17 kilogrammi di cocaina liquida sequestrati in l'aeroportu di Istanbul

Chilogrammi di cocaina liquida sequestrati in l'aeroportu di Istanbul
Chilogrammi di cocaina liquida sequestrati in l'aeroportu di Istanbul

Dui operazioni sò state realizate cù un intervallu di 10 ghjorni da e squadre di l'Assistenza Doganale di u Ministeru di Cummerciu. In u primu studiu, i squadre, chì anu esaminatu i passageri chì arrivanu à l'aeroportu in u scopu di u trafficu di droga, anu evaluatu un passageru chì vene da Sao Paulo, Brasile, cum'è risicatu, in a so ricerca nantu à i sistemi d'infurmazione.

E valigie, chì sò state passate per u dispusitivu di raghji X dopu chì l'aviò cù u passageru sbarcò à l'aeroportu, anu ancu cercatu cù cani narcotichi.

Dopu chì i cani anu reagitu à i buttigli di licore in i bagaglii di u passageru suspettatu, era capitu chì u liquidu in a buttiglia analizata era suluzione di cocaine.

Grazie à l'attenzione di e squadre di l'Assistenza Doganale, un totale di 8 kilogrammi di cocaine liquidu hè statu impeditu di entre in u paese.

E squadre di Narkokim anu cuncintratu u so travagliu nantu à i buttigli di liquori

E squadre Narkokim di l'Infurzazione Doganale anu cuncentratu e so investigazioni annantu à questa zona dopu à u tentativu di contrabbandare di droga in u paese in buttigli di liquore in a so seconda operazione 10 ghjorni dopu à l'aeroportu di Istanbul.

In questu cuntestu, un altru passageru da u Brasile hè statu pigliatu in l'analisi di risichi di e squadre. E valigie in l'aviò, induve u passageru suspettatu era, sò stati cuntrollati cù un dispositivu di raghji x è i cani narcotici. U liquidu in i buttigli di licore 4 in a valigia, à quale i cani reagiscenu, hè stata trovata solu suluzione di cocaine in l'analisi.

9 kilogrammi di cocaina sequestrati in l'operazione

In dui operazioni separati, 17 kilogrammi di suluzione liquida di cocaina sò stati sequestrati, è i suspettati chì vulianu trasmette a droga in Turchia sò stati arrestati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*