat Çekmez hà dettu: "À u listessu tempu, avemu da esse più attenti in questa stagione quandu l'infezioni di e vie respiratorie superiori aumentanu. Inoltre, ci hè un aumentu di u numeru di donne incinte cù infezione da corona. "Questu face chì a cundizione di salute di a futura mamma è di i zitelli nascuti si deterioranu è causanu nascita prematura", avvisa. Prof. Dr. Ferhat Çekmez hà spiegatu 8 regule chì ùn deve esse trascuratu in a cura prematura è hà fattu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti.

Prutegevi prima!

I genitori anu da prutege prima. Anu da esse attenti à portà e so maschere, lavà e mani, è cambià a so robba quandu tornanu in casa. Cusì, pruteggendu, prutege indirettamente i so zitelli.

Ùn basgià micca, ùn fate micca basgià à qualchissia !

Ùn basgiate micca u vostru zitellu prematuru, soprattuttu durante a pandemia di Covid-19, è ùn lasciate micca chì nimu vi basgia. Ùn lasciate micca tene u vostru zitellu quantu pussibule.

Tenite luntanu da a folla!

U zitellu ùn deve esse purtatu fora in u clima fretu è deve esse alluntanatu da l'ambienti affollati. A cura deve esse ancu presa in quantu à l'anziani di a famiglia è i caregivers. À u minimu signu di Covid-19 o gripe, u so cuntattu cù u zitellu deve esse interrottu.

Limite e visite !

Per prutezzione di i zitelli prematuri in terapia intensiva, i visiti devenu esse limitati o fermati cumplettamente. Hè assai impurtante per e famiglie per esse più capiscenu nantu à sta questione per prutege i so propri figlioli è l'altri chjuchi in terapia intensiva.

Assicuratevi di lavà e mani!

Prima di cura o di vene in cuntattu cù u zitellu, e mani deve esse lavate è poi u disinfettante di e mani deve esse usatu.

Allattate assai!

Specialista in Cura Intensiva Neonatale è Salute di u zitellu è Malatie Prof. Dr. Ferhat Çekmez "A funzione protettiva di u latte maternale diventa più vitale in tali periodi. "Hè essenziale per e mamma di fà sforzi extra per dà u latte maternale à i so zitelli per sustene l'immunità di i zitelli", dice.

Attenti à e so vaccinazioni !

Un altru virus chì pò esse fatale per i zitelli prematuri hè RSV, o virus respiratory syncytial. RSV presenta sintomi cum'è a gripe è u friddu, ma se u trattamentu hè ritardatu, minaccia i pulmoni. Vaccinà i zitelli prematuri, in particulare quelli nati sottu à 1500 grammi, contr'à u virus RSV, s'ellu hè cunsigliatu da i medichi, aiuta à prevene a so resistenza di u corpu di cascà più. Inoltre, a vaccinazione di a gripe per i zitelli più vechji di 6 mesi pò furnisce a prutezzione contra altri virus chì ponu affettà durante stu periodu.

Ùn saltate micca i vostri medicazione è vitamini!

Ùn trascurate micca l'usu regulare di medicazione cum'è vitamina D, supplimenti di ferru, probiotici è omega-6 dopu à u 3th mese, postu chì a so crescita è l'immunità seranu megliu è a rata di infizzione serà ridutta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*