Şaşmaz Sanayi Bulvarı Traffic Ordeal Ends

Şaşmaz Sanayi Bulvarı Traffic Ordeal Ends
Şaşmaz Sanayi Bulvarı Traffic Ordeal Ends

A Municipalità Metropolitana di Ankara implementa prughjetti di trasportu in a Capitale chì darà priorità à a sicurità di i cunduttori è riducerà a densità di trafficu. A Municipalità Metropolitana, chì si prepara à chjappà un scalpel in u Boulevard Şaşmaz Sanayi, unu di i punti induve a prova di u trafficu hè stata sperimentata dapoi anni, serà licitata u 2 di nuvembre di u 4 per a custruzzione di 2020 Bridge Interchanges.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà preparatu novi prughjetti di trasportu unu per unu per riduce a densità di trafficu sperimentata per via di l'aumentu di a pupulazione è di u numeru di veiculi in parechje parte di a capitale, hà pigliatu azzione per risolve u calvariu di u trafficu in Şaşmaz Sanayi Boulevard.

A Municipalità Metropolitana, chì hà decisu di esce per fà un'offerta per a respirazione di u trafficu in l'Industria di Şaşmaz, chì hè diventata gangrena per parechji anni, hà acceleratu u so travagliu.

DATA ANNUNCIATA DI L'OFFERTA: 4 NOVEMBRE 2020

U Municipiu Metropolitanu, chì hà determinatu a data di l'offerta, esce in licitazione u 2473 di nuvembre per a custruzzione di dui ponti à l'intersezzione di 2474. Street è 4. Street, situatu trà Fatih Sultan Mehmet Boulevard (Istanbul Road) è Ankara. Boulevard Şaşmaz Junction.

U scopu di assicurà a sicurità di i cunduttori per via di l'aumentu di l'accidenti di trafficu in Şaşmaz Junction, a Municipalità Metropolitana hà realizatu studii in a regione è identificò i prublemi unu per unu.

GRAZIE À L'INTERCAMBIO DI 2 PONTI, U TRAFFU DI A ROUTE BATIKENT-ÇAYYOLU SERA RELAXATA

Cù u travagliu di intersezzione di 2 ponti iniziatu sottu a coordinazione di u Dipartimentu di l'Affari Scienti, micca solu u trafficu in l'esistente Junction Şaşmaz, ma ancu u trafficu regiunale serà assai alleviatu.

In particulare trà 08.00-10.00 di a matina è 17.30-19.00 di sera, a densità di trafficu creata da i cunduttori chì utilizanu sta strada è l'impiegati chì partenu da a zona industriale serà scalpata da 2 crucivia. Cù a fine di l'interscambio di u ponte, u flussu di trafficu di u situ industriale di Şaşmaz accelerà è a densità di trafficu di a strada Batıkent-Çayyolu serà eliminata.

PER A CONDUZIONE SEGURA SUL PONTE, SERÀ 2 DIRITTI È 2 ARRIVATE

Cù u prugettu chì prevene l'accumulazioni in Şaşmaz Junction, i passaggi diventeranu più sicuri, è i turni à diritta è a manca nantu à a strada principale seranu cuntrullati.

In u scopu di u prughjettu, chì serà custruitu nantu à u ponte cum'è 2 round è 2 arrivi, e strade laterali induve i turni industriali seranu ancu serviti cum'è 2 corsie. A causa di u fattu chì a regione hè una zona industriale è si trova nantu à a linea chì cunnetta a strada di Istanbul Road à a Strada Eskişehir, a densità di u trafficu serà cusì ridutta, è un flussu di trafficu ininterrottu è una guida còmuda serà furnita grazia à l'incrociu.

A CITTA' METROPOLITANE RISOLVERA U PROBLEMA DI U TRAFFU CHE L'IMPIEGATI INDUSTRIALI AVANZE SPERIMENTU DA ANNI

Tramindui i cunduttori chì utilizanu a strada, i travagliadori industriali è i cummercianti di a regione anu ringraziatu à a Municipalità Metropolitana, chì risolverà u trafficu, chì hè diventatu gangrena per anni, cù u prughjettu di l'intersezzione di dui ponti, cù e seguenti parolle:

-Aydın Baştaş (Vicepresidente di a Camera di Artigiani Auto di Ankara): "Vulemu chì l'incruciamentu pianificatu sia custruitu quì. Ci hè una folla quì à certi ore di u ghjornu. I cunfittimenti di u trafficu, l'accidenti accadenu. L'eliminazione di sta congestione cù intersezioni ponte farà chì i nostri cummercianti è quelli chì usanu sta strada assai cunfortu ".

-Vedat Özçelik (Rapresentante di Taxi Şaşmaz Durak): "Avemu servitu in a regione Şaşmaz per 15 anni. Stu locu porta 50 per centu di a carica di Anadolu Boulevard avà. Avemu avutu una congestione di trafficu quì per un bellu pezzu. Ci sò troppu accidenti in questa intersezzione è cunfittura di trafficu. Vulemu u prughjettu di l'intersezzione ponte, u sustenemu ".

-Galip Aktay (commerciante di taxi): "Aghju travagliatu in Şaşmaz Taxi Stand per parechji anni. Grandi accidenti succede quì. A ghjente ùn hà micca sicurità. Ci duvia esse un ponte à traversu quì. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara per questu ".

-Ömer Koçtan (commerciante di l'industria Saşmaz): "Sò un cummerciante quì dapoi 25 anni. Avemu un trafficu quì è à l'intersezzione sottu, matina, meziornu è sera. A crucivia seria bona. I cummercianti si rilassanu, i veiculi in muvimentu si rilassanu. Avia da esse fattu ".

-Kadir Night (negozio Dolmuscu): "Cum'è operatori di minibus Elvankent, usemu sta linea. I nostri vitture travaglianu per l'industria. Avemu assai prublemi, ci sò troppu accidenti è morti. Saria bellu per noi avè un intercambiu quì. L'accidenti diminuiranu, serà assai bonu per tutti ".

-Cüneyt Şenol (traduttore di taxi): "Sò un tassista in u stand Şaşmaz Taksi. Dapoi anni soffremu di stu locu. Ci hè un trafficu incredibile. Spergu chì sarà finitu prestu. Ci hè digià una densità di vitture in transitu. Ci hè parechje persone chì vanu à l'industria invece di quelli chì venenu. L'accidenti succede sempre, a strada hè sempre chjusa. Ringraziu in particulare u presidente Mansur ".

-Hüseyin Kamalıoğlu (commerciante di taxi): "Vidite a matina, ci hè una fila in Batıkent finu à u ponte superiore. I citadini soffrenu. Allora saria bè di custruisce stu ponte ".

- İlyas Çelik (commerciante di l'industria Saşmaz): "Aghju 54 anni, sò cresciutu in questa industria. Ùn ci hè micca un calvariu di trafficu dopu à 16.00 di sera. L'ambulanze venenu, venenu squadre, ùn ponu micca esce da a strada. Ci sò parechji accidenti quì. Un ponte d'emergenza hè necessariu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*