TCG Anadolu entra in l'inventariu, Gökbey è AKINCI TİHA Fine di e teste

tcg anatolia entra in l'inventariu, gokbey è akinci tiha anu finitu in teste
tcg anatolia entra in l'inventariu, gokbey è akinci tiha anu finitu in teste

U vicepresidentu Fuat Oktay annuncia chì u L400 TCG ANADOLU entre in l'inventariu, è chì l'attività di prova per a produzzione di massa di l'elicotteru GÖKBEY è AKINCI TİHA anu ghjuntu à a tappa finale.

U vicepresidentu Fuat Oktay hà ancu spartutu dettagli nantu à i prughjetti prominenti di l'Industria di Difesa Turca in u so discorsu di presentazione nantu à u "Budget 27 di a Presidenza è istituzioni è Organizzazioni Relative è Associate Affiliate à a Presidenza" à u Cumitatu di Pianificazione è Budget di a Gran Assemblea Naziunale. di Turchia u 2020 di nuvembre di u 2021.

In u so discorsu, Fuat Oktay hà dichjaratu chì e spedizioni cuntinueghjanu in i prughjetti chì sò in u prucessu di produzzione di massa è hà datu infurmazioni nantu à dui prughjetti impurtanti chì sò ghjunti à u stadiu di produzzione di massa.

In u so discorsu, Oktay hà dettu: "Mentre a pruduzzione di massa è e spedizioni di u nostru elicotteru ATAK, BAYRAKTAR TB2 è ANKA UAV cuntinueghjanu, l'attività di prova per a produzzione di massa di u nostru elicotteru GÖKBEY è AKINCI UAV anu ghjuntu à a tappa finale. I spedizioni di u nostru mutore PD-170, chì hè statu sviluppatu cù i mezi domestici è naziunali per i nostri UAV, cuntinueghjanu.

I testi à bordu di GÖKTUĞ, u primu missile aria-aria naziunale di Turchia, è u prucessu di pruduzzioni di massa per ATMACA, u nostru primu missile marinu naziunale, sò iniziati. A pruduzzione, a consegna è l'esportazioni di i nostri mini munizioni intelligenti è kit di guida continuanu ". hà fattu dichjarazioni.

In u so discorsu, Oktay hà annunziatu chì per u 2021, pensanu di inizià l'attività di consegna di AKINCI TİHA, AKYA Heavy Torpedo, sistema di missile anti-tank KARAOK è missile anti-nave guidatu ATMACA, è di piglià a Nave d'Assault Amphibious Multi-Purpose TCG. ANADOLU in l'inventariu.

Oktay hà dettu ancu in u so discorsu chì u fatturatu settoriale di l'Industria di Difesa Turca in 2019 era di circa 11 miliardi di USD, è a quantità di l'esportazione hà righjuntu 3 miliardi di dollari, è u numeru di prughjetti di difesa realizati superava 700.

In a dichjarazione fatta da Oktay, nisuna informazione hè stata inclusa in a dichjarazione in quantu à i sistemi Anka Plus è AKSUNGUR SİHA sviluppati da TAI, chì sò previsti per esse consegnati à e forze di sicurezza in 2020-2021. In novu, nisuna infurmazione hè stata inclusa in a dichjarazione in quantu à i prughjetti di difesa di l'aria è u prughjettu di u tank di battaglia principalu di Altay assai anticipatu.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*