22 Autobus Novi hà iniziatu u serviziu in Van

U novu autobus Vanda hà iniziatu u serviziu
U novu autobus Vanda hà iniziatu u serviziu

A Municipalità Metropolitana di Van hà rinfurzatu a so flotta aghjustendu 22 autobus novi à a so flotta di autobus. Inoltre, 10 autobus di 12 metri acquistati saranu consegnati in marzu.

A Municipalità Metropolitana di Van, chì cuntinueghja à aghjunghje valore à a cità cù servizii orientati à u publicu, hà acquistatu 22 autobus novi per prevene i prublemi in u trasportu publicu. 8.5 di l'autobus di 18 metri acquistati serviranu in u centru di a cità di Van, mentre chì l'altri 12 autobus di 4 metri seranu utilizati à a linea di fruntiera Kapıköy-Van in u distrittu di Saray per trasferisce i turisti chì venenu da l'Iran à a cità.

Una cerimonia hè stata fatta accantu à Cumhuriyet Caddesi Park AVM per l'autobus acquistati cù e risorse di a Municipalità Metropolitana. U guvernatore di Van è u vice-sindacu di a municipalità metropolitana Mehmet Emin Bilmez, u guvernatore di u distrittu di Edremit è u secretariu generale di a municipalità metropolitana Muhammet Fuat Türkman, i secretari generali diputati, i capi di dipartimentu, i funzionari di a cumpagnia BMC è i citadini anu assistitu à a cerimonia.

Facendu u discorsu d'apertura di a cerimonia, u guvernatore di Van è u sindaco di a municipalità metropolitana Mehmet Emin Bilmez hà dichjaratu ch'elli cunsidereghjanu un onore, un onore è un cultu di serve à u populu di Van è vulianu chì i novi autobus sò benefizii.

Dichjarà chì stanu travagliendu per rinfurzà a flotta di veiculi di a cità metropolitana, u guvernatore Bilmez hà dettu: "Oghje, simu felici di mette in serviziu un totale di 25 autobus chì sò cumpatibili cù a marca BMC disabile, di pianu bassu, cù 41. sedi è 22 chì ponu piglià passageri in piedi à i tempi normali. A carta BELVAN serà usata in tutti questi autobus. Inoltre, avemu compru 4 autobus di marca Mercedes. I nostri autobus rispondenu à i standard di trasportu di passageri interurbani. Useremu questi autobus per trasportà i turisti chì veneranu in a nostra cità da l'Iran per terra à a fruntiera di Kapıköy. Per disgrazia, cù i minibus attuali, falavanu à a stazione di l'autobus è da quì ghjunghjenu à u centru di a cità. In i nostri sondaggi, u puntu chì i turisti iraniani si lagnavanu più era u trasportu da Kapıköy à u centru. Avemu avutu sti veiculi pronti in marzu. Ma avemu avutu aspittà per via di l'epidemie. A nostra speranza è u desideriu hè di mette sti veiculi in serviziu cù u nostru festival Nevruz è shopping di marzu prossimu. In più di sti veiculi, avemu ancu acquistatu 10 veiculi di marca BMC di 12 metri. Siccomu ùn ci hè micca un veiculu nantu à u mercatu à u mumentu, a consegna serà fatta in marzu. Questu è tutti i nostri veiculi chì ghjunghjeranu in marzu sò stati acquistati cù i rivenuti di a nostra municipalità. "Ùn simu in debitu à alcuna istituzione, banca o cumpagnia quandu compra un veiculu", disse.

"SARA IN SERVIZIO PRONTO IN U NOSTRE PROJECT INTERSECTION INTELLIGENTE"

Dichjarà chì unu di i prublemi più grande di a cità hè u trasportu, u guvernatore Bilmez hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

'' Mentre risolve i prublemi in u trasportu publicu, avemu ancu travagliatu nantu à u nostru prughjettu di sistemi di trasportu intelligenti. Speremu, a mette in opera prestu. Grazie à stu sistema, quandu avemu cambiatu à questa applicazione di intersezzione intelligente chì pò aghjustà sè stessu secondu a densità di trafficu, dà direzzione è pò esse gestitu da u centru, a nostra densità di trafficu diminuirà significativamente. Inoltre, avemu apertu a strada alternativa chì porta à u flussu Akköprü da a strada Sağlık, chì avemu apertu à u trasportu per riduce a densità in a piazza Beşyol, chì hè stata annantu à l'agenda di a ghjente di Van dapoi 20 anni. Stimu chì quella strada hà creatu un sollievu di circa 30 per centu per a piazza Beşyol ".

"A RECLUTAZIONE DI CONDUTTORE SARÀ FATTA IN MANIERA TRASPARENTE"

Nutendu chì ci hè ancu un reclutamentu di persunale per l'usu di l'autobus chì saranu messi in serviziu, u guvernatore Bilmez hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"Per l'usu di i veiculi, un cunduttore cù una licenza di guida di 65, E classa serà reclutatu. Un annunziu hè statu fattu per questu. In a prima tappa, una lotteria serà fatta trà i candidati. Tandu sarà tenuta una entrevista. U veiculu serà utilizatu è a so cundizione serà verificata. Avemu qualchì requisitu, cum'è esse un graduatu di u liceu è in una certa fascia di età. Duranti stu prucessu, hè statu prisentatu à u publicu in una manera trasparente. In più di questu, ùn ci hè micca acquistu in a nostra municipalità. Quelli chì prumettenu di aiutà in u mercatu ùn deve esse fiducia. Stu prucessu di applicazione hè statu ancu cumpletu. Quasi 5 mila applicazioni sò state fatte. L'applicazioni sò esaminate da i nostri amichi. A maiò parte di l'applicazioni sò custituiti da persone chì ùn rispondenu micca à i requisiti. U numaru di persone chì rispettanu e cundizioni è applicanu hè di circa 15 per centu. Una volta chì hè chjaru, avemu da finalizà inseme. Dapoi u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, hè statu spartutu in diretta cù u publicu chì tutti l'acquistu sò stati trasparenti, tutte e offerte sò state fatte per mezu di u metudu E-tender, e offerte sò state trasmesse in diretta, è a riduzione percentuale di a cumpagnia chì hà vintu. l'offerta hà ricevutu u travagliu. Staremu daretu à sta prumessa finu à a fine. Sapemu chì a ghjente di Van si meriteghja ogni tipu di servizii. Inseme à tutti i mo culleghi, cunsideremu un onore, onore è cultu di serve u populu di Van. Pruvaremu di lascià una voce piacevule durante stu periodu. "Vogliu ringrazià tutti i mo amichi chì anu cuntribuitu è ​​spergu chì portarà bona furtuna à tutti i nostri populi".

Dopu à a preghiera fatta da u Mufti Provinciale Ömer Keskin, u guvernatore Bilmez è u so entourage anu tagliatu a cinta è inspecciona l'autobus. In seguitu, u guvernatore Bilmez, chì si pusò in u sediu di u cunduttore, hà datu un aspettu à i ghjurnalisti è hà visitatu a cità cù u Sicritariu Generale Türkman.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*