U Lanciamentu di u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazioni hè statu tenutu in Istanbul

U lanciamentu di u periodu di trasportu è cumunicazione hè statu fattu in Istanbul
U lanciamentu di u periodu di trasportu è cumunicazione hè statu fattu in Istanbul

U lanciamentu di u 12u Cunsigliu di Trasportu è di Comunicazione hè stata in Istanbul u venneri 11 dicembre, cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu. Parlendu à a riunione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì a Turchia, chì hà una tradizione di trasportu è infrastruttura pioniera, innovativa è pianificata in 18 anni, hà implementatu parechji prughjetti à scala mundiale in termini di ingegneria.

À u Cunsigliu, chì si terrà u 6-7-8 ottobre 2021 cù u sustegnu di u settore publicu, privatu è di l'accademia; Dichjarà chì i sistemi di trasportu è di cumunicazione di l'oghje è di u futuru seranu discututi cun un focusu nantu à a logistica, a mobilità è a digitalizazione, u Ministru hà dettu: "A data d'oghje, acceleremu i preparativi per u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazione, induve cuncepiscemu u trasportu è u trasportu. mappa di cumunicazione di l'anni à vene, determinà i bisogni micca divulgati, è guidà e pulitiche di trasportu è infrastruttura di u nostru paese. Hè per quessa chì a nostra riunione hè una tappa estremamente impurtante ".

L'ugettivi principali di u Cunsigliu di u Ministru sò; Spiegò chì u scopu di cuntribuisce à a determinazione di i scopi strategichi di Turchia in i settori di u trasportu è di a cumunicazione, di cuntribuisce à u sviluppu simultaneu di u settore cù u mondu, di fà suggerimenti nantu à i prublemi chì anu bisognu di suluzione, di stabilisce novi standard per u settore. catene di furnimentu glubale post-Covid-19, è per rinfurzà a cooperazione trà noi cù attori naziunali è internaziunali.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì u Cunsigliu di trè ghjorni serà realizatu stabilendu gruppi di travagliu settoriali sottu i tituli di Ferrovia, Comunicazione, Via Marittima, Via Aerea è Strada, hà aghjustatu chì u "Documentu di Politica di Trasportu Turchia" emergerà cù i rapporti chì u settore. i gruppi di travagliu finiscinu in questi temi. . À u 12u Cunsigliu di Trasportu è di Comunicazione ; U Ministru Karaismailoğlu, affirmannu chì i Ministri di i Trasporti è i Vice-Ministri di 55 paesi sferenti participaranu, è ancu pannelli induve i parlanti lucali è stranieri di altu livellu da i settori autostrada, ferroviaria, marittima, aerea è di cumunicazione participaranu, hà dettu: "Cù chjusu. sessioni; L'opportunità di cuuperazione in u settore, i prublemi regiunale è i pruposti di suluzione seranu discututi nantu à tematiche impurtanti cum'è i mega prughjetti di trasportu chì cambianu u mondu, u sviluppu di u trasportu in u mondu post-Kovid-19, u sviluppu di l'ecunumia è i corridori di trasportu chì saranu. sustene u sviluppu olisticu, è u so impattu nantu à i paesi. Ci darà l'uppurtunità di stabilisce novi scopi è novi visioni ".

Esprimendu chì da u 2003, 910,3 miliardi di TL sò stati investiti in u campu di u trasportu è a cumunicazione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu aumentatu a nostra lunghezza di strada divisa da 6 mila 100 chilometri à 28 mila chilometri. Grazie à 28 mila chilometri di strade divise, avemu salvatu 18,5 miliardi TL annu. 3,9 milioni di tunnellate menu emissioni di carbonu. Aumentendu a sicurezza di u trafficu, avemu riduciutu u tassu di morte in accidenti, salvu i costi di operazione di i veiculi, aumentatu u cunfortu di viaghju è accurtà a so durata. Avemu aumentatu a vitezza media da 40 km à 88 km. Mentre a mobilità di i veiculi aumentava di 2003 per centu trà u 2019 è u 160, avemu riduciutu a perdita di vita per 100 milioni di veiculi-km di 79 per centu grazia à i nostri sforzi di sviluppu di l'infrastruttura.

U Ministru Karaismailoğlu hà ancu datu infurmazioni nantu à l'apertura chì deve esse fatta in un futuru vicinu.

Dà a bona nutizia chì l'apertura di l'Akhisar Ring Road dumani, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Mercuri, apreremu a seconda sezione di l'Autostrada Ankara-Niğde, l'ultima parte di l'autostrada, à u trafficu. A settimana prossima, apremu u Ponte di Kömürhan è u mettemu in serviziu. Apriremu a 2a sezione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu. Apertureremu di novu l'Ankara Gölbaşı City Crossing. In ghjennaghju 6; Apriremu u Ponte Devegeçidi, u Tunnel Kızılcahamam-Çerkeş è u Ponte Tohma nantu à a Strada Diyarbakır-Ergani-Elazığ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*