38.2 Million Dollars Acordu da ASELSAN

un affare di milioni di dollari da Aselsan
un affare di milioni di dollari da Aselsan

ASELSAN hà firmatu un cuntrattu cù un cliente internaziunale per l'esportazione di sistemi cuntrullati è stabilizzati

In a notificazione fatta da ASELSAN à a Piattaforma Public Disclosure (KAP) u 31 dicembre 2020, hè statu annunziatu chì un cuntrattu cù un valore apprussimativu di 38 milioni di dollari hè statu firmatu. U cuntrattu in quistione hè statu firmatu trà un cliente internaziunale è ASELSAN, è e spedizioni sò previste per esse fatte à a fine di u 2021. Nisuna dichjarazione ufficiale hè stata fatta nantu à quale era u cliente.

In a notificazione fatta à PDP da ASELSAN, "Trà ASELSAN è un cliente internaziunale; Un cuntrattu di vendita straniera hè statu firmatu per l'esportazione di sistemi di cummandu è cuntrollu, sistemi di lanciamentu di missile anti-tank, sistemi di navigazione inerziale è sistemi di rilevazione di pusizioni di tirò, cù un valore tutale di US $ 38.266.780. In u scopu di u dittu cuntrattu, e spedizioni saranu fatte in 2021 ". dichjarazioni sò state incluse.

Cliente Potenziale: Qatar

In u scopu di u cuntrattu sopra citatu, ASELSAN furnisce u cliente cù u Sistema di Missile Anti-Tank SERDAR è u sistema di rilevazione di locu di tirò SEDA. Ci hè una alta probabilità chì u paese di l'utilizatori hè Qatar. I sistemi SERDAR è SEDA sò usati in Ejder Yalçın TTZAs esportati in Qatar da Nurol Makina. Inoltre, e Forze Armate di Qatar anu firmatu un cuntrattu per a fornitura di Ejder Yalçın supplementari da Nurol Makina.

Un cuntrattu hè statu firmatu prima trà Nurol Makina è Qatar per a fornitura di 100 Yörük 4×4 è 400 Ejder Yalçın. In u scopu di u cuntrattu, Sarp Dual hè statu esportatu inseme cù Ejder Yalçın, veiculi NMS 4 × 4, chì si distinguenu cù u so disignu modulare, è u Sistema di Lanciamentu di Missile IGLA è u Sistema di Lanciatore di Missile Anti-Tank sò stati esportati.

Nurol Makina hè statu sceltu novu per i veiculi blindati per esse furniti per l'armata di Qatar. I spedizioni seranu fatti in "dui" lotte; Hè statu annunziatu chì u primu batch serà consegnatu in 2021 è u sicondu batch in 2022. Hè dichjaratu chì i veiculi blindati per esse preferiti da Nurol Makina seranu Ejder Yalçın è Yörük 4 × 4.

Sistema di missili anti-tank SERDAR

ASELSAN Anti-Tank Missile System hè un sistema d'arme chì furnisce una alta efficienza contr'à i miri di terra in tutte e cundizioni climatichi, ghjornu è notte, grazia à e so capacità di cuntrollu di u focu cuntrullatu da computer cuncepitu per minimizzà l'interazzione di l'utilizatori. U sistema hè una piattaforma d'arme cuntrullata è stabilizzata remota capace di trasportà missili anti-tank 2/4 (SKIF, KORNET etc.). U sistema pò esse adattatu per portà a quantità di missili chì u cliente hà bisognu. In più di missili, mitragliatrici 7.62 mm è / o 12.7 mm per a prutezzione stretta pò esse integrata in u Sistema.

U sistema hè adattatu per esse integratu in veiculi ligeri, di pocu voluminu cù alta mobilità, sia di novu produttu sia in l'inventariu, è aumenta significativamente a capacità di distruzzione di i veiculi pertinenti. U sistema pò esse usatu attraversu un pannellu operatore in u veiculu.

Sistema di Rilevazione di Tiro SEDA

SEDA Sniper Detection System hè sviluppatu da ASELSAN in trè cunfigurazioni diverse (Fixed Facility, On-Vehicle and Single-Er Wearable) per risponde à a necessità di rilevazione di locu di u tiratore contr'à attacchi armati supersonici chì ponu accade in tutte e cundizioni climatichi, ghjornu / notte, mobile /. unità fissi Hè un sistema avanzatu.

Àmbientu di Usage

  • Operazioni Eseguite da Unità di Sicurezza
  • Sicurezza Critica di l'Installazione
  • Sicurezza di u persunale
  • Sicurezza di cunvoi
  • Rallye di frequentazione larga / Reunione etc. Urganisazione

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*