L'impiegati di l'aeroportu di Shanghai Pudong sò testati per Covid-19

L'impiegati di l'aeroportu di Shanghai Pudong seranu testati per covid
L'impiegati di l'aeroportu di Shanghai Pudong seranu testati per covid

Dopu chì parechji assistenti di carica anu pruvatu pusitivu per COVID-19 à l'aeroportu di Shanghai Pudong, tuttu u persunale hà cuminciatu à esse pruvatu.

I voli per Shanghai sò stati largamente annullati dumenica sera. Sicondu i figuri cumpilati da l'app VariFlight di tracker di dati aerei, 23 voli sò stati annullati à 00 p.m. Un video publicatu in linea mostra chì a strada versu l'aeroportu hè severamente congestionata.

Shanghai hà riportatu 2 casi lucali di COVID-19 in l'aeroportu dumenica, cumpresu un altru travagliadore di carica, purtendu u numeru tutale di casi cunfirmati da u venneri à 5.

Numerosi video pubblicati in linea mostranu u parcheghju sotterraneo di l'aeroportu di Pudong pienu di lunghe file in attesa di esse pruvatu.

Prestate attenzione à i canali logistichi in a diffusione di u virus

In totale, ci sò stati almenu 7 casi cunfirmati di COVID-19 trà i travagliadori in l'aeroportu di Pudong. U risicu di impurtà u virus attraversu a logistica internaziunale hè di grande preoccupazione per l'autorità sanitarie. À l'avvicinamentu di l'inguernu, i focu sporadici di COVID-19 sò accaduti in parechje parte di u paese, suscitandu preoccupazione publica.

Zhang Wenhong, un primu espertu di malatie infettive basatu in Shanghai, hà dettu chì l'epidemie attuale hè sottu cuntrullata è ùn ci sò casi persistenti di seconda generazione in e cumunità. Zhang hà nutatu chì a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie in tutte e parte di u paese hè assai efficace.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*