I cumportamenti di i travagliadori remoti mettenu l'imprese in risicu

I cumportamenti di i travagliadori remoti mettenu l'imprese in risicu
I cumportamenti di i travagliadori remoti mettenu l'imprese in risicu

Trend Micro hà esaminatu u cumpurtamentu di i travagliadori remoti in a so ricerca recentemente publicata. Un studiu realizatu da Sapio Research, una sucietà di ricerca indipendente in nome di Trend Micro, hà identificatu parechji cumpurtamenti chì ponenu una minaccia di sicurezza per l'imprese, cum'è l'impiegati chì accedenu à l'infurmazioni corporative da i so dispositi persunali senza prutezzione di password, travagliendu nantu à l'infurmazioni critichi di l'affari in lochi publichi. senza aduprà i filtri di privacy di u screnu.

U capu di a Sicurezza in Nuvola, Trend Micro, hà realizatu un studiu cù più di 78 mila travagliadori remoti da 27 paesi per esaminà attentamente l'approcciu di sicurezza cibernetica è i comportamenti di l'impiegati durante stu periodu quandu u 13 per centu di l'impiegati hà cambiatu à travaglià da casa durante u prucessu pandemicu. In a ricerca, chì esamina u cumpurtamentu umanu, chì hè una parte impurtante di a strategia di sicurezza cibernetica, u Specialista in Psicologia Cyber ​​​​indipendente Dr. Cullaburatu cù Linda K. Kaye. In u risultatu di a ricerca, hè statu revelatu chì ci sò quattru mudelli di cumpurtamentu diffirenti in i studii.

In u sondaghju, u 85 per centu di l'impiegati hà dichjaratu ch'elli sò cuscenti di a cibersecurità è cuscenti chì u so propiu cumpurtamentu puderia mette l'affari in risicu. In cunsiquenza, a maiò parte di l'impiegati sò cuscenti chì l'usu di piattaforme micca appruvate per mandà fugliali, utilizendu una applicazione non cummerciale per l'affari di l'impresa, o cliccà nantu à e-mail sospetti hè risicatu per a sicurità corporativa. Eppuru, malgradu tutte queste cuscenza, i risichi di u novu mudellu di travagliu cuntinueghjanu à diversificà è lascià l'imprese in risicu.

I principali minacce di cibersicurezza identificate cum'è u risultatu di a ricerca sò i seguenti: Problemi derivanti da WiFi: Quasi dui quinti di i rispondenti anu dichjaratu chì utilizanu WiFi publicu soprattuttu senza utilizà una VPN corporativa. Hè statu ancu revelatu chì un terzu di l'impiegati hà travagliatu nantu à i ducumenti di l'affari sensittivi in ​​i lochi publichi senza aduprà filtri di privacy di u screnu.

Minacce in linea: Più di un terzu di i travagliadori remoti utilizanu i so laptops corporativi per scopi persunali. Questu significa chì e dati corporativi sò esposti à malware da piattaforme insicure cum'è siti torrent, app micca appruvati. Inoltre, dui quinti (39 per centu) di i travagliadori remoti indagati ammettenu chì usanu principalmente i so dispositi persunali per u travagliu.

Shadow IT: I travagliadori remoti ponu installà diverse applicazioni nantu à u so travagliu o i dispositi persunali è l'utilizanu per u so travagliu prufessiunale. Questu hè chì l'ombra IT cresce in modu esponenziale. Shadow IT hè una seria sfida per i dipartimenti IT chì l'impiegati utilizanu applicazioni, software o servizii di a so scelta per almacenà è accede à e dati di l'affari fora di u centru di dati di a cumpagnia, cum'è i dispositi persunali, i cunti in linea, senza u cuntrollu di i dipartimenti IT.

U fattu chì i travagliadori remoti sò u ligame più debule in a catena di sicurezza cibernetica corporativa hè diventatu una debulezza chì e cumpagnie ùn ponu micca ignurà durante u periodu pandemicu. In questu periodu quandu l'imprese si muvianu versu a furmazione di u mudellu di travagliu flessibile permanente, diventa impurtante per i dipartimenti IT è i gestori di determinà u cumpurtamentu di i so impiegati in quantu à a sicurità è di fucalizza nantu à a riprogrammazione di e so strategie di sicurezza cù e pratiche di sicurezza più adatte.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*