227 Chilogrammi di Marijuana Sequestrati à a Porta Doganale di Ipsala

Chilogrammi di marijuana sequestrati à a porta di a dogana di ipsala
Chilogrammi di marijuana sequestrati à a porta di a dogana di ipsala

257 kilogrammi di cannabis sò stati sequestrati in l'operazione realizata à a Porta Doganale di Ipsala da e squadre di l'Assistenza Doganale di u Ministeru di u Cummerciu.

Un camion cù una targa straniera chì hè ghjunta in Turchia da a Grecia hè stata valutata cum'è risicatu per via di l'analisi. Quandu u camionu suspettatu ghjunse à a Porta Doganale di Ipsala, hè statu riferitu per scanning di raghji X. In a scansione di raghji X di u camion in questione, a densità sospetta hè stata trovata sottu u so trailer.

Quandu i cani detector anu reagitu à u fondu di u trailer, u trailer hè statu tagliatu apertu. In a ricerca fatta da e squadre di l'Infurzazione Doganale, hè statu determinatu chì tutti i compartimenti secreti creati sottu u pianu di u trailer eranu pieni di droga.

In l'analisi fatta cù un dispositivu di prova di droga, era capitu chì a droga chì pesava 185 kilogrammi in i pacchetti 257 sequestrati era cannabis.

Mentre u veiculu utilizatu in u trasportu di droghe, chì u valore di u mercatu hè di circa 20 milioni 500 mila lire, hè statu sequestratu, u cunduttore di u veiculu hè statu arrestatu. L'inchiesta annantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Edirne per i Crimini Narcotici.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*