Dichjarazione di l'impresa in quantu à a ricerca illegale di una nave turca

Dichjarazione di l'impresa in quantu à a ricerca illegale di una nave turca
Dichjarazione di l'impresa in quantu à a ricerca illegale di una nave turca

Una fregata tedesca in turnu in l'Operazione Irini, chì era guidata è gestita da un cumandante grecu, hà firmatu u bastimentu di bandiera turca chì appartene à Arkas Container Transport Inc., chì portava diverse merci cum'è cibo è pittura da Turchia à Libia, in u Mediterraniu urientali, viulendu u dirittu internaziunale.Circò ore in modu cuntraditoriu.

Arkas Container Transport Inc. hà fattu una dichjarazione in quantu à a ricerca di u M / V Roseline A cuntainer cargo in u portu di Misurata in Libia da a squadra militare da a nave tedesca per 16 ore.

E dichjarazioni in a dichjarazione scritta fatta da Arkas sò i seguenti: "A matina di u 22 di nuvembre 2020, versu 10:30 ora locale, a cumpagnia turca di a nostra cumpagnia. Bayraklı M/V Roseline Una nave da carico di container, cù u numeru di registrazione IMO 9163984, hè stata sottumessa à qualchì interrogazione via radio da una fregata cù u numeru di bandiera F44, chì si presentò cum'è EU WARSHIP è era capitu chì era una nave tedesca, durante u so viaghju cummerciale à u portu Libyan di Misurata cù u numeru di viaghju LTS20S220, è dopu, certi persunali militari sò stati sbarcati nantu à a nostra nave da un elicotteru alzatu da a stessa nave, malgradu l'uppusizione di u capitanu di a nave. U persunale militare hà realizatu una ricerca armata in u bastimentu è alcuni di i cuntenituri purtati.

A listessa squadra abbandunò a nostra nave in elicotteru circa 16 ore dopu. Duranti l'interrogatori fatti via radiu prima chì i suldati imbarcanu à a nostra nave, a situazione hè stata trasmessa sia à u Comandante di a Guardia Costiera Turca è à MRCC Ankara da u capitanu, è à u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura di a Republica di Turchia da i nostri ufficiali di a cumpagnia. Da u 23.11.2020, a nostra nave hà ripigliatu u so cursu normale à 10:00 ora lucale.

A nostra sucietà hà rispettatu e regule è e pratiche naziunali è internaziunali à u più chjucu in tutte e so attività finu à a data è ùn hà micca scontru nisuna situazione negativa. Tutti i trasporti chì realizanu sò per scopi umanitarii è cummerciale. Esse affruntatu cù una tale pratica hà causatu preoccupazione per u nostru equipaggiu è disturbatu a nostra cumpagnia. Ancu s'è i suldati sò imbarcati à a nostra nave durante l'incidentu, u nostru equipaggiu, chì avia parechji anni di spirienza in mare aperto, ùn hà micca mostratu alcuna resistenza, è agisce in modu cooperativu è armoniu, un incidente tristu hè statu impeditu.

U prublema hè seguita da i nostri Ministeri TR di Trasporti è Infrastrutture, Affari Esteri è Difesa Naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*