Tekirdağ Hayrabolu Road Section Kandamış Cerimonia d'apertura tenuta

Tekirdag hayrabolu road kandamis sezione cerimonia di apertura hè stata tenuta
Tekirdag hayrabolu road kandamis sezione cerimonia di apertura hè stata tenuta

Presidente di u Parlamentu Prof. Dr. Mustafa Şentop, Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, u guvernatore di Tekirdağ Aziz Yıldırım, i parlamentari di Tekirdağ Mustafa Yel, Çiğdem Koncagül, i deputati di Istanbul Hasan Turhan, Vedat Demiröz, u deputatu di Kırklareli Selahattin, l'Università di Tekirki Prof. Dr. A Cerimonia d'Apertura di a Sezione di Kandamış Strada Tekirdağ-Hayrabolu hè stata cun a participazione di Mümin Şahin.

U prugramma hà cuminciatu cù u discorsu di u Direttore Generale di l'Autostrade, Abdulkadir Uraloğlu, dopu un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale.

Parlendu dopu, u guvernatore Yıldırım; "I sistemi di trasportu è i servizii sò fundamentali per l'ecunumia muderna è u sviluppu suciale. I sistemi di trasportu è e facilità ùn sò micca solu affettanu a struttura generale di una cità o paese in generale, ma ancu affettanu a dinamica ecunomica, suciale è culturale applicata in quella cità o paese.

U scopu di u trasportu; Hè di trasportu persone è merchenzie in un modu più prezzu è più sicuru u più prestu pussibule. Unu di i duveri principali di u statu hè; Per stabilisce è coordina i sistemi di trasportu chì creanu a capacità di trasportu per risponde à i bisogni creati da i sviluppi ecunomichi è suciali è sò adattati per l'interessi di u paese è di a sucetà.

Tekirdağ hà un totale di 43 km di autostrade, 189 km di quali hè autostrada, 369 km di strade provinciale, 1720 km di strade statali, 2321 km di strade rurale. Cù a cuscenza chì u trasportu hè un serviziu publicu, cuntinuemu à serve i nostri citadini fendu u travagliu necessariu in u campu di u trasportu, chì aumenta a mudernizazione, rivitalizza a vita ecunomica è suciale, è furnisce vantaghji à altri settori.

A Strada Tekirdağ-Hayrabolu, di a quale apriremu una sezione di 5 km, cumprese 3 junctions, 3 ponti è 13 passaggi agriculi, hè un successu impurtante per u nostru Tekirdağ, chì si sviluppa ghjornu per ghjornu è avanza per diventà un centru cummerciale è logisticu. .

Cù a Strada Tekirdağ-Hayrabolu, chì apreremu; Per sviluppà è migliurà u trasportu di u distrittu di Tekirdağ è Hayrabolu, chì hà un postu impurtante in l'agricultura è l'allevamentu di l'animali in u nostru paese, cù suluzioni più muderni, veloci è efficaci, hè previstu di aumentà u standard di a strada esistente è furnisce. e so cunnessione cù l'autostrada è e strade circundante.

Prevemu chì u cumpletu di a strada standard bassa di corsia esistente (2 × 1) cum'è una strada divisa farà cuntributi significativi à u sviluppu di a regione Hayrabolu, è l'accessu di u portu di Tekirdağ è di e zone industriali di a regione à Kapıkule serà. più faciuli.

In particulare à u nostru presidente, chì hà cuntribuitu à a custruzzione di a strada Tekirdağ-Hayrabolu, à u nostru Speaker di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Prof. Dr. Mustafa Şentop è u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, u Signore Adil Karaismailoğlu, vogliu ringrazià i nostri deputati, i travagliadori, u persunale tecnicu, l'esperti, i supervisori è tutti l'altri persunale di u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture. Vogliu chì a strada sia benefica per u nostru Tekirdag, a nostra regione è a nostra nazione ". disse.

Parlendu dopu à u guvernatore Yıldırım, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Semu felici di apre a 1ª Tappa di a Strada Hayrabolu-Tekirdağ. U trasportu di Tekirdağ, chì si trova nantu à a strada stradale internaziunale chì cunnetta u nostru paese à l'Europa cù a Strada Hayrabolu-Tekirdağ, serà furnita da una reta stradale di altu standard. A Strada Hayrabolu-Tekirdağ unisce Hayrabolu à a Strada di Tekirdağ, partendu da a Junction Hayrabolu Köprülü nantu à a Strada Alpullu-Malkara, chì passa cum'è a Strada di Ring.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in u scopu di u prugettu, ci sò 19 intersezioni, 4 ponti, 1 overpass, 5 underpasses è strutture di ingegneria idraulica 116. Spieghendu chì a strada di 47 chilometri chì unisce u distrittu di Hayrabolu à Tekirdağ serà accurtata da 1,3 chilometri. diminuirà à 45,7 chilometri, disse: "In u standard 2 × 1, a strada larga di 7 metri esistente diventerà una strada divisa pavimentata BSK 2 × 2. In u scopu di a 1a Tappa, chì avemu apertu oghje, 13 chilometri di strade divise, 5 intersezioni, 3 ponti è 3 passaggi sotterranei sò stati cumpletati. U costu tutale di sta sezione di 13 chilometri hè di 166 milioni di lire. Quandu tuttu u prugettu hè finitu, u Portu di Tekirdağ è e zoni industriali di a regione anu un accessu faciule à Kapıkule, u voluminu di u cummerciu in a regione aumenterà è a pruvincia di Tekirdağ guadagnerà guadagni socio-ecunomichi. Una opportunità di trasportu più sicura serà stabilita per l'utilizatori di a strada. U tempu di viaghju in a regione serà accurtata, è l'emissioni di gasu di i veiculi à l'ambiente diminuirà. Inoltre, cuntribuisce à l'ecunumia di u paese, risparmiendu i costi di mantenimentu-operazione è riducendu e spese di carburante è di deprezzamentu. Bona furtuna in anticipu. " disse.

