Alerta Scam di esperimentu suciale da a polizia

Alerta di fraude di esperimentu suciale da a polizia
Alerta di fraude di esperimentu suciale da a polizia

U Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Yozgat hà lanciatu un prughjettu per prevene a frode di depositu da i citadini offrendu prudutti cum'è vitture, computer è telefoni in vendita à prezzi sottu u valore di u mercatu attraversu publicità falsi in Internet.

In u scopu di u prugettu, una squadra di serviziu di prevenzione di frode composta da 30 persone hè stata creata in a Direzzione di a Branch of Cyber ​​​​Crimes è Ordine Publicu. A polizia mette in vendita diversi prudutti à prezzi sottu u so valore di u mercatu nantu à i siti web di shopping rapprisentanti, cù l'avvertimentu "Attenzione, questu hè un annunziu d'avvisu".

A polizia hà parlatu cum'è un venditore

A pulizzia hà parlatu à quelli chì vulianu cumprà i prudutti cum'è s'ellu eranu venditori, è hà pruvatu se i citadini eranu ingannati da fraud. A pulizza hà cunvintu u citadinu chì l'hà chjamatu per dà un accontu, è più tardi spiegà chì l'annunziu era falsu è chì i fraudsters anu vittimatu i citadini dendu prezzi bassi è pigliendu dipositi.

Hè stata osservata chì i citadini si concentranu solu nantu à u prezzu bassu è cercanu senza leghje u testu di "avvertimentu" in a descrizzione di i prudutti offerti in vendita.

U capu di a polizia di Yozgat Murat Esertürk hà dettu chì hè stata implementata in Yozgat per a prima volta in Turchia.

Spieghendu chì certi prudutti di seconda mano sò esposti à prezzi bassu è presentati in modu attraente à i citadini, Esertürk hà dettu: "I nostri citadini ghjunghjenu à u venditore perchè mostranu interessu in i prudutti venduti à un prezzu più bassu di u so valore, è dopu a negoziazione, sia mandate un accontu o vende à ellu a merce difettusa, illegale o arrubbata. "Dopu avè vistu chì gravi lagnanze sò accadute per via di questu, avemu messu annunzii d'avvertimentu in siti di shopping online", disse.

Ci hè stata una diminuzione di 50 per centu in Incidenti di fraud

Esertürk hà nutatu chì ancu s'ellu ci era infurmazione d'avvertimentu in l'annunziu, certi citadini ùn l'anu micca pigliatu in considerazione è hà dettu: "U nostru staffu dichjara ch'elli seranu vittime quandu e merchenzie arrubati, contrabbandate o difettuse sò offerte à prezzi inferiori à u so valore, è chì riceve merchenzie arrubati hè ancu un crimine. Cusì, ci hè stata una diminuzione di 50 per centu in incidenti di frode in Yozgat. I nostri citadini duveranu definitivamente esse sensibili quandu i prudutti di valore più bassu sò venduti. Per evitari di esse vittime, ùn deve mai mandà un accontu. Sè pussibule, anu da cumprà cù u venditore faccia à faccia. "Duveranu assicurà chì u pruduttu ùn hè micca arrubatu, contrabbandatu o difettu", disse.

Mi hà infurmatu nantu à i casi di frode

Bilal Utku Karakoç, chì hà fattu una telefonata dopu avè vistu l'annunziu di u telefuninu economicu, hà dettu chì hà chjamatu perchè hà vistu un telefuninu di prezzu bassu in l'annunziu.

Karakoç hà dettu: "In seguitu aghju amparatu chì a persona davanti à mè era un ufficiale di polizia. M'hà infurmatu nantu à i casi di frode. "Ringraziu tutte e squadre di polizia", ​​disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*