Ci saranu cambiamenti in l'industria di u viaghju

Ci saranu cambiamenti in l'industria di u viaghju
Ci saranu cambiamenti in l'industria di u viaghju

Dati impurtanti sò stati spartuti da l'Organizazione Mondiale di u Turismu di e Nazioni Unite in quantu à e perdite in u turismu, chì hè unu di i settori affettati negativamente da u prucessu di coronavirus (Covid 19).

Sicondu a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì i viaghji internaziunali diminuinu di circa 8 per centu in i primi 70 mesi. Enfatizendu chì ci saranu cambiamenti radicali in u settore cù a fine di l'epidemie di coronavirus, u CEO di Bietall.com, Yaşar Çelik, hà dettu: "Parechje prublemi cum'è a distanza suciale, e regule d'igiene è u sparte di l'infurmazioni saranu in prima linea. Unu di i prublemi chì ci attirarà più l'attenzione hè chì e novi rotte di viaghju di i citadini è l'opzioni di trasportu ùn saranu più solu orientate à u prezzu. U tema di l'igiene serà influente in u prucessu di decisione. "Cù l'aumentu di e videoconferenze, pudemu vede una diminuzione di i viaghji d'affari", disse.

Unu di i settori più affettati da l'epidemie di coronavirus (Covid-19) hè u turismu, chì conta u 10 per centu di l'ecunumia mundiale è hà un volume di transazzione di circa 9 trilioni di dollari. I prufessiunali di u turismu, invece, credenu chì a mobilità prevista si farà dopu chì u virus perde u so effettu. Allora, chì cambiamenti vedemu in l'industria di u viaghju in 2021?

L'effettu di a Corona nantu à i Processi di Decisione Cuntinuerà

Rimarchendu chì l'effettu di a corona vene in primura in i prucessi di decisione di e persone, u CEO di Biletall.com, Yaşar Çelik, hà dettu: "Qualunque modu di trasportu usemu per viaghjà, a prima priorità in e nostre scelte seranu e regule di igiene piuttostu. chè u prezzu, per via di u prucessu chì andemu. A videoconferenza hà un impattu in l'industria. A tarifa di riunioni in linea hè aumentata ancu di più durante a pandemia. Sta situazione pare cuntinuà ancu quandu u virus hè finitu. Dunque, i cali di i viaghji d'affari sò previsti ", disse.

Destinazioni populari perderanu a popularità

Çelik cuntinuò e so parolle cusì: "Sicondu a ricerca, i cunsiglieri di viaghju avianu più travagliu da fà in questu prucessu. Perchè a spartera di l'infurmazioni è a cumunicazione sò diventate più impurtanti chè mai. Sta situazione hà da cuntinuà à cresce in u futuru. A ghjente hà piaciutu più i canali digitale in questu periodu. Sta situazione affetterà ancu l'usu di i canali in linea in l'industria di u viaghju. Perderà a popularità in e destinazioni più preferite. Infine, u successu di i paesi durante u prucessu pandemicu ghjucà un rolu maiò in e scelte di e persone. À questu puntu, Turchia hè in una pusizioni vantaghjisa cù u so successu in a lotta contru u virus ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*