Parlendu dopu, presidente di l'Assemblea Şentop; "U statu appartene à a nazione, cù tutti i so mezi è risorse. Ogni petra davanti à l'accessu di u statu à a nazione è l'accessu di a nazione à u statu, vale à dì à a ghjustizia è à a lege, deve esse sguassatu è serà sguassatu. Turchia, malgradu tutte e rete urganizata, malgradu e rete internaziunali è domestiche, ùn rinunciarà mai à questi scopi è ùn serà micca scuraggiatu.

Şentop, in u so discorsu à a Cerimonia d'Apertura di a Sezione di Kandamış di Tekirdağ-Hayrabolu Road, hà dettu chì sò onorati è fieri di portà artefatti in u paese.

Şentop hà dichjaratu chì ùn ci puderia micca esse un compitu più onorevoli chì purtà opere chì renderanu a vita di i citadini più faciule, è hà dettu: "Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente, ministru, direzione generale di l'autostrade, ingegneri è travagliadori per fà sperienze stu onore è sta gioia. Perchè a strada hè civilisazione. Da u 3 di nuvembre di u 2002, Turchia hà iniziatu una tremenda marchja civilisazione è, per furtuna, avemu superatu tutti l'ostaculi è ghjunti in questi ghjorni. disse.

Rimarchendu chì a strada ùn hè micca solu per riduce e distanze è rende l'accessu più faciule, Şentop cuntinueghja e so parolle cusì: "E cità si ghjunghjenu l'una à l'altra, a vita ecunomica rinasce, ognunu riceve più tempu, a distanza trà u statu è a sucietà hè alzata, è a Turchia si ritrova. a competitività aumenta. Oghje, vivemu stu onore una volta di più in Tekirdağ. Hè u puntu per noi.

Şentop hà dichjaratu chì a strada hè a civilisazione è a civiltà hè un modu di vita tutale è hà dettu: "In l'apogeu di a storia di a nostra civilizazione, i nostri antenati anu attribuitu una impurtanza speciale à a custruzzione di e strade, i ponti, a sicurità di i passageri è i servizii di strada. Prima, i Seljuks, dopu l'Ottumani, pigghianu u cummerciu di a Strada di a Seta è di l'Epici sottu à u cuntrollu cù l'urganisazione derbent chì anu stabilitu, caravanserais, è urganisazioni di guild per u trasportu di passageri è di merci, è cusì ottennu u sviluppu ecunomicu è culturale. Cum'è una cunsiguenza naturale di questu, sò diventati u putere più impurtante in u mondu puliticamenti è militari ". disse.

Quandu l'Autostrada di Marmara Nordu è u Ponte Yavuz Sultan Selim sò utilizati, ghjunghjemu à Bursa è İzmir da u locu Dilovası senza interruzzione. Di listessa manera, ognunu sapi chì grazia à sti autostrade, u trasportu trà l'Europa è l'Asia serà assai facilitatu. Grazie à e nostre autostrade, chì circundanu u nostru paese cum'è i vini sanguini, soprattuttu in questa tappa, i beni è i servizii pruduciuti in i zoni industriali in a nostra Tracia ghjunghjeranu à Istanbul è in Anatolia senza interruzzione è rapidamente. L'autostrade ghjucà un rolu impurtante in u sviluppu di u nostru paese è di a regione. Oghji pussedemu i tunnelli di 4 corsie più longu in u mondu cù a seccione Gebze-Izmit di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì hè stata aperta dui mesi fà è messa in serviziu di u nostru paese.

Rimarchendu ch'elli elimineranu a densità di trafficu è a contaminazione ambientale causata da l'urbanizazione è l'industrializazione in a Regione di Marmara da l'internu di a cità, è chì separaranu a carica di u trafficu interurbanu è internaziunale l'una di l'altra, Şentop hà dettu: "U nostru paese hà persu assai. di persone in accidenti di trafficu. Per un bellu pezzu, tutti avemu nutatu chì a nutizia di l'accidenti di trafficu hè in diminuzione. Averemu a pace di avè strade sicure è larghe chì minimizzaranu a nostra sofferenza ". disse.

Durante a cerimonia, u Mufti Pruvinciale İsmail İpek pricava è a cinta hè stata tagliata è l'apertura hè stata fatta. Dopu, cù u veiculu chì hà utilizatu, u presidente di u Parlamentu Şentop, u Ministru di i Trasporti è l'Infrastruttura Karaismailoğlu è u guvernatore Yıldırım anu fattu un test drive in strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*